Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mach1en zei:mja tis gewoon, als me blik bijna leeg is (datter zo nog een heel klein beetje inzit), na een uur ofzo drink ik daar per ongeluk nog is vanen dan ist echt bwaaak.



MiniJeffrey zei:da filmke van die 'mishandeling' op school... ziek man. Wat een schande voor het Belgisch onderwijs


lttuvix zei:Gisteren voor de 5de keer bedreigd geweest door een tiener. Achteraf nog een dreigtelefoon gekregen van een mama
Ik hou van men werk enzo, ma ik sta in de kindergroep. Ik zorg dat de kinderen veilig zijn enzo, ma als tienerbegeleiding steken laat vallen dan valt zowel mijn als de kinderen hun veiligheid weg.
En da maakt me aan ene kant ongerust, en het laait veel wrevels op.
Doom Dragon zei:Neef van 22 jaar die net een transport bedrijf heeft opgekocht, na zijn studie's.
Heeft grootste plannen, hij heeft 3 - 4 vrachtwagens bij gekocht.
Sorryfreak zei:En vanmiddag toen ik in de Panos zat heb ik in de rapte gezien dat er bij ons in de gemeente ook eens iets gebeurd is.
deredactie.be: Bankautomaat Gouden Kruispunt is opgeblazen
's Nog wel neig.![]()

iamhollywood zei:Echt eh.![]()
Die van het fruit-en groentekraam 'ja in Amerika kunt ge zo nog iets verwachten maar hier..'
Maar dat was wel de enige mogelijkheid om geld af te halen.. best zien dat ik steeds genoeg cash geld op zak heb.
Sorryfreak zei:Maar ik ben er daarstraks langs gereden en ik heb echt geen flauw idee over welke het gaat.. Ik dacht dat het ging over die aan de brasserie 'Centro' recht voor de Prémaman, maar daar staat één en daar is niks aan?
Ben daar de laatste weken zo vaak binnengestapt en dat spul is mij nog niet opgevallen
. Kluivert76 zei:Die verdomde collega van mij.:doh:
=[KO]=;11579904 zei:Heb je ze zwanger gemaakt ?



sink zei:my god, er bestaan toch domme mensen..
mijn straat is afgesloten voor verkeer omdat er wegenwerken zijn, er staat wel een verbodsbord, maar soit.. hier ietsje verder kan niemand door..
t'is nu ruim na 23u, en er stopt hier een gigantische camion voor m'n deur, die kerel stapt uit, begint ffkes te vloeken, stapt terug in en zit dan vervolgens gedurende een minuut of 5 te manoeuvreren, op een haartje na ons hek omver gereden
edit: aargh, weeral ene, nu zo ene van de post![]()
