Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BlackOccult

Legacy Member
Ik ben zo moeeehoeee :cry:

En mijne derde wijsheidstand is er aan't doorkomen.. Ook een ambetant gevalleke precies. :sop:

Karre

Legacy Member
Economie :angry: Waarom is dat vak toch zo oersaai? Het enigste wat wij gedurende een heel les uur moeten doen is naar de leerkracht, die nogal monotoon is, luisteren en af en toe iets aanduiden in de boek. Dat is gewoon niet meer uit te houden. En het wordt dan nog erger want zo heb ik maar rond de 30% in totaal op economie, kans zit er dus in dat ik door dat vak mijn jaar nog eens opnieuw mag doen of een herexamen aan men been heb. Wel mijn eigen domme fout eigenlijk, gedurende die lessen let ik al niet op en moest ik dan nog eens niet te lui zijn om voor een toets dat dan eens te bekijken zou ik tenminste meer kunnen invullen dan hetgeen wat iedereen gewoon weet.

Estrebian

Legacy Member
Da ligt gwn grotendeels aan uw leerkracht. In het secundair had ik een super gemotiveerde economie leerkracht, je hing gewoon aan die gast zijn lippen. Ik denk dat ik mag zeggen dat mijn keuze om economie verder te studeren, 75% te danken is aan hem.

FroFro

Legacy Member
ik douche mij, droog mij af me ne supermuffe handdoek en ik stink weer -,-

Nooby4Ever

Legacy Member
Ik heb de hele dag al fucking veel koppijn waardoor ik nu pissig ben en heb morge toets frans + huiswerk

Servaas.

Legacy Member
Moe, futloos en totaal geen zin meer om nog les te volgen of te studeren, en de examens moeten nog beginnen :/ En die gore kutkinderen hier die al gans de avond lawaai maken

Babs

Legacy Member
Sorryfreak zei:
Ik ben zo moeeehoeee :cry:

En mijne derde wijsheidstand is er aan't doorkomen.. Ook een ambetant gevalleke precies. :sop:

Net hetzelfde hier!
Ochere een halfuurke vroeger opstaan is al een merde voor mij :p
En vandaag heeft één van mijn wijsheidstanden nog eens goesting om te duwen. Doet gvd zeer :sad:

Stancke

Legacy Member
Nog schijjjjjjjjjjjjjjjjjtveel werk voor school tegen morgen mo we bluven goaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!

Slabby

Legacy Member
FroFro zei:
ik douche mij, droog mij af me ne supermuffe handdoek en ik stink weer -,-

Ik heb da ook vaak voor op kot, handdoeken muffen daar 2x zo rap als thuis :sad:

=CID=Drone

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:

vergeet dan geen kledij aan te doen die uitrekt, anders loopte ge daar in u blote poep ( om over de rest maar te zwijgen ) :$


langs de andere kant, me 5 gaten in u buik rond lopen ( van het laten plaatsen van een maagring ) is anders ook geen zicht :(

( wel al van 2001 ma toch :p )

SweetEmmaRose

Legacy Member
=CID=Drone zei:
vergeet dan geen kledij aan te doen die uitrekt, anders loopte ge daar in u blote poep ( om over de rest maar te zwijgen ) :$


langs de andere kant, me 5 gaten in u buik rond lopen ( van het laten plaatsen van een maagring ) is anders ook geen zicht :(

( wel al van 2001 ma toch :p )

Kad da probleem wel int ziekenhuis, die vodden die ze u daar geven zijn echt veel te groot, hing nogal veel uit :lol: (langs voor en achter :()
Kzou ni wete hoeveel mensen mij die week nude hebben gezien :')

Then again, nude hulkin, mmmidunno
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan