GMotha
Legacy Member
Een mongool, die in't appartementsgebouw (aan het gebouw te zien "da place to be" voor vrijwillig werklozen) over het gebouw van't werk woont, zit te zeiken over auto's geparkeerd in "zijn straat". Nummerplaten noteren, dreigen auto's te beschadigen etc...
Ok, op zich voor mij geen probleem, aangezien ik hem gewoon op de parking zet: maar degenen met een latere dienst hebben meestal geen plek meer (en de mensen van't appartement zetten hun wagens evengoed op onze parking) en moeten die daar aan de zijkant van de straat zetten (of 500m verder).
Zeikmensen dat er zijn...
Ok, op zich voor mij geen probleem, aangezien ik hem gewoon op de parking zet: maar degenen met een latere dienst hebben meestal geen plek meer (en de mensen van't appartement zetten hun wagens evengoed op onze parking) en moeten die daar aan de zijkant van de straat zetten (of 500m verder).
Zeikmensen dat er zijn...

ad:






