Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 39

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tonerider

Legacy Member
Hier op de radio is het net het liedje 'blauw'. It must be a sign.

Recipe4hate

Legacy Member
Ik dacht: oh, zondagmiddag en niemand thuis...ik ga nog eens een spelletje spelen.
Hmm, de nieuwe Medal of Honor zit al een tijdje in mijn steam, start die maar es.
Holy shit, ik heb meer zitten troubleshooten en rebooten dan dat ik ook maar gespeeld heb.
Ik ben letterlijk in 1 online server geraakt en na 5min werd ik gekickt.

Ik mis de MOHAA tijden :(

Rizla+

Legacy Member
Man, die verkiezingen. Hoe kinderachtig en irritant kunt ge zijn als reporter?

Pariah

Legacy Member
Die van de rtbf heeft opzettelijk een rood kleedje aan zeker :D

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

vegitto-kun

Legacy Member
jesus christ die VTM reporter is zo een arrogante pusherige eikel?

50 keer vragen "HEBT GE AL CONTACT OPGENOMEN MET DE CD&V" terwijl dewever elke keer zegt "niet vandaag maar morgen word er onderhandelt"...in hetzelfde interview.

ik heb die kerel op misschien 8 minuten 5 keer die vraag horen stellen.

en dan vragen mensen zich af waarom dewever lastig aan het worden is.

kay-gell

Legacy Member
De PS die in interviews al duidelijk toont dat ze het land weer gaan blokkeren en zich niks aantrekken van de kies uitslag in Vlaanderen. Ongelooflijk!!!

Zubrowka

Legacy Member
kay-gell zei:
De PS die in interviews al duidelijk toont dat ze het land weer gaan blokkeren en zich niks aantrekken van de kies uitslag in Vlaanderen. Ongelooflijk!!!

Grote verlichter Bart weer geblokkeerd! Altijd en overal, ween ween!

Zubrowka

Legacy Member
Lolplayer zei:
Lol zubro is gefrustreerd :D

Het zal wel een topdag geweest zijn voor het rechtse kloojtesvolk van het land. Te achterlijk om te stemmen, lachen met de "moppen" van de Bart, om vervolgens vier jaar langs gepruts, sociale afbouw en een vergrotende ongelijkheid voorgeschoteld te krijgen met een Tsjeef als buttbuddy.

Lolplayer

Legacy Member
Zubrowka zei:
Het zal wel een topdag geweest zijn voor het rechtse kloojtesvolk van het land. Te achterlijk om te stemmen, lachen met de "moppen" van de Bart, om vervolgens vier jaar langs gepruts, sociale afbouw en een vergrotende ongelijkheid voorgeschoteld te krijgen met een Tsjeef als buttbuddy.

Is nu Zubro zijn tijd aangebroken om te wenen :D ?
Als Bartje wint is er sociale afbraak, ween, ween.

En Kris Peeters is een hete vent, die mag gerust mijn buttbuddy worden :$

KO

Legacy Member
Zubrowka zei:
Het zal wel een topdag geweest zijn voor het rechtse kloojtesvolk van het land. Te achterlijk om te stemmen, lachen met de "moppen" van de Bart, om vervolgens vier jaar langs gepruts, sociale afbouw en een vergrotende ongelijkheid voorgeschoteld te krijgen met een Tsjeef als buttbuddy.

Ik begrijp dat toch allemaal niet goed hoor muchacho.
Al het geld dat we nu vers(m)ossen verhoogt gewoon het aantal jaren dat ge later moet gaan werken.

Ik kijk al uit naar de rode regeringen die ons brengen naar het tijdperk van kromlopende artritische 75'ers die nog aan de band moeten staan omdat ze vroeger in hun jeugd te "sociaal" waren.

Sociale afbraak zal er zijn. Ge kunt enkel nog kiezen of onze generatie het binnen 40 jaar betaald, of dat uw ouders nu een stuk meebetalen.

Lolplayer

Legacy Member
Zubrowka zei:
Alé ik dacht dat ge voor Magnette ging!

Daar ga ik ook voor

Met een beetje geluk houden ze de PS buiten de regering en dan kan hij zijn mond voor iets anders gebruiken ipv van onzin uit te kramen in de regering, if you know what i mean ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan