Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Karre

Legacy Member
Nogal smerig dat je 10 dagen moet afwachten voor je zeker kan zijn of je al dan niet de ziekte van lyme hebt nadat je bent gebeten door een teek :(. De kans mag dan wel klein zijn, maar je moet het maar eens voorhebben.

lammeken

Legacy Member
Zo hevig regenen dat het hier doet :oink:
En 5 min. geleden erachter gekomen dat het raam van mijn auto nog openstond :angry:.
Gans de bestuurderskant is kletsnat.

fireflymr

Legacy Member
Careless zei:
Nogal smerig dat je 10 dagen moet afwachten voor je zeker kan zijn of je al dan niet de ziekte van lyme hebt nadat je bent gebeten door een teek :(. De kans mag dan wel klein zijn, maar je moet het maar eens voorhebben.

hoe gay. Ik heb eens een 20-tal teken op mij gehad :cool: waarom naar de dokter rennen

Bovendien is de ziekte van lyme niet eens erg, wat maakt het uit dat je 10 dagen moet wachten.

paarsbloed

Legacy Member
Al gans de dag zit ik met enorme winderigheid, en das lastig in de les, grr:angry:

Karre

Legacy Member
fireflymr zei:
hoe gay. Ik heb eens een 20-tal teken op mij gehad :cool: waarom naar de dokter rennen

Bovendien is de ziekte van lyme niet eens erg, wat maakt het uit dat je 10 dagen moet wachten.

Als je ze op de juiste manier dan verwijdert is het helemaal niets. Maar ik ben wel dom geweest door die gewoon van mijn vel te trekken omdat ik zelf nog niet eens door had.

fireflymr

Legacy Member
Careless zei:
Als je ze op de juiste manier dan verwijdert is het helemaal niets. Maar ik ben wel dom geweest door die gewoon van mijn vel te trekken omdat ik zelf nog niet eens door had.

Ja heb ik ook gehad. Gewoon eens goed krabben. Tis wel zot, die plekken blijven superlang staan. Ik had een teek in de paasvakantie, en de vlek is er nog steeds.

paarsbloed

Legacy Member
Kheb wat ambras met een van m'n betere vriendinnen om weer iets banaal, en nu stuurt ze mij dat ze het niet fijn vindt, maar begint daarna direct te verwijten dat ik haar nooit opzoek, dat ik altijd diegene ben die niet naar haar toekomt, dat ik nooit iets van mij laat weten. Als ge het ni fijn vindt zwijgt dan gewoon he, sim wijf.

puni

Legacy Member
Kging normaal naar de 24 uren van de pi-nuts, maar blijkbaar is er hier in Leuven bliksem ingeslagen op een seinhuis en ligt alle treinverkeer plat. Awesome timing.

cuda

Legacy Member
Vandaag zo een interview gedaan voor een lokaal tv zendertje.
het onderwerp was sex,drugs en sport in de blok.
zei ik dat sex met mate wel tof was
Pas nadien had ik door wat ik zei :(
menne kameraad die naast me stond stond er wel plots zo ongemakelijk bij :unsure:

Mephisto

Legacy Member
cuda zei:
Vandaag zo een interview gedaan voor een lokaal tv zendertje.
het onderwerp was sex,drugs en sport in de blok.
zei ik dat sex met mate wel tof was
Pas nadien had ik door wat ik zei :(
menne kameraad die naast me stond stond er wel plots zo ongemakelijk bij :unsure:
self-ownend :lol:

noreeeee

Legacy Member
cuda zei:
Vandaag zo een interview gedaan voor een lokaal tv zendertje.
het onderwerp was sex,drugs en sport in de blok.
zei ik dat sex met mate wel tof was
Pas nadien had ik door wat ik zei :(
menne kameraad die naast me stond stond er wel plots zo ongemakelijk bij :unsure:


epic win :')

cram

Legacy Member
Klote geklemde zenuw,ZAldiar pijnstillers werken niet.
Kan u een week niet werken verdomme.:angry:

squan

Legacy Member
cuda zei:
zei ik dat sex met mate wel tof was
Pas nadien had ik door wat ik zei :(
menne kameraad die naast me stond stond er wel plots zo ongemakelijk bij :unsure:

Haha, zalig :)

Misschien best dat uw kameraad ongemakkelijk was en niet met een verleidelijke glimlach uw richting begon uit te kijken... :)

Killer Queen

Legacy Member
cram zei:
Klote geklemde zenuw,ZAldiar pijnstillers werken niet.
Kan u een week niet werken verdomme.:angry:

Kine :s ?

squanman zei:
Haha, zalig :)

Misschien best dat uw kameraad ongemakkelijk was en niet met een verleidelijke glimlach uw richting begon uit te kijken... :)

Ik ben niet helemaal mee :p

Als ik het eerst las dacht ik dat hij homo is en zijn kameraad niet,
maar nadien bedacht ik dat hij mss "met mate", dus niet te veel bedoelde :p
Maar waar slaat dat nu op allez :D :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan