Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

freakykiller

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Kad da probleem wel int ziekenhuis, die vodden die ze u daar geven zijn echt veel te groot, hing nogal veel uit :lol: (langs voor en achter :()
Kzou ni wete hoeveel mensen mij die week nude hebben gezien :')

Then again, nude hulkin, mmmidunno

me likes :unsure: ?

=CID=Drone

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Kad da probleem wel int ziekenhuis, die vodden die ze u daar geven zijn echt veel te groot, hing nogal veel uit :lol: (langs voor en achter :()
Kzou ni wete hoeveel mensen mij die week nude hebben gezien :')

Then again, nude hulkin, mmmidunno

foto's? :unsure:


en dan nog maar te zwijgen over ne darm die door uwe neus gaat naar u maag ( en da er terug uit halen :cry: )

Arifiene

Legacy Member
Ik moet een boerderij vinden voor 3 halfwilde poezen (allé, maar als er ene geplaatst wordt ist ook al goed). En blijkbaar heeft niémand een boerderij (of manège of whatever waar die beestjes terecht kunnen). :sad:

Bosvos

Legacy Member
Dan ben je Premium member bij RS en dan wil ik eens overdag iets downloaden (ik download normaal enkel na middernacht) en nu geraak ik ni rapper dan 90 kb/s

Preske

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Mijn oor ziet er vies uit, keb da nu pas kunne bezien dmv fotos :p
http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphoto..._100050168351_545973351_2598353_5156166_n.jpg
http://photos-c.ak.fbcdn.net/hphoto..._100050208351_545973351_2598354_4877579_n.jpg
http://photos-d.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v4413/116/73/545973351/n545973351_2598355_8251026.jpg

Nasty!

Vandaag ook te horen gekregen dan 6 weken lang elke dak radiatie moet ondergaan, gay. Moet mijn vakantie daarvoor inkorten maar 55dage ipv 90 :cry: En dan misschien nog serieus wa school missen :sad: Blijft ma duren.
Volgende week maandag en woensdag ook nog terug gaan, weer les missen, en da juist voor de examens, geweeeeeldig! Sigh

cool :eek:
*por*

freakykiller zei:
Deed me denken aan Body Slam van Snorlax :unsure:

hulk was eerst,gij barbaar

Oldskooler

Legacy Member
Arifiene zei:
Ik moet een boerderij vinden voor 3 halfwilde poezen (allé, maar als er ene geplaatst wordt ist ook al goed). En blijkbaar heeft niémand een boerderij (of manège of whatever waar die beestjes terecht kunnen). :sad:

Ik heb thuis nog zo een houten boerderijtje met van die plastieken diertjes.

Mienod

Legacy Member
En als de poezen er niet in passen dan maken we ze wel een kopje kleiner.

Preske

Legacy Member
EagleEye zei:
Geen van de drie eigenlijk... In afstand is dat wel heel groot (hun slaapkamer en veranda zijn gewoon aanbouw aan het huis), maar in #kamers is het wel een enorm klein huis (klein kamertjes ook)... :p en mijn pa wordt wakker van vogels die buiten op het dak zitten, dus dat kan het ook al neit zijn. Tis gewoon echt ver genoeg dat ge niks kunt horen. :)

heb het net weer vlaggen.
m'n deur staat open en ik krijg commentaar dat ik "te hard typ"
ffs toch, het is een gewoon keyboard dat niet meer en ni minder lawaai maakt dan elk ander gemiddeld recent toetsenbord.

Arifiene zei:
Yep :p.
En het wonen op mijn kamer bevalt me prima :D.

ditto.
ik wil ook wel een (klein) frigo'ke op m'n kamer, maar dat maakt te veel lawaai.

stupid_noob

Legacy Member
Preske zei:
heb het net weer vlaggen.
m'n deur staat open en ik krijg commentaar dat ik "te hard typ"
ffs toch, het is een gewoon keyboard dat niet meer en ni minder lawaai maakt dan elk ander gemiddeld recent toetsenbord.

haha, das niet enkel bij mij ofwa :D

"tot hoelang hebt gij gisteren opgezeten, khoorde je wel tokkelen" :wtf:

Stabby

Legacy Member
Preske zei:
heb het net weer vlaggen.
m'n deur staat open en ik krijg commentaar dat ik "te hard typ"
ffs toch, het is een gewoon keyboard dat niet meer en ni minder lawaai maakt dan elk ander gemiddeld recent toetsenbord.

Ooit al bij stilgestaan dat toetsenborden in het algemeen nogal veel lawaai maken?

__Sara

Legacy Member
Kan niet slapen & ben vies omdat we teveel opdrachten krijgen Te kort voor de examens & omdat we ons examenschema nog altijd niet hebben gekregen & omdat ik echt eens een studiekeuze wil maken MAAR HET LUKT NIET

NA, tis gezegd

Bosvos

Legacy Member
Stabby zei:
Ooit al bij stilgestaan dat toetsenborden in het algemeen nogal veel lawaai maken?

vooral toestenborden van desktops, die toetsen gaan nogal diep, op een laptop valt dat nogal mee...

Het klinkt absurd, maar het is waar:D

Adelbert

Legacy Member
hoofdschooier zei:
vooral toestenborden van desktops, die toetsen gaan nogal diep, op een laptop valt dat nogal mee...

Het klinkt absurd, maar het is waar:D

klinkt helemaal niet absurd. Het is waar! Ik wou dat ik een toetsenbordje van een laptop kon gebruiken aan m'n pc. Lekker dun, licht, en maakt niet veel lawaai.

Carrion

Legacy Member
Adelbert zei:
klinkt helemaal niet absurd. Het is waar! Ik wou dat ik een toetsenbordje van een laptop kon gebruiken aan m'n pc. Lekker dun, licht, en maakt niet veel lawaai.

kost mss 15 € :)

Preske

Legacy Member
Stabby zei:
Ooit al bij stilgestaan dat toetsenborden in het algemeen nogal veel lawaai maken?

tenzij ge op een vooroorlogsmodel typt, maken hedendaagse toetsenborden geen tot weinig lawaai meer.

Adelbert zei:
klinkt helemaal niet absurd. Het is waar! Ik wou dat ik een toetsenbordje van een laptop kon gebruiken aan m'n pc. Lekker dun, licht, en maakt niet veel lawaai.

cherry heeft zo een model, met laptopknoppen maar dan in gewoon keyboard formaat.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan