Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EagleEye

Legacy Member
Haha, mijn moeder blijft altijd wakker tot 3-4 uur snachts :p dan komt ge in een stuk van de nacht thuis na uitgaan, en dan zit die nog vrolijk aan de computer te werken >_> zelfde met midnight snacks

Mijn ouders slapen gelukkig ook in het verste punt van het huis, en kunnen niks horen van het lawaai dat ik heel de nacht maak :p elektrische gitaar, gamen, films zien met surround enzo... 's wel chill

stupid_noob

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Heeft niemand een stash op hunne kamer staan? Het ligt hier VOL eten :p

Voornamelijk wel omda ik veel te fucking lui ben om heeeeeeeleemaal na benede te gaan om eten te hale :p

er ligt hier wel een stash eten en drank, maar ik heb 's nachts soms goesting in een pizza :$

Matt.

Legacy Member
Bwaja, een paar liter water heb 'k hier staan. Wa koekskes enzo ook, maar 'k ga mij nie volproppen me koeken ze. :p

SweetEmmaRose

Legacy Member
stupid_noob zei:
er ligt hier wel een stash eten en drank, maar ik heb 's nachts soms goesting in een pizza :$

Ja ik heb alleen maar kleine hongertjes dus voor mij is da simpel op te losse met koeken en chocolade :love:

freakykiller

Legacy Member
ik eet m'n ontbijt meestal rond 2 uur 's nachts (ne pot cornflakes!) :unsure: anders is het niets en eet ik gewoon voor middag als ik rond 11 uur op sta in vakanties/weekenddagen (ik zit nog int secundair é)

stupid_noob

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Ja ik heb alleen maar kleine hongertjes dus voor mij is da simpel op te losse met koeken en chocolade :love:

ma gij zijt veel kleiner ook == kleine hongertjes
als ik koeken eet heb ik na 5 minuten alweer honger :')

Matt.

Legacy Member
'k Peis dak ook eens nen doos cornflakes hier ga zetten... Das nog een goed idee! (Als da nie teveel lawaai maakt als ik da opeet tenminste. :sop:)

stupid_noob

Legacy Member
khad zo eens tegen mn ouders gezegd dat ik hier zo'n minifrigo en een kookfornuisje ging zetten.
Het huis was plotseling te klein :')

SweetEmmaRose

Legacy Member
stupid_noob zei:
khad zo eens tegen mn ouders gezegd dat ik hier zo'n minifrigo en een kookfornuisje ging zetten.
Het huis was plotseling te klein :')

keb hier ne frigo staan, lekker melk en sap nommie!
keb ook een 15tal gigantisch grote bekers van de ikea :love: (ik haat kleine glaze)

ook ne waterkoker, lepels, thee en suiker enzo :)

stupid_noob

Legacy Member
nja, mijn kamer is eigenlijk mijn "kot" en die willen da nie begrijpen :(

NotoriousP

Legacy Member
stupid_noob zei:
nja, mijn kamer is eigenlijk mijn "kot"

Same here, ik heb gelukkig ne zetel om in te maffen zodat ik hier eigenlijk nooit buiten moet. Kan hier trouwens zoveel lawaai maken als ik wil, niemand hoort iets :cool:

Koelkast & kast liggen meestal ook wel vol eten/drank.

stupid_noob

Legacy Member
moet eens recht vooruit beginnen lopen, kvraag me af of ge nu in rondjes zou lopen :D
gelijk nemo met zn kleinere vin :')

Davy C.

Legacy Member
Ouders die elk op zen beurt ferm ambetant doen. Als ik het geld had, kzou hier al rap het huis uitgetrokken zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan