Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 39

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jesitim

Legacy Member
EternalSilence zei:
Sh*t.
Pre-order van Watch dog gekocht, maar het is een Uplay key :doh:

Watch Dogs en Uplay zitten altijd samen, zelfs de steam versie heeft Uplay nodig. Waarom? Geen idee...
Er komen leuke Uplay tijden aan :doh::angry::help:

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
jesitim zei:
Watch Dogs en Uplay zitten altijd samen, zelfs de steam versie heeft Uplay nodig. Waarom? Geen idee...
Er komen leuke Uplay tijden aan :doh::angry::help:

Omdat het een Ubisoft-game is? EA gebruikt toch ook enkel Origin.

jesitim

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Omdat het een Ubisoft-game is? EA gebruikt toch ook enkel Origin.

Ja maar is het niet ronduit belachelijk dat je het spel op steam kunt kopen, maar dan wel Uplay nodig hebt om het te kunnen spelen?

Jepjep

Legacy Member
Mijn laptop die om het kwartier uitvalt doordat hij te warm wordt. Nog 1 keer en ik gooi hem door het raam.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Katoom

Legacy Member
Wilson now joins Cianciarulo, Durham and Davalos on the sidelines at Pro Circuit. That's some serious talent watching this summer.
— Steve Matthes (@pulpmx) 25 mei 2014

Godverdomme toch :(

Albireo

Legacy Member
de nieuwe verwarming/airco op het werk: je kan nu kiezen tussen doodvriezen en een hitteslag :angry:

strijkkeiZer?

Legacy Member
Romeo Carpaccio zei:
Die presentatrice van science of Stupid op NatGeo, kan die echt niet horen of zien :s

Die is toch fantastisch? :D
Gistere meermaals kapotgelachen met men vriendin toen die presentatrice weer gekke bekke trok :D

Snap echt ni hoe zij dat mag presenteren :p

Black

Legacy Member
Jepjep zei:
Mijn laptop die om het kwartier uitvalt doordat hij te warm wordt. Nog 1 keer en ik gooi hem door het raam.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

stofzuiger erop!

Eigen ergernis: zelf moeten koken,hoe kunnen mensen dat leuk vinden? Onbegrijpelijk

Mad Max

Legacy Member
Vooraan in de tuin een hoekje met boomschors gemaakt. Maar hier in de buurt zijn er belachelijk veel katten dus elke dag weer hebben ze daar zitten in krabben. Resultaat plastiek die erop ligt tegen onkruid is op sommige plekken omhoog getrokken en overal hoopjes boomschors. :angry:

Squealer

Legacy Member
Gezaag van politiek anders-gezinde, bekrompen en gefrustreerde collega's te moeten aanhoren op een maandagmorgen.

*bitter gemopper & gezaag*
"Ja, straks hangen de Vlaamse vlaggen uit en brengen we allemaal de Wever Groet aan posters van kiezer Bart.."
*bitter gemopper & gezaag*


Hilárisch .....
/draaide eens met zijn ogen en zetten zijn noise-cancelling headphones op; weinig zin om met zo'n mensen in discussie te gaan ...

Swindels

Legacy Member
Ik zat onlangs net hetzelfde te denken over die presentatrice! Damn annoying!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan