Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 39

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lt. KroftDünkel

Legacy Member
Mus86 zei:
Ik wor zot van al die onnozele testen op facebook!!!!

Ik heb geen zin om elke kleurbeschrijving van iedereen te weten of welke mentale leeftijd of welke sprookjesprinses of welk element of j<fheFHHJfj iesf vrivjagde!!

NI DE HELE TIJD EN NI DOOR MIJN STROT FFS

Doe die testen toch gewoon voor uzelf alst moet, ma ni delen :(

Argh! :angry:

Gij kunt ni zot "worden" gij. :3

Mus

Legacy Member
Bedankt allemaal. Zelfs hier op 9lives door mijn strot :(

Ik zal raastig bedoeld hebben dan Wikkes :3

Dan moet zalig zijn om permissie te hebben om mensen soms af te knallen. Tijdelijk eh.
Nekeer horen of de CM geen cursus Anger Management aanbiedt ofzo, naast hun stappenplan Pluk je Geluk moet het toch ook mogelijk zijn om een coach te krijgen voor zelfbeheersing, nee?

Mus

Legacy Member
En gij biedt gedragstherapie aan door middel van uitlokken?

ProvoKing, opschrijven! Kan misschien nog een aanvulling worden voor ludnak z'n blog :v

DBK

Legacy Member
Wij hebben een "Leg-je-ei-cursus" via het werk :') Zeker iets voor jou! (Mus -> vogel -> ei (hahahahahaha))

Lt. KroftDünkel

Legacy Member
Mus86 zei:
En gij biedt gedragstherapie aan door middel van uitlokken?

ProvoKing, opschrijven! Kan misschien nog een aanvulling worden voor ludnak z'n blog :v

Om reppers van mij te krijgen gaat ge harder uit uw pijp mogen komen.

Gonzo

Legacy Member
Onnozelaars die mij geen rechten willen geven om grants op tabelniveau te doen ipv dbniveau.
Beuzakken. Bah.

Gonzo

Legacy Member
Ah en nog iets waarvan ik nog nie zeker weet of 't een ergernis of een glimlach is... Evaluatie gehad op 't werk. Alles uitermate positief, behalve 1 ding: 'ik moet iets minder assertief zijn en wa minder tegen schenen schoppen'. Maar ik word gewoon zo lastig van aanhoudende incompetentie/beuzakkerij/truuken van de foor :(

[EDIT]
EN NU BEGINT HET TE GIETEN EN IK HEB JUST MIJNEN AUTO GEKUIST GVDjkjkjkljkkjljkh
[/EDIT]

ludnak

Legacy Member
Gonzo zei:
Ah en nog iets waarvan ik nog nie zeker weet of 't een ergernis of een glimlach is... Evaluatie gehad op 't werk. Alles uitermate positief, behalve 1 ding: 'ik moet iets minder assertief zijn en wa minder tegen schenen schoppen'. Maar ik word gewoon zo lastig van aanhoudende incompetentie/beuzakkerij/truuken van de foor :(
Een zure glimlach? Tijd om ander werk te zoeken.

Muscleduck

Legacy Member
Achterbakse collega's. Eerst roddelen da ik zogezegd nie doorwerk, en dan mag ik zijn nesten doen omdat hij verlof heeft. Ondertussen blijft zijn boel wel liggen. De ironie druipt er af.

Romeo Carpaccio

Legacy Member
Glenn Beck: Violent Video Games - YouTube

Alé, 't kan eigenlijk ook een glimlach zijn :')
De reacties zijn ook hilarisch :lol:

-"It's like that time Street Fighter taught me how to shoot fireballs from my fists.... Hadoken!&#65279;"

-"you know what im gonna get my controller stand outside the pentagon press X and i will bring the world to its knees&#65279;"

-"I'm bored. Let's go outside and hack into traffic lights.....&#65279;"

Oij

Legacy Member
Mensen die in het midden van een trap lopen...
Ga dan toch aan de kant zodat de anderen wel kunnen doorstappen. :angry:

YaMo

Legacy Member
Romeo Carpaccio zei:
-"you know what im gonna get my controller stand outside the pentagon press X and i will bring the world to its knees&#65279;"

Mensen die geen leestekens gebruiken.

fordjah

Legacy Member
Trommelvliesontsteking. Waarschijnlijk slaap ik daardoor nie vast en ben ik heel de dag moe.
Wat een hels lawaai in mijn oor. Die druppels doen ook geen wonderen.
Echt tis vandejaar altijd wel al iets geweest :cry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan