Preske
Legacy Member
vegitto-kun zei:wel de flikken zijn nutteloos. dat weten we al langer dan vandaag. die mannen lopen weg als er word geschoten.
"haha dictator bart" inb4 dat idee van leger hulp van iedereen daar is. en het leger doet toch godverdomme niets. dat ze eens nuttig zijn.
Maar het leger krijgt zelfs geen kogels. Wat moeten ze dan doen? Pang pangroepen zoals in de training?
Zubrowka zei:De Wever is gewoon een machtsgeile politicus die enkel de belangen behartigt van degene die hen steunen. Zijn jaarlijkse diamanten zal hij wel niet willen kwijt spelen. Compleet gek is die idioot met zijn idee van het leger.
Enkel inzetten op repressie en inspelen om angst kan hij.
zoals al de andere dus?
Recipe4hate zei:Aan de persoon die mijn laptoptas en alles er in op de trein heeft gepikt: thanks douchebag!
Zou me wel es mijn job kunnen kosten![]()
en hoe is dat gebeurd?


Voel me met de minuut dommer worden.