Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Careless zei:En het is hier weeral ruzie tussen mijn ouders. Zitten constant te dreigen dat ze gaan scheiden en al maar toch doen ze het niet. Wat hoopte ik toch dat ik op kot mocht, dan was ik hier over 3 maand al buiten.
SweetEmmaRose zei:nee blijkbaar hebben ze gewoon alle pw's reset ofzo, tis ineens nimeer degeen die ik heb gemaakt maar de originele van vorige zomer. sigh

KiPpIe zei:Ik geraak wel nog op BB, maar hebben ze blijkbaar wel mijn studentmail paswoord gereset ofzo...
't zijn toch echt knoeiers bij de KdG soms![]()

Ligt volledig aan de UA. BB, kdg-mails, etc. wordt allemaal op de UA beheerd.KiPpIe zei:Ik geraak wel nog op BB, maar hebben ze blijkbaar wel mijn studentmail paswoord gereset ofzo...
't zijn toch echt knoeiers bij de KdG soms![]()
a143290 zei:Reclame op Discovery Channel:
Een hoop bouwvakkers die tegen elkaar liggen te discussiëren over wie het bier moet gaan halen![]()
Maar wacht: het is gedubd, in het Hollands, met van die MasterMovie stemmetjes... Dus een discussie van een halve minuut à la: "Jij moet bier gaan halen!" "Nee, ik ben gisteren al geweest!" "Ik ga naar de baas bellen!" "Baas.. We hebben een probleem, niemand wil bier gaan halen."
En dan als klap op de vuurpijl: Op het einde een vrouwenstem: "*zucht* Mannen, het zullen altijd kinderen blijven."
... WHAT THE FUCK :doh::doh::doh:

SweetEmmaRose zei:Stomme fucking bierfietsen, tis fucking 10.30 en die zijn meeeega luid ant zinge en tieren met muziek op, hoe kan da nu, achterlijke marginalen.
Geef mij ne shotgun NAAAA
en tis nog maar 10u30 zou het moeten zijn ;pbloodoo zei:tis zaterdag voor iets een tis nog maar 10u30 zou het moeten zijn ;p
