Da was geen dialect van u, ge kent gwn uw werkwoorden en basic grammatica niet.
Savage rules.
OT: Gij zijt men ergernis. Ge krijgt 830 euro per maand, ge parasiteert op onze maatschappij, ge zaagt dat ge niet genoeg hebt (en ge doet gdv niets), ge laat uwe hond inslapen (ahja want hij blaft en gij zijt te lui om naar de hondenschool ofzo te gaan om er iets aan te doen), maarja, uw thuissituatie suckt, dus we moeten allemaal medelijden hebben.
NOT, want er zijn er die in veel ergere situaties zitten dan gij en 10 x minder medelijden hebben met zichzelf.
Ohja, gij ligt wss nog te ronken, want ge krijgt geld van de gemeenschap, ik moet vroeg op, ik moet werken voor men geld. En ik was ook liever t huis uitgegaan, maar ik parasiteer niet.
So long!