Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GenesisX

Legacy Member
Arifiene zei:
Maar nu heeft ze zichzelf toch overtroffen, drilboren, dàt hebben we nog niet gehad.
Niet getreurd, hier zijn ze ook bezig de straat aan het uitbreken :p.

Ergernis is dat m'n fietsband alweer plat is... Da's al de 4e keer! En altijd juist voor ik naar de les moet vertrekken, dan kan ik nog nie gaan ook.

Memphis

Legacy Member

Arifiene

Legacy Member
GenesisX zei:
Niet getreurd, hier zijn ze ook bezig de straat aan het uitbreken :p.

Ergernis is dat m'n fietsband alweer plat is... Da's al de 4e keer! En altijd juist voor ik naar de les moet vertrekken, dan kan ik nog nie gaan ook.

Nja, verschil is dat mijn ma het express in men examens gepland heeft.
Met als reden: Jamaar, in de vakantie heb ik geen zin in lawaai.

KiPpIe

Legacy Member
En een aantal maanden voor de examens kan ook ni? Of na de vakantie?
Wat maakt het u moeder trouwens uit dat dat in de vakantie is? Of werkt die in het onderwijs en heeft ze binnenkort zelf ook 2 maanden vrij?

Arifiene

Legacy Member
KiPpIe zei:
En een aantal maanden voor de examens kan ook ni? Of na de vakantie?
Wat maakt het u moeder trouwens uit dat dat in de vakantie is? Of werkt die in het onderwijs en heeft ze binnenkort zelf ook 2 maanden vrij?

Ze werkt in het onderwijs ja :).
En ja, tis een beetje te laat om het voor men examens te plannen eh :p.
En na de vakantie wil ze niet, want dan duurt het te lang eer ze haar nieuwe vloer heeft.
Eitherway: Ik heb pech.

SilentSpring

Legacy Member
weinig (te weinig) werk...
Fiche openen,factuur zoeken, datum invullen, next,...

Dan liever dagen zoals eergisteren waar ze een pak facturen op m'n bureau ploffen die allemaal ingeboekt moeten worden, of zoals gisteren loonstaten controleren en narekenen enz
Met zo'n dingen ben je al rap een uur of 4-5 druk bezig en dan vliegt de tijd gewoon voorbij.

Ahja, nog 2u en 't is weekend:D

Dennoman

Legacy Member
NotoriousP zei:
Bij ons mishandelde leerkrachten in het lager onderwijs ook... Slaan, haren trekken, arm verwringen,... en niet alleen fysiek. Was ook een jongen met psychologische aandoening die door een leerkracht belachelijk gemaakt werd voor heel de klas.
Waar hebt gij op school gezeten? :/

Mechelen?

mach1en

Legacy Member
het enigste dat fris staat ist fucking cola light en schweppes agrum.

GVD.:puke:

BleKKie

Legacy Member
mach1en zei:
bom he..

"het laatste beetje"
edit: bij ice-t smaakt dat ook zo vurt.

idd, een blik ice-tea moet ge binnen het uur uitdrinken of dat laatste kwart is niet meer te drinken :puke:

mach1en

Legacy Member
BlackAngel86 zei:
idd, een blik ice-tea moet ge binnen het uur uitdrinken of dat laatste kwart is niet meer te drinken :puke:

mja tis gewoon, als me blik bijna leeg is (datter zo nog een heel klein beetje inzit), na een uur ofzo drink ik daar per ongeluk nog is van:p en dan ist echt bwaaak.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan