Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bloodoo zei:GVD kutding hier, als ik op een thread druk wil op de de LAATSTE pagina uitkomen !!!! niet op de voorlaatste !!!!!! het is ongelofelijk irritant
NotoriousP zei:² that, al 3x op rij dat dit hier gebeurt.
protnie zei:Is ook al meerdere malen verklaard geweest, heeft te maken met posts die verwijderd geweest zijn en dat er zogezegd al een nieuwe page is.
Ow ik zie het nu, verkeerd opgevatbloodoo zei:soms is een pagina bombol achter diegene waar ik op terechtkom.
Dacht dat je bedoelde daj je op de laatste pagina klikte maar telkens op de voorlaatste uitkwam. Mijn excuses ^^npzprotnie zei:Ow ik zie het nu, verkeerd opgevatDacht dat je bedoelde daj je op de laatste pagina klikte maar telkens op de voorlaatste uitkwam. Mijn excuses ^^
,exo zei:Dat ik vanavond, als RSCA supporter, moet werken en dus de match en een mogelijke ontknoping, in de spannendste titelstrijd die de jupilerleague de laatste jaren heeft gekend, ga missen.
Arifiene zei:Men ma die het nodig vindt om de keukenvloer en garagevloer te laten uitbreken tijdens men examens.
Die trut doet er precies om. Iedere examenperiode vindt ze wel een manier om zoveel mogelijk lawaai te maken.
Maar nu heeft ze zichzelf toch overtroffen, drilboren, dàt hebben we nog niet gehad.
SweetEmmaRose zei:Kan weer ni fucking inlogge op bb, nutteloos fucking kutding

GuntherDW zei:da's al gans de week zo
inloggen gaat wel, maar het gaat écht traag
iamhollywood zei:Huh? staat er aan de Prémaman ook ene ?Ben daar de laatste weken zo vaak binnengestapt en dat spul is mij nog niet opgevallen
.
Ik dacht dat er enkel ene was aan de andere kant.
Die stond vlak voor het straatje van die kippenboer, veritas, bakker, blokker, mobistar etc, vlakbij dat tankstation.

Wrs omdat ik dat meestal niet nodig heb. ^^Sorryfreak zei:Ja, ene van de KBC dacht ik.
Uhu, inderdaad, m'n pa heeft het verteld vanmiddag welke er dan wel opgeblazen was. Kon mij eigenlijk niet herinneren dat daar ene stond.Wrs omdat ik dat meestal niet nodig heb. ^^

ad:. Heb altijd zo weinig mogelijk cash geld op zak, why? Geen idee eigelijk
, te tam om altijd naar de bank te crossen? 
Careless zei:En het is hier weeral ruzie tussen mijn ouders. Zitten constant te dreigen dat ze gaan scheiden en al maar toch doen ze het niet. Wat hoopte ik toch dat ik op kot mocht, dan was ik hier over 3 maand al buiten.
