Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

stelly

Legacy Member
eXe./special zei:
geniaal :lol: toch wel bekakt (;)) gevoel wss

Ja 'k ben zo iemand die helemaal niet graag naar toiletten ga die ik nie gewoon ben. Meestal moet ik ergens maanden zijn voor ik da doe.
Maar in de situatie van deze morgen was het "een toilet kan niet viezer zijn dan wat ik er mee ga doen"...

Yunastie

Legacy Member
Hier al 2 dagen goed ziek.( Verkouden ) Voordeel is wel dat ik niet naar school hoef te gaan en overmorgen 4 dagen vrij heb :D

En ik erger me ook aan de franse grammaire :angry:

Bosvos

Legacy Member
was een vrij groot bestand aan het uploaden op Rapidshare en nu sluit ik al voor de 2de keer dat venster. Miljaarde sebiet is mijne telemeter vol voor ik dat bestand online krijg.

Moloch

Legacy Member
ingebroken in mijne auto vannacht, ruit kapot en radio+ehbo kist weg... weeral geld allé

gebuur zag ze wegrijden en ja het waren (wat een verassing) vuile ********! :angry:

laurensvd

Legacy Member
Laten we zeggen dat drinkspelletjes met bacardi cola en rum cola geen slim idee was.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
lol, da moet kut zijn :p en iedereen die da te horen krijgt wrs :D

Mijn ergernis: de maximum likelihood schatter :unsure:

the_fox

Legacy Member
laurensvd zei:
Laten we zeggen dat drinkspelletjes met bacardi cola en rum cola geen slim idee was.

is bacardi gene rum? ^^
ok, het is brol qua rum, maar snap ni da ge bacardi cola en rum cola schrijft :p

breez

Legacy Member
een of ander scam bedrijf dat mij telefonisch probeert boxershorts aan te smeren...

SweetEmmaRose

Legacy Member
Mijn oor ziet er vies uit, keb da nu pas kunne bezien dmv fotos :p
http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphoto..._100050168351_545973351_2598353_5156166_n.jpg
http://photos-c.ak.fbcdn.net/hphoto..._100050208351_545973351_2598354_4877579_n.jpg
http://photos-d.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v4413/116/73/545973351/n545973351_2598355_8251026.jpg

Nasty!

Vandaag ook te horen gekregen dan 6 weken lang elke dak radiatie moet ondergaan, gay. Moet mijn vakantie daarvoor inkorten maar 55dage ipv 90 :cry: En dan misschien nog serieus wa school missen :sad: Blijft ma duren.
Volgende week maandag en woensdag ook nog terug gaan, weer les missen, en da juist voor de examens, geweeeeeldig! Sigh

Silmarunya

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Mijn oor ziet er vies uit, keb da nu pas kunne bezien dmv fotos :p
http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphoto..._100050168351_545973351_2598353_5156166_n.jpg
http://photos-c.ak.fbcdn.net/hphoto..._100050208351_545973351_2598354_4877579_n.jpg
http://photos-d.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v4413/116/73/545973351/n545973351_2598355_8251026.jpg

Nasty!

Vandaag ook te horen gekregen dan 6 weken lang elke dak radiatie moet ondergaan, gay. Moet mijn vakantie daarvoor inkorten maar 55dage ipv 90 :cry: En dan misschien nog serieus wa school missen :sad: Blijft ma duren.
Volgende week maandag en woensdag ook nog terug gaan, weer les missen, en da juist voor de examens, geweeeeeldig! Sigh

radiatie? Als in: radioactieve bestraling?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan