Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 39

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ac1300

Legacy Member
Romeo Carpaccio zei:
Die presentatrice van science of Stupid op NatGeo, kan die echt niet horen of zien :s

Haha ik ook :), ik heb het al eerder opgezocht, blijkbaar komt zij al heel vaak op tv in Nederland.
Waardeloos programma met geweldige filmpjes, zonde

sharpshot

Legacy Member
Ketelbuik zei:
ZE WILT U NIET!!

Voilà, korte pijn.

Zo hard, geef die jongen wat hoop.

Squealer zei:
Gezaag van politiek anders-gezinde, bekrompen en gefrustreerde collega's te moeten aanhoren op een maandagmorgen.

*bitter gemopper & gezaag*
"Ja, straks hangen de Vlaamse vlaggen uit en brengen we allemaal de Wever Groet aan posters van kiezer Bart.."
*bitter gemopper & gezaag*


Hilárisch .....
/draaide eens met zijn ogen en zetten zijn noise-cancelling headphones op; weinig zin om met zo'n mensen in discussie te gaan ...

Het is te gek voor woorden! En dat voor socialisten, christenen en hippies.

Put_met_keren

Legacy Member
Er was, ondanks dat ik gereserveerd had, geen crosstrainer meer vrij. Dan maar ne vélo gepakt maar daar verbrandt ge minder kcal op. En 'k ben bijgekomen. Balen all the way

Verstuurd vanaf mijn JY-G3 met Tapatalk

RB26DETT

Legacy Member
Romeo Carpaccio zei:
Die presentatrice van science of Stupid op NatGeo, kan die echt niet horen of zien :s
Daarnet dat programma eens gezien.
Die kan mij keihard krijgen :D

Oij

Legacy Member
RB26DETT zei:
Daarnet dat programma eens gezien.
Die kan mij keihard krijgen :D

Serieus?
Irritant vrouwmens als ge het mij vraagt. Afvoeren graag, en haar programma neemt ze maar mee.
Ronduit triestig tegenwoordig op NG.

Amorisa

Legacy Member
Dan zij gulder toch wel snel content ze zeg ! In mijn ogen een vrij gemiddelde vrouw (qua aantrekkelijkheid - lichaam dan)
Tzal aan mijne 'bril' liggen

Romeo Carpaccio

Legacy Member
Amorisa zei:
Dan zij gulder toch wel snel content ze zeg ! In mijn ogen een vrij gemiddelde vrouw (qua aantrekkelijkheid - lichaam dan)
Tzal aan mijne 'bril' liggen

Ik deel je mening.

Amorisa

Legacy Member
Romeo Carpaccio zei:
Ik deel je mening.
High five !

En nu het toch ongeveeer over dat ging,
nog een ergerniske : die extreem veel (en lange) reclames op Natgeo

Romeo Carpaccio

Legacy Member
Amorisa zei:
High five !

En nu het toch ongeveeer over dat ging,
nog een ergerniske : die extreem veel (en lange) reclames op Natgeo

't is niet meer wat het geweest is hé :( dat ze al die brol eens op Discovery smijten en terug wat deftige docu's laten zien.

(Thalassa op franse tv is wel mooi btw)

Amorisa

Legacy Member
Romeo Carpaccio zei:
't is niet meer wat het geweest is hé :( dat ze al die brol eens op Discovery smijten en terug wat deftige docu's laten zien.

(Thalassa op franse tv is wel mooi btw)
(Kan da nie zien :cry: )

Preske

Legacy Member
Put_met_keren zei:
Er was, ondanks dat ik gereserveerd had, geen crosstrainer meer vrij. Dan maar ne vélo gepakt maar daar verbrandt ge minder kcal op. En 'k ben bijgekomen. Balen all the way

Verstuurd vanaf mijn JY-G3 met Tapatalk

Wij hebben hier ene staan dat hier staat te verkommeren.

ge moogt er gratis en voor niets eens naar komen kijken en het bewonderen. (er opstaan is wel betalend)

Amorisa

Legacy Member
Romeo Carpaccio zei:
Geen digitale tv? Is op France 3.
M'n oma keek daar altijd naar :p

Mijne digibox is nen ambetanterik , NOG een ergernis
Al een hele dag zitten sukkelen ermee
En nen mens koopt zich een nieuwe router en modem en nog steeds werkt er geen reet
(mijn excuses voor mijn woordenschat maar het was een uiterst frustrerende dag)

'k zal het eens online moeten bekijken dan !

Romeo Carpaccio

Legacy Member
Amorisa zei:
Mijne digibox is nen ambetanterik , NOG een ergernis
Al een hele dag zitten sukkelen ermee
En nen mens koopt zich een nieuwe router en modem en nog steeds werkt er geen reet
(mijn excuses voor mijn woordenschat maar het was een uiterst frustrerende dag)

'k zal het eens online moeten bekijken dan !

Zeker doen! Zijn water/zee-docu's etc. Nummerke 152 op de buis!

Cuth

Legacy Member
Ik heb stekende hoofdpijn en vindt niets dat mij kan helpen. Nen helen hoop pillen waar ik nog nooit van gehoord heb en die ik niet durg te nemen. Heb wel al tabletten gevonden die in te nemen zijn bij een kernongeluk.

aha, dafalgan codeïne gevonden maar tis al open??

En vervallen in 2010...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan