Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 39

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Preske

Legacy Member
vegitto-kun zei:
wel de flikken zijn nutteloos. dat weten we al langer dan vandaag. die mannen lopen weg als er word geschoten.

"haha dictator bart" inb4 dat idee van leger hulp van iedereen daar is. en het leger doet toch godverdomme niets. dat ze eens nuttig zijn.

Maar het leger krijgt zelfs geen kogels. Wat moeten ze dan doen? Pang pangroepen zoals in de training?

Zubrowka zei:
De Wever is gewoon een machtsgeile politicus die enkel de belangen behartigt van degene die hen steunen. Zijn jaarlijkse diamanten zal hij wel niet willen kwijt spelen. Compleet gek is die idioot met zijn idee van het leger.
Enkel inzetten op repressie en inspelen om angst kan hij.

zoals al de andere dus?

Recipe4hate zei:
Aan de persoon die mijn laptoptas en alles er in op de trein heeft gepikt: thanks douchebag!
Zou me wel es mijn job kunnen kosten :-)

en hoe is dat gebeurd?

86514

Legacy Member
En daardoor zet ik die dus nooit daarboven. Ik zou die ook gewoon te snel vergeten denk ik.

sharpshot

Legacy Member
86514 zei:
En daardoor zet ik die dus nooit daarboven. Ik zou die ook gewoon te snel vergeten denk ik.

Tussen mijn benen op de grond meestal, imo het veiligste en niemand kan het daar zomaar wegnemen zonder dat ik het voel of ze tussen mijn benen zitten. En het staat in niemand zijn weg.

Remi

Legacy Member
Zubrowka zei:
De Wever is gewoon een machtsgeile politicus die enkel de belangen behartigt van degene die hen steunen. Zijn jaarlijkse diamanten zal hij wel niet willen kwijt spelen. Compleet gek is die idioot met zijn idee van het leger.
Enkel inzetten op repressie en inspelen om angst kan hij.

Als hij het voor de diamanten zou doen, waarom dan de Joden beschermen? De diamanthandel is bijna grotendeels overgenomen door Indiërs...
En wat is er mis met het leger inzetten? Die zitten anders maar in hun kazerne te kaarten, nu moeten agenten die eigenlijk moeten patrouilleren er de wacht houden, dus niet inzetbaar.


ergernis:
Mensen op facebook die klagen over de medestudenten in het hoger onderwijs.
Ze vinden ze kinderachtig en met de mentaliteit van het middelbaar...

Ghoja, als ge 25 zijt en nog steeds in uw 1+2 jaar zit, gaat da wel is voorvallen dat ge met 18/19-jarige zit opgeschept :doh:

Lt. KroftDünkel

Legacy Member
Een oma met een tattoo op haar kuiten die fucking zei tegen haar dochter met acajou geverfd haar.

Ik haat tattoo's. Ik haat het als mensen het woord fucking gebruiken want dat staat enkel in films van Quentin Tarantino imho. Ik haat dochters met acajou geverfd haar. De combinatie van de drie deed mijn bloeddruk rijzen naar ongekende hoogtes.

Er was nog een ergernis.

De pot aardbeiconfituur is vervallen en ziet blauw nu. Ik had er zin ook al mag ik maximum 20gram koolhydraten eten met mijn debiel dieet dat ik totaal niet strikt opvolg, maar toch nog steeds weet te vermageren.

Er was er nog één. Maar die ben ik vergeten.

Ja, ik weet hem terug. Mijn vierkleurenbalpennen. Ik schrijf enkel met zwart. Zwart is op. Weer nieuwe kopen. Koop dan toch een zwarte pen? Maar wat als ik groen,rood en blauw nodig heb? Als ik trouwens iets in groen, rood en blauw schrijf, werkt dat nooit met die vierkleurenbalpennen. Enkel zwart werkt. Zwart is op. Weer nieuwe kopen.

Nog een ergernis: de plakkaten van Bart Somers die nog altijd niet verwijderd zijn. Fuck you Somers.

Ketelbuik

Legacy Member
Remi zei:
Ghoja, als ge 25 zijt en nog steeds in uw 1+2 jaar zit, gaat da wel is voorvallen dat ge met 18/19-jarige zit opgeschept :doh:

wet? Hoe is dat zelfs mogelijk :wtf:

86514

Legacy Member
sharpshot zei:
Tussen mijn benen op de grond meestal, imo het veiligste en niemand kan het daar zomaar wegnemen zonder dat ik het voel of ze tussen mijn benen zitten. En het staat in niemand zijn weg.

idem hier! er is daar plaats genoeg, nog nooit iemand over geklaagd.

xDama

Legacy Member
sharpshot zei:
Tussen mijn benen op de grond meestal, imo het veiligste en niemand kan het daar zomaar wegnemen zonder dat ik het voel of ze tussen mijn benen zitten. En het staat in niemand zijn weg.

Idem, of gewoon naast mij, aangezien het een dun/klein laptoptasje is. Ik wikkel ook altijd die schouderriem rond mijn arm/been. Het moet al een straf geval zijn om er dan nog mee te gaan lopen.

Tin_Cricket

Legacy Member
Ugh, vandaag tweede keer een huurhuis gaan bezichtigen met de bedoeling effectief te huren.
Komt de makelaar opeens met de vraag of we van de Vlaamse rand zijn. Blijkbaar zit er op het huis nog een sociale lening van het Vlaams Woningfonds die voorschrijft dat de eigenaar van de Vlaamse rand moet zijn. Als de eigenaar zijn voorwaarden nog eens goed zou lezen, zou hij misschien doorhebben dat hij de woning niet mag verhuren.
Viel de makelaar uit de lucht dat zoiets niet mag :wtf:
Coit, het niet genomen en nu dik aan het hopen dat de eigenaar snel tegen de lamp loopt (want het immokantoor zie ik het nog aan de man brengen). Eens in de gaten houden hoe lang het online blijft.
Balen dus, want we hadden onze zinnen er opgezet.

Oij

Legacy Member
Het zijn examens en de wereld moet weer stilstaan voor de gemiddelde student.
Wat willen ze? Dat ge een maand uw gras niet afrijdt zodat ze kunnen studeren...

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Debiel schijtwerk voor mij vandaag :sop: Voel me met de minuut dommer worden.

Tyfius

Legacy Member
Oij zei:
Het zijn examens en de wereld moet weer stilstaan voor de gemiddelde student.
Wat willen ze? Dat ge een maand uw gras niet afrijdt zodat ze kunnen studeren...

Ja. Zodat ze nadien 2 weken tot een kot in de nacht luide muziek kunnen draaien als ze verlof hebben maar gij de dag erna moet gaan werken om 6u!

GemaneDude

Legacy Member
Mus86 zei:
Hyperpoll Appelsmaak 10 zuigtabletten online bestellen.
Dees is die Hyperpoll. Bij hem werkte Cetirizine ook niet. Terwijl de apotheek beweerde dat Hyperpoll dezelfde samenstelling had, was dat wel het enige dat voor hem werkte.

Mijn ma heeft uiteindelijk iets anders meegepakt van de apotheker omdat die zei dat het knak hetzelfde was. :p
Allegratab heet het nieuwe spul en zou iets compleet anders zijn dan Ceterizine. Ben benieuwd.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
sharpshot zei:
Was het niet uw droomjob? Of is dat slecht uitgevallen?

Als ik voor PlayStation en Xbox etc... mag werken is het een droomjob, al de andere klanten zijn om te wenen.

sharpshot

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Als ik voor PlayStation en Xbox etc... mag werken is het een droomjob, al de andere klanten zijn om te wenen.

Dat is dan ook een gigantische bummer zeg!

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
sharpshot zei:
Dat is dan ook een gigantische bummer zeg!

Ons bureau steekt gewoon voor elke klant zijn broek af. Klant is echt letterlijk koning hier. Of je daarmee uw ontwerp echt gatlelijk maakt, boeit hier gewoon niet. Echt frustrerend.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan