Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bludgeoned

Legacy Member
Savage zei:
Is dat nu zo moeilijk om een artikel te schrijven zonder fouten?
"Ondertussen waren ze me begonnen te duwen. Toen een van die ettertjes de muts van mijn hoofd sloeg, verschoof mijn pruik. Ik ben kankerpatiënte, zie je. Toen ze dat zagen, trok er een mijn pruik af en gooide ze op de grond. Dat was het meest vernederende wat ik ooit in mijn leven heb moeten meemaken. Maar ze hadden veel plezier.'"

bloodoo

Legacy Member
Deejay_Neo zei:
Don Bosco in St-Denijs waarschijnlijk. Echt krapuul die daar op die school zit. Ik verschiet daar niet meer van. :s

idd don bosco heeft zo een harde krapuul status, en blijkbaar wel terecht.

Dennoman

Legacy Member
Wat een mongolen. En prolly iedereen weer te hard in zijn broek schijten om in te grijpen.

Walgelijk.

Savage

Legacy Member
stelly zei:
Hoe kan ik absolutie verdienen?

Door ni dezelfde avatar als Notorious P te gebruiken :p

Maar die school is prolly KTA ofzo?

Ik begrijp het plezier trouwens niet, iemand van 77j, een vrouw, pesten en bedreigen. Dat moet ge mentaal toch maar enkel in staat zijn om op het knopke van de ophaalbrug achter de vuilkar te drukken?

SweetEmmaRose

Legacy Member
Preske zei:
heb het net weer vlaggen.
m'n deur staat open en ik krijg commentaar dat ik "te hard typ"
ffs toch, het is een gewoon keyboard dat niet meer en ni minder lawaai maakt dan elk ander gemiddeld recent toetsenbord.

Ik heb geen deur :sad:

Dennoman

Legacy Member
Parnakra zei:
Ja, alle nul personen die op de tram zaten. :s:s:s
Ah bon. Dacht dat het op het schoolplein gebeurd was tegen medeleerlinge.

Eerst artikel maar eens lezen in 't vervolg :sad:

stupid_noob

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Ik heb geen deur :sad:

khad dat vorig jaar ook toen mijn kamer herschilderd werd.
Wou ik 's avonds mijn deur dichtdoen, bleek er geen in te zitten :/

staat zelfs nog in irc :(

Quote 98 - <@stupid_noob> kging mn deur dichtdoen <@stupid_noob> maar blijkbaar zit er geen deur meer in

stelly

Legacy Member
Savage zei:
Door ni dezelfde avatar als Notorious P te gebruiken :p

Zal nogal moeilijk zijn. Snorlax is al vele jaren mijn compagnon op tngames. Doet mij aan nen bernard senner denken.

Iemand

Legacy Member
Savage zei:
Door ni dezelfde avatar als Notorious P te gebruiken :p

Maar die school is prolly KTA ofzo?

Ik begrijp het plezier trouwens niet, iemand van 77j, een vrouw, pesten en bedreigen. Dat moet ge mentaal toch maar enkel in staat zijn om op het knopke van de ophaalbrug achter de vuilkar te drukken?
DBTI

Don bosco technisch instituut. Gelegen in Sint-Denijs-Westrem.

Preske

Legacy Member
Arifiene zei:
Ma ik slaap niet in deze kamer,ik slaap in mijn andere kamer, én da ding maakt overdag niets van lawaai, zodus...

das ook een oplossing natuurlijk :)

Savage zei:

don bosco is nu eenmaal gekend voor zijn groot gehalte aan krapuul, in eenders welke stad. We zien dat hier ook.

Savage zei:
Door ni dezelfde avatar als Notorious P te gebruiken :p

Maar die school is prolly KTA ofzo?

Ik begrijp het plezier trouwens niet, iemand van 77j, een vrouw, pesten en bedreigen. Dat moet ge mentaal toch maar enkel in staat zijn om op het knopke van de ophaalbrug achter de vuilkar te drukken?

nee, don bosco.
Een groot gedeelte dat naar don bosco gaat is inderdaad meestal van die slag. Later zullen die nooit veel meer (kunnen) doen dan bandwerk of ander promotieloos werk en zullen ze als eerste klaarstaan om te kunnen staken.

SweetEmmaRose zei:
Ik heb geen deur :sad:

gij hebt een ganse verdieping/huis voor u alleen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan