Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 39

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Albireo

Legacy Member
Als ik een nieuwe kolom maak en dan "datetime(0)" invul als datatype dan maakt SQL Server Managament Studio daar ELKE KEER "datetime(7)" van en moet ik dat gaan verbeteren :angry:

en die waarschuwingen als ik "newsequentialid()" als default gebruik, hangen me ook de keel uit :angry:

R1TM1X

Legacy Member
Karre zei:
Echt voor het informatieve moet je het toch ook al niet meer doen met al die (user) reviews op het internet. Als ik wil weten of een spel de moeite is als ik twijfel, ga ik gewoon door de Steam reviews. In de meerderheid van de keren is het zelfs nog getrouwer dan een review uit een magazine.

Voor puur nieuws is het internet stukken beter maar en volledige review zal ik nooit op het internet lezen. Papier leest stukken beter en heb geen tablet of laptop.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
R1TM1X zei:
Voor puur nieuws is het internet stukken beter maar en volledige review zal ik nooit op het internet lezen. Papier leest stukken beter en heb geen tablet of laptop.

OPM kopen he ^^

Waelvis

Legacy Member
Albireo zei:
mij wel, als't erg is, heb ik ibuprofen nodig

Ik een combinatie van beide. Dafalgan Forte + Ibuprofen 600

Enige dat een beetje helpt bij mij


Tis zo een hoofdpijn die vertrekt vanuit mn nek, vooral rechts, net onder mn schedel. Het voelt alsof daar met een pin in wordt gekoterd. Da trekt over mn hoofd naar mn rechteroogkas. Echt verschrikkelijke pijn.

Kvothe

Legacy Member
JorisBlack zei:
Medicijnen vervallen meestal niet, die nemen gewoon af in "kracht". 2010 is natuurlijk wel al 4 jaar geleden.

Wat? Tuurlijk kunnen medicijnen vervallen en daarbij kunnen zelfs toxische producten door ontstaan. Geen leugens verspreiden hé...

Cools

Legacy Member
Jack Wilshere zei:

Spinning is hoog in hartslag, ideaal voor conditie te trainen. Gewone hometrainer is meestal een véél rustiger tempo, lagere hartslag en ideaal voor vetverbranding. Meer kcal verbranden betekent NIET meer vet verbranden.

1azlef1

Legacy Member
dat ik nog steets watch dogs niet heb ontvangen terwijl ik het op tijd heb gepre-orderd heb. :(

Preske

Legacy Member
Resultaten van de MRi zijn binnen. Tumor zit niet in het ruggenmerg, maar is wel dubbel zo groot als gedacht (8x3cm)

brandon_

Legacy Member
Als het in het topic "Ergernissen van vandaag" staat, zal het wel niet al te "goed" nieuws zijn vermoed ik?

Amorisa

Legacy Member
Romeo Carpaccio zei:
Eerste ragequit in Watch Dogs is een feit -_-
Hoe is het spel verder ? To buy or not to buy ?

Preske zei:
Resultaten van de MRi zijn binnen. Tumor zit niet in het ruggenmerg, maar is wel dubbel zo groot als gedacht (8x3cm)
Sterkte.. Wat zijn de vooruitzichten als ik vragen mag ?

Preske

Legacy Member
Amorisa zei:
Hoe is het spel verder ? To buy or not to buy ?


Sterkte.. Wat zijn de vooruitzichten als ik vragen mag ?

kans op regen en windstoten tot 35 km/u :unsure:

Geen idee. moeten een afspraak nemen bij de neurochirurg, en die zal ons meer weten te zeggen.

Trolle

Legacy Member
ze hebben mijn vakantiegeld op de verkeerde rekening gestort,800€ weg yay...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan