Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr Syphon

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Tis zo'n rare olie zalf substantie.

Der is hier niemand, lonely emma is lonely :sad:

zo moeilijk is da toch niet om daar paar durpels in te doen

gewoon gaan liggen, de tuub tegen uw oorholte houden en duwen maar :p

SweetEmmaRose

Legacy Member
Mr Syphon zei:
zo moeilijk is da toch niet om daar paar durpels in te doen

gewoon gaan liggen, de tuub tegen uw oorholte houden en duwen maar :p

Tmag maar 1 druppel zijn! Paar druppels zou idd easy zijn, maar exact ene is toch moeilijk als ge het ni kunt zien.

Nuja da zou het einde van de wereld ni zijn, tzal wel lukke :p

Bosvos

Legacy Member
grr in het buitenland kunnen ze ook al niet lezen. Tijd geleden geregistreerd op een profielenwebsite voor pennevrienden en dergelijke (gewoon contact met buitenlanders dus).

Zet ik op mijn profiel dat als ze iets in mijne gastenboek willen zetten, dat het iets nuttigs moet zijn. En toch zijn er nog mongolen (niet de nationaliteit, maar het scheldwoord) die gewoon "Hi" of "Hello (:" moeten zetten.

oh ja, dat laatste is ook een ergernis, vanwaar komt die rage om uw emoticons averechts te zetten ?

En ik zou nog eens graag opmerken dat 90% van die ongeletterde zakken Amerikanen zijn. Wat is het nu van u te registreren op een website om mensen te leren kennen als ge de profielen niet eens leest?

Another

Legacy Member
Waar ik mij vandaag aan geërgerd heb is onze beste vriend Savage.
merendeel van deez forum schrijft dialect. meneer gaat mense deruit pakke die DT foute schrijven -_-'

Dennoman

Legacy Member
Another zei:
Waar ik mij vandaag aan geërgerd heb is onze beste vriend Savage.
merendeel van deez forum schrijft dialect. meneer gaat mense deruit pakke die DT foute schrijven -_-'
Ach, het is maar wat je dialect noemt. Alleen de West-Vlamingen zie ik hier de moeite doen om dialect fonetisch te schrijven, de rest moddert maar wat aan met een non-AN woordje hier en daar. Dan kun je ook zonder DT-fouten schrijven.

protnie

Legacy Member
hoofdschooier zei:
grr in het buitenland kunnen ze ook al niet lezen. Tijd geleden geregistreerd op een profielenwebsite voor pennevrienden en dergelijke (gewoon contact met buitenlanders dus).

Zet ik op mijn profiel dat als ze iets in mijne gastenboek willen zetten, dat het iets nuttigs moet zijn. En toch zijn er nog mongolen (niet de nationaliteit, maar het scheldwoord) die gewoon "Hi" of "Hello (:" moeten zetten.

oh ja, dat laatste is ook een ergernis, vanwaar komt die rage om uw emoticons averechts te zetten ?


En ik zou nog eens graag opmerken dat 90% van die ongeletterde zakken Amerikanen zijn. Wat is het nu van u te registreren op een website om mensen te leren kennen als ge de profielen niet eens leest?
Ik heb geen idee :/
Hopelijk sterft die rage snel uit.

Another zei:
Waar ik mij vandaag aan geërgerd heb is onze beste vriend Savage.
merendeel van deez forum schrijft dialect. meneer gaat mense deruit pakke die DT foute schrijven -_-'
Dialect =! DT fouten schrijven

Dennoman zei:
Ach, het is maar wat je dialect noemt. Alleen de West-Vlamingen zie ik hier de moeite doen om dialect fonetisch te schrijven, de rest moddert maar wat aan met een non-AN woordje hier en daar. Dan kun je ook zonder DT-fouten schrijven.
Ik probeer zo min mogelijk W-Vl neer te schrijven hier, denk niet dat er ooit al eens iemand niet kon lezen wat ik had gepost.

Arifiene

Legacy Member
Another zei:
Waar ik mij vandaag aan geërgerd heb is onze beste vriend Savage.
merendeel van deez forum schrijft dialect. meneer gaat mense deruit pakke die DT foute schrijven -_-'
Da was geen dialect van u, ge kent gwn uw werkwoorden en basic grammatica niet.
Savage rules.

OT: Gij zijt men ergernis. Ge krijgt 830 euro per maand, ge parasiteert op onze maatschappij, ge zaagt dat ge niet genoeg hebt (en ge doet gdv niets), ge laat uwe hond inslapen (ahja want hij blaft en gij zijt te lui om naar de hondenschool ofzo te gaan om er iets aan te doen), maarja, uw thuissituatie suckt, dus we moeten allemaal medelijden hebben.
NOT, want er zijn er die in veel ergere situaties zitten dan gij en 10 x minder medelijden hebben met zichzelf.

Ohja, gij ligt wss nog te ronken, want ge krijgt geld van de gemeenschap, ik moet vroeg op, ik moet werken voor men geld. En ik was ook liever t huis uitgegaan, maar ik parasiteer niet.

So long!

Savage

Legacy Member
Another zei:
Waar ik mij vandaag aan geërgerd heb is onze beste vriend Savage.
merendeel van deez forum schrijft dialect. meneer gaat mense deruit pakke die DT foute schrijven -_-'

Om toch maar niet uit de toon te vallen: dialect heeft dus geen fluit te maken met uw zinnen verkeerd te schrijven en uw vervoegingen niet te kennen. Een foutje hier of daar kan zeker al es gebeuren, maar uw belachelijke zinnen zijn meer dan ergerlijk.

Arifiene zei:
Da was geen dialect van u, ge kent gwn uw werkwoorden en basic grammatica niet.
Savage rules.

OT: Gij zijt men ergernis. Ge krijgt 830 euro per maand, ge parasiteert op onze maatschappij, ge zaagt dat ge niet genoeg hebt (en ge doet gdv niets), ge laat uwe hond inslapen (ahja want hij blaft en gij zijt te lui om naar de hondenschool ofzo te gaan om er iets aan te doen), maarja, uw thuissituatie suckt, dus we moeten allemaal medelijden hebben.
NOT, want er zijn er die in veel ergere situaties zitten dan gij en 10 x minder medelijden hebben met zichzelf.

Ohja, gij ligt wss nog te ronken, want ge krijgt geld van de gemeenschap, ik moet vroeg op, ik moet werken voor men geld. En ik was ook liever t huis uitgegaan, maar ik parasiteer niet.

So long!

945 euro!

h0pje

Legacy Member
Arifiene zei:
Ohja, gij ligt wss nog te ronken, want ge krijgt geld van de gemeenschap, ik moet vroeg op, ik moet werken voor men geld. En ik was ook liever t huis uitgegaan, maar ik parasiteer niet.

So long!

Ja, want mensen die geld krijgen van de gemeenschap zijn pasieten :) Denk je dat het leuk is om rond te moeten komen met zo weinig geld?

Crashtestdummy

Legacy Member
ik ben wakkergekomen op boormachinemateriaal :/ kzou beter men bed eerst ontruimen voordak voortga voor alsek savonds toekom en erin plof :sop:

Savage

Legacy Member
Ik vind niet dat het bedrag dat hij krijgt onder de noemer "weinig geld" kan vallen. 945 of 830, hij weet het zelf niet, blijft in mijn ogen meer dan "een minimale uitkering". Hetgeen mij vooral stoorde in gans dat moddergevecht was de poging zichzelf steeds te verantwoorden terwijl er tig mensen zijn in dezelfde financiële situatie die het zonder een uitkering moeten doen. De houding van "jamaar, ik ..." terwijl het wel "de anderen" zijn die betalen werkt heel irriterend.

pie-jie

Legacy Member
Dennoman zei:
Ach, het is maar wat je dialect noemt. Alleen de West-Vlamingen zie ik hier de moeite doen om dialect fonetisch te schrijven, de rest moddert maar wat aan met een non-AN woordje hier en daar. Dan kun je ook zonder DT-fouten schrijven.

scheer ons niet allemaal over dezelfde kam hé! ik vind dat het nog goed meevalt !

h0pje

Legacy Member
Savage zei:
Ik vind niet dat het bedrag dat hij krijgt onder de noemer "weinig geld" kan vallen. 945 of 830, hij weet het zelf niet, blijft in mijn ogen meer dan "een minimale uitkering". Hetgeen mij vooral stoorde in gans dat moddergevecht was de poging zichzelf steeds te verantwoorden terwijl er tig mensen zijn in dezelfde financiële situatie die het zonder een uitkering moeten doen. De houding van "jamaar, ik ..." terwijl het wel "de anderen" zijn die betalen werkt heel irriterend.

Voor een alleenstaande is dat niet meer dan een minimale uitkering hoor. De 'leeflonen' (incorrecte term want daar kan je niet van 'leven') in België liggen nog altijd onder de Europese armoedegrens.

Soit, ik kan wel verstaan dat het bij de grote meerderheid ergernis kan opwekken maar geloof mij vrij, niemand kiest ervoor om met een leefloon te moeten overleven. Iedereen wil wel meer speling in zijn financiële situatie en soms kan daar gewoon niets aan gedaan worden, zie mensen die beter af zijn met een uitkering omdat ze minder verdienen moesten ze gaan werken (vb. laaggeschoolde alleenstaande moeders met 3 kinderen)

Carrion

Legacy Member
h0pje zei:
Ja, want mensen die geld krijgen van de gemeenschap zijn pasieten :) Denk je dat het leuk is om rond te moeten komen met zo weinig geld?

Gezien het feit dat 'm heeft gezegd dat 'm nie wilt gaan werken omdat 'm anders z'n leefloon verliest, dan heeft ons Arifiene overschot van gelijk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan