Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Karre zei:Overdrijf anders wat. Extremen zullen er altijd zijn.

Preske zei:Gelukzak.
In hun oneindige wijsheid heeft de stad Halle beslist om ons nu in het Vondel te laten stemmen. Al eens gepasseerd aan het vondel op stemdag? Ze staan tot buiten aan te schuiven.
Vroeger moesten we naar het Jezuitencollege gaan. Binnen en buiten. Dan de Meiboom. Daar was het even wachten, maar niet lang. En nu het fucking Vondel?
En om alles nog een beetje erger te maken zit ik nu met het schijt... Gisteren als een muis gegeten. Beetje paatjes, 2 balletjes. Soep. En ngo ziek zijn....
ng zei:Die van de 34 en 35 hebben altijd pech. Altijd staan die daar in lange rijen, die verdeling is gewoon bizar.
Lolplayer zei:De Verenigde Staten hebben ook veel shootings, maar de VS heeft 30 keer meer inwoners, dus in verhouding tot de bevolking staan wij toch mooi op de eerste plaats hoor.
Preske zei:Ik heb een flauw vermoeden dat het komt omdat ze niet genoeg bijzitters vonden en maar gezegd hebben 'foert, we doen er een paar toe en laten ze naar het CC gaan'
Tr1ploid zei:Is dat zo? De statistieken daarover zijn erg makkelijk op te zoeken.
De laatste moordcijfers bevestigen: België is een veilige plek
ng zei:In Lembeek was het deze keer aan ons glorieus zwembad.
Lolplayer zei:Het gaat over shootings/aanslagen, geen ordinaire moorden.
Statistieken over criminaliteit in België en wrs eender welk land, zijn sowieso al niet betrouwbaar.
De bias door registratie van shootings/aanslagen daarentegen is klein, omdat zoiets moeilijk verborgen kan worden of eventueel verkeerd geïnterpreteerd kan worden.
Tr1ploid zei:Oja, even vergeten dat het natuurlijk veel erger is als je iemand op straat neerschiet dan als je in zijn huis binnendringt en zijn keel oversnijdt.
Tr1ploid zei:Oja, even vergeten dat het natuurlijk veel erger is als je iemand op straat neerschiet dan als je in zijn huis binnendringt en zijn keel oversnijdt.
Karre zei:Geloof je nu dat echt zelf?
Enige waar we ons schuldig aan maken is dat zo'n personen niet tijdig opgevolgd en opgevangen zijn. Voor de rest hoeven wij ons nergens voor te schamen, laat staan ons land marginaal te noemen.

Preske zei:lol. Die onderwater gelopen postzegel

Een postzegel?ng zei:maar wij hebben er ten minste één.![]()
Albireo zei:het nieuws: Bart De Wever heeft een geel oranje blauwe das aan![]()