Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 39

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Matthias92

Legacy Member
In Beervelde iedereen voor 21, lol.

Toen ik buiten kwam, rij 3 keer zolang

ng

Legacy Member
Preske zei:
Gelukzak.

In hun oneindige wijsheid heeft de stad Halle beslist om ons nu in het Vondel te laten stemmen. Al eens gepasseerd aan het vondel op stemdag? Ze staan tot buiten aan te schuiven.

Vroeger moesten we naar het Jezuitencollege gaan. Binnen en buiten. Dan de Meiboom. Daar was het even wachten, maar niet lang. En nu het fucking Vondel?

En om alles nog een beetje erger te maken zit ik nu met het schijt... Gisteren als een muis gegeten. Beetje paatjes, 2 balletjes. Soep. En ngo ziek zijn....

Die van de 34 en 35 hebben altijd pech. Altijd staan die daar in lange rijen, die verdeling is gewoon bizar.

Preske

Legacy Member
ng zei:
Die van de 34 en 35 hebben altijd pech. Altijd staan die daar in lange rijen, die verdeling is gewoon bizar.

Ik heb een flauw vermoeden dat het komt omdat ze niet genoeg bijzitters vonden en maar gezegd hebben 'foert, we doen er een paar toe en laten ze naar het CC gaan'

ng

Legacy Member
Preske zei:
Ik heb een flauw vermoeden dat het komt omdat ze niet genoeg bijzitters vonden en maar gezegd hebben 'foert, we doen er een paar toe en laten ze naar het CC gaan'

In Lembeek was het deze keer aan ons glorieus zwembad.

Lolplayer

Legacy Member
Tr1ploid zei:
Is dat zo? De statistieken daarover zijn erg makkelijk op te zoeken.
De laatste moordcijfers bevestigen: België is een veilige plek

Het gaat over shootings/aanslagen, geen ordinaire moorden.

Statistieken over criminaliteit in België en wrs eender welk land, zijn sowieso al niet betrouwbaar.
De bias door registratie van shootings/aanslagen daarentegen is klein, omdat zoiets moeilijk verborgen kan worden of eventueel verkeerd geïnterpreteerd kan worden.

Tr1ploid

Legacy Member
Lolplayer zei:
Het gaat over shootings/aanslagen, geen ordinaire moorden.

Statistieken over criminaliteit in België en wrs eender welk land, zijn sowieso al niet betrouwbaar.
De bias door registratie van shootings/aanslagen daarentegen is klein, omdat zoiets moeilijk verborgen kan worden of eventueel verkeerd geïnterpreteerd kan worden.

Oja, even vergeten dat het natuurlijk veel erger is als je iemand op straat neerschiet dan als je in zijn huis binnendringt en zijn keel oversnijdt.

Preske

Legacy Member
Tr1ploid zei:
Oja, even vergeten dat het natuurlijk veel erger is als je iemand op straat neerschiet dan als je in zijn huis binnendringt en zijn keel oversnijdt.

Tuurlijk, want een shooting kan door mensen gezien worden. Ook kinderen. Why won't someone please think of the children!

Lolplayer

Legacy Member
Tr1ploid zei:
Oja, even vergeten dat het natuurlijk veel erger is als je iemand op straat neerschiet dan als je in zijn huis binnendringt en zijn keel oversnijdt.

Door te zeggen dat criminaliteitscijfers niet betrouwbaar zijn, doe je geen uitspraak over hoe erg al dan niet een moord is.

Karre zei:
Geloof je nu dat echt zelf?

Enige waar we ons schuldig aan maken is dat zo'n personen niet tijdig opgevolgd en opgevangen zijn. Voor de rest hoeven wij ons nergens voor te schamen, laat staan ons land marginaal te noemen.

Ja dat geloof ik zelf, de helft van de Europese landen heeft de voorbije 10 jaar geen enkele shooting gehad, België vier. We zijn een marginaal land vol marginale mensen. :D

ng

Legacy Member
Dat misschien ook.

En als Pieters er een belofte van maakt, dan misschien binnen 10 jaar in Halle ook.

sharpshot

Legacy Member
het blauw stelt ook een politieke partij voor hé karre, je kan het raden! Ik voel het!

Karre

Legacy Member
Waarom klinken die dingen nooit geloofwaardig door diegenen die het als excuus gebruiken. 't Was nochtans echt zo :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan