Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

lammeken

Legacy Member
Ik kwam daarnet uit mijn bad en opeens schiet er iets in m'n nek :s
Ik heb echt veel zeer nu,lijkt op een kramp ofzo.
Zou een koud compres werken?

protnie

Legacy Member
bloodoo zei:
GVD kutding hier, als ik op een thread druk wil op de de LAATSTE pagina uitkomen !!!! niet op de voorlaatste !!!!!! het is ongelofelijk irritant

NotoriousP zei:
² that, al 3x op rij dat dit hier gebeurt.

Is ook al meerdere malen verklaard geweest, heeft te maken met posts die verwijderd geweest zijn en dat er zogezegd al een nieuwe page is.

bloodoo

Legacy Member
protnie zei:
Is ook al meerdere malen verklaard geweest, heeft te maken met posts die verwijderd geweest zijn en dat er zogezegd al een nieuwe page is.

soms is een pagina bombol achter diegene waar ik op terechtkom.

protnie

Legacy Member
bloodoo zei:
soms is een pagina bombol achter diegene waar ik op terechtkom.
Ow ik zie het nu, verkeerd opgevat :) Dacht dat je bedoelde daj je op de laatste pagina klikte maar telkens op de voorlaatste uitkwam. Mijn excuses ^^

bloodoo

Legacy Member
protnie zei:
Ow ik zie het nu, verkeerd opgevat :) Dacht dat je bedoelde daj je op de laatste pagina klikte maar telkens op de voorlaatste uitkwam. Mijn excuses ^^
npz :D,
tis zoals net gebeurde ik klikte op de je ergernis van vandaag thread en ik kwam terecht op pagina 245

exo

Legacy Member
Dat ik vanavond, als RSCA supporter, moet werken en dus de match en een mogelijke ontknoping, in de spannendste titelstrijd die de jupilerleague de laatste jaren heeft gekend, ga missen.

Redhunter

Legacy Member
exo zei:
Dat ik vanavond, als RSCA supporter, moet werken en dus de match en een mogelijke ontknoping, in de spannendste titelstrijd die de jupilerleague de laatste jaren heeft gekend, ga missen.

pak et op?

Killer Queen

Legacy Member
Arifiene zei:
Men ma die het nodig vindt om de keukenvloer en garagevloer te laten uitbreken tijdens men examens.
Die trut doet er precies om. Iedere examenperiode vindt ze wel een manier om zoveel mogelijk lawaai te maken.
Maar nu heeft ze zichzelf toch overtroffen, drilboren, dàt hebben we nog niet gehad.

Sterkte.
Dat hebben ze mij hier ook al gelapt.

Karre

Legacy Member
Vader die altijd zo nodig mijn PC moet gebruiken en dan zit te klagen op iets wat trouwens perfect werkt. Ga dan toch gewoon eens op uw eigen PC werken. Ik tel de dagen als het ware hier al af voordat ik hier weg ben, altijd met dat nutteloos gezaag hier.

SweetEmmaRose

Legacy Member
GuntherDW zei:
da's al gans de week zo :sop:
inloggen gaat wel, maar het gaat écht traag

nee blijkbaar hebben ze gewoon alle pw's reset ofzo, tis ineens nimeer degeen die ik heb gemaakt maar de originele van vorige zomer. sigh

BlackOccult

Legacy Member
iamhollywood zei:
Huh? staat er aan de Prémaman ook ene ? :o Ben daar de laatste weken zo vaak binnengestapt en dat spul is mij nog niet opgevallen:s.

Ik dacht dat er enkel ene was aan de andere kant.
Die stond vlak voor het straatje van die kippenboer, veritas, bakker, blokker, mobistar etc, vlakbij dat tankstation.

Ja, ene van de KBC dacht ik. :p

Uhu, inderdaad, m'n pa heeft het verteld vanmiddag welke er dan wel opgeblazen was. Kon mij eigenlijk niet herinneren dat daar ene stond. :unsure: Wrs omdat ik dat meestal niet nodig heb. ^^

iamhollywood

Legacy Member
Sorryfreak zei:
Ja, ene van de KBC dacht ik. :p

Uhu, inderdaad, m'n pa heeft het verteld vanmiddag welke er dan wel opgeblazen was. Kon mij eigenlijk niet herinneren dat daar ene stond. :unsure: Wrs omdat ik dat meestal niet nodig heb. ^^

Ic :p

Mja ik heb die soms nodig voor de bus of wanneer ik zin krijg in 1 van die mattentaarten :sad:. Heb altijd zo weinig mogelijk cash geld op zak, why? Geen idee eigelijk :p , te tam om altijd naar de bank te crossen? :unsure:

Karre

Legacy Member
En het is hier weeral ruzie tussen mijn ouders. Zitten constant te dreigen dat ze gaan scheiden en al maar toch doen ze het niet. Wat hoopte ik toch dat ik op kot mocht, dan was ik hier over 3 maand al buiten.

Adelbert

Legacy Member
Careless zei:
En het is hier weeral ruzie tussen mijn ouders. Zitten constant te dreigen dat ze gaan scheiden en al maar toch doen ze het niet. Wat hoopte ik toch dat ik op kot mocht, dan was ik hier over 3 maand al buiten.

ik zat in dezelfde situatie 3 jaar geleden, ook juist toen ik ging afsturen. Khoop dat het goed afloopt voor jou :hug:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan