Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 39

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Preske

Legacy Member
vegitto-kun zei:
jesus christ die VTM reporter is zo een arrogante pusherige eikel?

50 keer vragen "HEBT GE AL CONTACT OPGENOMEN MET DE CD&V" terwijl dewever elke keer zegt "niet vandaag maar morgen word er onderhandelt"...in hetzelfde interview.

ik heb die kerel op misschien 8 minuten 5 keer die vraag horen stellen.

en dan vragen mensen zich af waarom dewever lastig aan het worden is.

Als hij net aan het parlement arriveerde heeft hij ook uit zijn sloffen geschoten. Ze duwden hem constant.

Roald

Legacy Member
Leeft Di Rupo buiten deze wereld? - 8 % federaal op dit moment vieren als een overwinning en de liberalen zijn samen federaal toch groter als de socialisten, of lees ik de cijfers fout?

Ik stem overigens op Groen, dus het is niet dat ik pro-NVA ben.

Fizmo

Legacy Member
Roald zei:
Leeft Di Rupo buiten deze wereld? - 8 % federaal op dit moment vieren als een overwinning en de liberalen zijn samen federaal toch groter als de socialisten, of lees ik de cijfers fout?

Ik stem overigens op Groen, dus het is niet dat ik pro-NVA ben.
Dat is strategie. Proberen om zelf het initiatief te mogen nemen als grootste familie (socialisten) in België. Als dat het geval is gaan de socialisten uiteraard de huidige regering (willen) verder zetten.

Als de N-VA aan zet is dan zal dat meer dan waarschijnlijk met de christen democraten en de liberalen zijn. Dat weten zij ook.

Het is in feite wie er aan zet is (nva of sp/spa) die in de regering zal zitten samen met de christen democraten & liberalen en dus claimen beiden de overwinning. Denk niet dat iemand 5 jaar lang in de oppositie wil zitten nu dus iedereen ziet zichzelf als overwinnaar om in de regering te kunnen zitten.

De liberalen gaan er serieus op vooruit dankzij MR (en is in Europa d8 ik de grootste). NVA is met voorsprong de grootste partij van Vlaanderen. De socialisten blijven de grootste familie in België en de CD&V blijft duidelijk de 2e grootste partij in Vlaanderen en als centrum partij gaan ze bijna zeker in de regering zitten en hebben dus een sleutelpositie met wie ze willen regeren (nva of liberalen/socialisten). Iedereen heeft wel iets om tevreden over te zijn.

Lt. KroftDünkel

Legacy Member
Fizmo zei:
Dat is strategie. Proberen om zelf het initiatief te mogen nemen als grootste familie in België. Als dat het geval is gaan de socialisten uiteraard de huidige regering (willen) verder zetten.

Als de N-VA aan zet is dan zal dat meer dan waarschijnlijk met de christen democraten en de liberalen zijn. Dat weten zij ook.

Het is in feite wie er aan zet is (nva of sp/spa) die in de regering zal zitten samen met de christen democraten & liberalen. Denk niet dat iemand 5 jaar lang in de oppositie wil zitten nu dus iedereen ziet zichzelf als overwinnaar om in de regering te kunnen zitten.

De liberalen gaan er serieus op vooruit dankzij MR (en is in Europa d8 ik de grootste). NVA is met voorsprong de grootste partij van Vlaanderen. De socialisten blijven de grootste familie in België en de CD&V blijft duidelijk de 2e grootste partij in Vlaanderen en als centrum partij gaan ze bijna zeker in de regering zitten en hebben dus een sleutelpositie met wie ze willen regeren (nva of liberalen/socialisten). Iedereen heeft wel iets om tevreden over te zijn.

Plus. Di Rupo beste banden met koningshuis of is dat nu veranderd nu Flup op de troon zit. Enfin het is de Flup die uiteindelijk de formateur moet aanstellen en het zal wel iemand uit die hoek worden zeker?

Verstuurd vanaf mijn SM-C101 met Tapatalk

NeverwinterX

Legacy Member
Ergernis van vandaag: ik dacht wat grappige dingen te vinden in de Je glimlach van vandaag thread, maar ik vond alleen maar meer gelul over de verkiezingen.
Extra ergernis: Bij het posten van bovenstaande ergernis kwam ik nog meer van dat gelul tegen.
Extra extra ergernis: ik erger mij over verkiezingsgelul.

Fizmo

Legacy Member
Lt. KroftDünkel zei:
Plus. Di Rupo beste banden met koningshuis of is dat nu veranderd nu Flup op de troon zit. Enfin het is de Flup die uiteindelijk de formateur moet aanstellen en het zal wel iemand uit die hoek worden zeker?

Verstuurd vanaf mijn SM-C101 met Tapatalk
Niet noodzakelijk. De koning had De Wever ook als eerste informateur aangeduid in 2010. Het is niet omdat de PS betere banden heeft met de koning dat die iemand van de PS zal aanduiden als informateur.

Op zich wel logisch dat de koning niet te vriend is met een partij vlaams-nationalisten die het koningshuis weg wil he ^^. Nogal wiedes. Maar wil daarom niet zeggen dat ze goeie banden met de socialisten hebben. Ze zullen wel een voorkeur hebben voor traditionele partijen en niet voor vlaams nationalisten maar that's it.

Lolplayer

Legacy Member
Eigenlijk is dat toch wel een dikke foei dat de koning een uitgesproken nationalist en dus niet onpartijdig, over zoiets belangrijk mag kiezen.

eS

Legacy Member
Lolplayer zei:
Eigenlijk is dat toch wel een dikke foei dat de koning een uitgesproken nationalist en dus niet onpartijdig, over zoiets belangrijk mag kiezen.

'De koning' beslist dan ook enkel voor de vorm, net zoals hij elke wet ook voor 'de vorm' goedkeurt. In werkelijkheid zit daar een heel orgaan van raadgevers achter die dergelijke zaken met een zekere objectiviteit aanpakken.

vegitto-kun

Legacy Member
bah morgen zal het weer zijn van cd&v gaat samen met vld en groen. ik kan het nu al rieken.

schande dat zoiets zomaar kan eigenlijk.

BlazeMusic

Legacy Member
Marginal0 zei:
deredactie.be video: Dolle schutter VS: "Als ik jullie niet kan hebben, zal ik jullie vernietigen"
Beetje scary allicht, maar dat heb je met autisten die geen begeleiding krijgen. Mijn zus is daar ook zo'n licht geval van. Hopen dat zij zo geen ingeving krijgt, om mij te straffen dat ik hare Mars opeet... :p
Video ook gezien... Ik vind het eng hoe hij daar gewoon een ingestudeerd toneelstukje van lijkt te maken. Zelf dat bizarre, vreemde lachje op het einde... Wannabe villain complex. Enfin, ik vind hem eerder klinken als een gefrustreerde puber omdat hij nog geen seks gehad heeft... :wtf: Zonde dat mensen om zoiets al flippen...

JorisBlack

Legacy Member
Ik had het voorspeld: De Wever ging iets in het Latijn zeggen, en iedereen ging beginnen klappen, zonder te weten wat het eigenlijk betekende. Ziedaar mijn ergernis van gisteren.

Sona si latine loqueris

Ketelbuik

Legacy Member
Lolplayer zei:
Eigenlijk is dat toch wel een dikke foei dat de koning een uitgesproken nationalist en dus niet onpartijdig, over zoiets belangrijk mag kiezen.

We hadden beter een voorbeeld genomen aan Frankrijk en de koning onthoofd. Besparing #1.

Karre

Legacy Member
JorisBlack zei:
Ik had het voorspeld: De Wever ging iets in het Latijn zeggen, en iedereen ging beginnen klappen, zonder te weten wat het eigenlijk betekende. Ziedaar mijn ergernis van gisteren.

Sona si latine loqueris

Gemakkelijke manier om intellectueler over te komen. Ik denk dat je daar even goed Valyrian kan beginnen spreken en de meesten het nog niet door zouden hebben.

Gamer94

Legacy Member
Moeder vroeg gisteren auto voor dokter.. Nu is ze ermee gaan werken --

Romeo Carpaccio

Legacy Member
Die presentatrice van science of Stupid op NatGeo, kan die echt niet horen of zien :s

EternalSilence

Legacy Member
Sh*t.
Pre-order van Watch dog gekocht, maar het is een Uplay key :doh:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan