Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sink

Legacy Member
ziet dat van hier.. t'is koud en het waait hard, en ik zit hier in m'n tshirtje
hij moet zijn plan maar trekken, eigen schuld.. :D

redmoon

Legacy Member
da mn pa nen kloten boot eeft gekocht en boten zijn nie echt mn favoriet vervoermiddel :(

sink

Legacy Member
redmoon zei:
da mn pa nen kloten boot eeft gekocht en boten zijn nie echt mn favoriet vervoermiddel :(
nen boot? allee jong, geld teveel? :p
dan schiet er vast nog wel wat over om voor u nen auto aan te schaffen :D

SweetEmmaRose

Legacy Member
Damn olifant die maar ni tevoorschijn komt, kwil sebiet gaan slape, hup deruit.

Net wa gedroogd bloed uit mn oor gekrabd maaaaar da doe echt wel zeer nu, khoop da da geen wondes ware :D

redmoon

Legacy Member
sink zei:
nen boot? allee jong, geld teveel? :p
dan schiet er vast nog wel wat over om voor u nen auto aan te schaffen :D
da ist em just :p ik wou datem nen nieuwen otto kocht :p allez ja hij sprak daar toch van enzo nu blijkt et nen boot te zijn

de hamster

Legacy Member
ge kunt nie voorbereid genoeg zijn op de Global Warming, uwe pa denkt gewoon preventief.

redmoon

Legacy Member
straathond zei:
ge kunt nie voorbereid genoeg zijn op de Global Warming, uwe pa denkt gewoon preventief.

haha xD hij zegt daje derop kunt wonen dus tzal wel voor da zijn eh dan :p

SweetEmmaRose

Legacy Member
Komaan stom vliegtuig en stomme olifant, momma wants to go sleep!

SweetEmmaRose

Legacy Member
Adelbert zei:
Met olifanten en vliegtuigen in de buurt? :wtf:

Nej, den olifant van de antwerpse zoo staat op bevallen en kwil da die nu bevalt dan kank live meezien.
Vliegtuig zenk live ant tracke en die zou binne 10 minuten moeten vertrekken, kwil weten da het vliegtuig de lucht in is voor ik ga slape :)

SweetEmmaRose

Legacy Member
Adelbert zei:
ahzo. Slaat op wat meer. Kdacht al dat je wat gesnoven had ofzo :p

Ja lekker, snuiven en dan op 9lives zitten :unsure:

Kmoet sebiet een zalfke in mn oor druppele maar ik kan da ni zien :sad:

Matt.

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Ja lekker, snuiven en dan op 9lives zitten :unsure:

Kmoet sebiet een zalfke in mn oor druppele maar ik kan da ni zien :sad:

Vraagt da aan iemand? :p Zalf is nogal moeilijk te druppelen trouwens. :unsure:

SweetEmmaRose

Legacy Member
matthi_182 zei:
Vraagt da aan iemand? :p Zalf is nogal moeilijk te druppelen trouwens. :unsure:

Tis zo'n rare olie zalf substantie.

Der is hier niemand, lonely emma is lonely :sad:

Matt.

Legacy Member
Olie zalf substantie. :wtf:
Meer ne... lotion ofzo? :p

Ga voor de spiegel staan ofzo, da moe wel lukken dan.

Mijn ergernis:
'k ben ne vakidioot/geek aan 't worden. :(

SweetEmmaRose

Legacy Member
matthi_182 zei:
Olie zalf substantie. :wtf:
Meer ne... lotion ofzo? :p

Ga voor de spiegel staan ofzo, da moe wel lukken dan.

Mijn ergernis:
'k ben ne vakidioot aan 't worden. :(

Dan kan ik nog ni in mijn eigen oor kijken he :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan