Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
stelly zei:Als zoiets gebeurd ervaar ik da daarna als aangenaam. Eerst inderdaad wel gespannen omdat ge fucked zijt, maar daarna komt da bevrijdend gevoel dat ge terug kunt gaan slapen. Als ek dan 's morgens wakker wordt voel ik mij ook beter uitgeslapen dan anders wanneer zaken ganse nacht in uw hoofd hebben gezeten.
ad:Savage zei:

Is dat nu zo moeilijk om een artikel te schrijven zonder fouten?Savage zei:
Deejay_Neo zei:Don Bosco in St-Denijs waarschijnlijk. Echt krapuul die daar op die school zit. Ik verschiet daar niet meer van.![]()
BaBsie zei:Ik val dan moeilijk terug in slaap ze![]()

Savage zei:
Ja, alle nul personen die op de tram zaten.Dennoman zei:Wat een mongolen. En prolly iedereen weer te hard in zijn broek schijten om in te grijpen.
Walgelijk.



stelly zei:Hoe kan ik absolutie verdienen?

Preske zei:heb het net weer vlaggen.
m'n deur staat open en ik krijg commentaar dat ik "te hard typ"
ffs toch, het is een gewoon keyboard dat niet meer en ni minder lawaai maakt dan elk ander gemiddeld recent toetsenbord.
ad:Ah bon. Dacht dat het op het schoolplein gebeurd was tegen medeleerlinge.Parnakra zei:Ja, alle nul personen die op de tram zaten.![]()
ad:SweetEmmaRose zei:Ik heb geen deurad:

Savage zei:Door ni dezelfde avatar als Notorious P te gebruiken![]()
²ndDeejay_Neo zei:Don Bosco in St-Denijs waarschijnlijk. Echt krapuul die daar op die school zit. Ik verschiet daar niet meer van.![]()

DBTISavage zei:Door ni dezelfde avatar als Notorious P te gebruiken
Maar die school is prolly KTA ofzo?
Ik begrijp het plezier trouwens niet, iemand van 77j, een vrouw, pesten en bedreigen. Dat moet ge mentaal toch maar enkel in staat zijn om op het knopke van de ophaalbrug achter de vuilkar te drukken?
stelly zei:Misschien gewoon slecht geweten![]()

Arifiene zei:Ma ik slaap niet in deze kamer,ik slaap in mijn andere kamer, én da ding maakt overdag niets van lawaai, zodus...

Savage zei:
Savage zei:Door ni dezelfde avatar als Notorious P te gebruiken
Maar die school is prolly KTA ofzo?
Ik begrijp het plezier trouwens niet, iemand van 77j, een vrouw, pesten en bedreigen. Dat moet ge mentaal toch maar enkel in staat zijn om op het knopke van de ophaalbrug achter de vuilkar te drukken?
SweetEmmaRose zei:Ik heb geen deurad:
