Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Savage

Legacy Member
Mja, ik ben wss nog van den ouwe stempel maar is don bosco dan geen xSO onderwijs?

stelly

Legacy Member
Preske zei:
nee, don bosco.
Een groot gedeelte dat naar don bosco gaat is inderdaad meestal van die slag. Later zullen die nooit veel meer (kunnen) doen dan bandwerk of ander promotieloos werk en zullen ze als eerste klaarstaan om te kunnen staken.

'K vind da persoonlijk niet zo erg. Tijdens uw jeugd vermijden om geen problemen te krijgen en later zijn het die mensen dat uw land dragen :)

Iemand

Legacy Member
Savage zei:
Mja, ik ben wss nog van den ouwe stempel maar is don bosco dan geen xSO onderwijs?
In gent zijn er 2 afdelingen.

1 in Zwijnaarde waar enkel ASO richtingen worden aangeboden.
1 in Sint-Denijs-Westrem waar TSO en BSO richtingen worden aangeboden.

Op Zwijnaarde nagenoeg geen problemen met de leerlingen, Sint-Denijs is een ander verhaal :)

Carrion

Legacy Member
Iemand zei:
In gent zijn er 2 afdelingen.

1 in Zwijnaarde waar enkel ASO richtingen worden aangeboden.
1 in Sint-Denijs-Westrem waar TSO en BSO richtingen worden aangeboden.

Op Zwijnaarde nagenoeg geen problemen met de leerlingen, Sint-Denijs is een ander verhaal :)

Da is op bijna alle don bosco scholen ze

KiPpIe

Legacy Member
Meh, 't is buiten goei weer en ik mag weer nen hele namiddag QoS op cisco switches regelen in een duf pc-lokaal :(

Savage

Legacy Member
Iemand zei:
In gent zijn er 2 afdelingen.

1 in Zwijnaarde waar enkel ASO richtingen worden aangeboden.
1 in Sint-Denijs-Westrem waar TSO en BSO richtingen worden aangeboden.

Op Zwijnaarde nagenoeg geen problemen met de leerlingen, Sint-Denijs is een ander verhaal :)

awel, ik bedoelde met KTA iets gelijkaardigs: TSO- en BSO-richtingen. :)

Preske

Legacy Member
Savage zei:
Mja, ik ben wss nog van den ouwe stempel maar is don bosco dan geen xSO onderwijs?

in halle is het aso, tso, bso en BuSO. en dan is er nog een afdeling voor deeltijds studeren. Daar zit pas het grootste krapuul.

stelly zei:
'K vind da persoonlijk niet zo erg. Tijdens uw jeugd vermijden om geen problemen te krijgen en later zijn het die mensen dat uw land platleggen :)

fixed.
Wat ze later doen kan me geen lor schelen. Het is het hier en nu waar ze voor problemen zorgen.

speeding.be

Legacy Member
1 in Zwijnaarde waar enkel ASO richtingen worden aangeboden.
1 in Sint-Denijs-Westrem waar TSO en BSO richtingen worden aangeboden.
Dus de beesten worder er van de dieren onderscheiden.

Ik erger me aan het volgende:
Tv ligt aan - laptop ligt aan - muziek ligt aan en mijn pc ligt aan .. Ik moet studeren :(

OOelmatadorOO

Legacy Member
wtf ik krijg 300euro vakantiegeld op mijn rekening gestort terwijl ik volgens hun site 1600 moe incasseren...

freakykiller

Legacy Member
Preske zei:
tenzij ge op een vooroorlogsmodel typt, maken hedendaagse toetsenborden geen tot weinig lawaai meer.



cherry heeft zo een model, met laptopknoppen maar dan in gewoon keyboard formaat.
Beetje lachen met mijn toetsenbord :angry:

Carrion zei:
precies of in aso zitten alleen ma lieverdjes, zit even goe krapuul tussen ze
Tho ik vind toch wel dat in het ASO, in de minder grote scholen het krapul gehalte heel wat minder is. Alle scholen waar meer richtingen dan ASO beschikbaar is in Roeselare zit er toch redelijk wat krapul, terwijl in mijn school er misschien wat felle tussen zitten maar geen extreme gevallen (alleen ASO hier)

gizmo666

Legacy Member
OOelmatadorOO zei:
wtf ik krijg 300euro vakantiegeld op mijn rekening gestort terwijl ik volgens hun site 1600 moe incasseren...

da pikken ze allemaal voor de belastingen, ge moet is op uw brief zien wat ze daar allemaal meedoen tot er maar zo weinig overblijft. een schande is het. dan staat daar vanboven dat ge keiveel geld trekt en dan zie je op die brief wat ze er allemaal van af trekken of weet ik veel en dan blijft er maar een 300€ van over. keb da ook al gehad:angry::doh:

sluysen

Legacy Member
Carrion zei:
precies of in aso zitten alleen ma lieverdjes, zit even goe krapuul tussen ze

verschil tussen een pure aso school en een school met (aso) tso&bso is heel groot..

TSO&BSO zit de laatste jaren echt vol met marginaaltjes en krapuul..
gewone normale leerlingen zijn een uitzondering terwijl het vroeger krapuul was die de uitzondering op de regel was.

^MystiQ

Legacy Member
Dennoman zei:
Wat een mongolen. En prolly iedereen weer te hard in zijn broek schijten om in te grijpen.

Zoals gewoonlijk dus, ik verschiet eigenlijk allemaal niet meer van dit nieuws hoor, wie daar toch van verschiet komt duidelijk niet genoeg in de wereld als je het mij vraagt :p

sluysen zei:
TSO&BSO zit de laatste jaren echt vol met marginaaltjes en krapuul..
gewone normale leerlingen zijn een uitzondering terwijl het vroeger krapuul was die de uitzondering op de regel was.

Ai ai ai, zo kort door de bocht, ik wou eerst een hele post doen maar eerlijk gezegd, je weet waarschijnlijk zelf niet beter, ik ga mij dan ook niet vermoeien om hier wat over te zeggen :)

Robust²

Legacy Member
Ik fiets elke dag langs die Don Bosco school van in het artikel, en heb zelf 6 jaar lang op de ASO school gezeten een paar km verder, en eerlijk gezegd verbaast het me niets dat het van daar komt hoor...

Savage

Legacy Member
Carrion zei:
precies of in aso zitten alleen ma lieverdjes, zit even goe krapuul tussen ze

Da zeg ik niet, maar het exponentieel verschil tussen ASO en TSO & BSO is wel belachelijk groot ...

Mijn vriendin heeft lesgegeven op het vhsi te Brugge en geeft nu les aan een ASO school. Werelden van verschil zegt ze. En ik denk niet dat ze lesgeeft aan uitzonderlijke scholen ...

^MystiQ

Legacy Member
Savage zei:
Da zeg ik niet, maar het exponentieel verschil tussen ASO en TSO & BSO is wel belachelijk groot ...

Echt wel grappig hoe iedereen twee blokken maakt ASO en ( TSO & BSO ). Slaagt echt werkelijk nergens op hé :p

freakykiller

Legacy Member
Math'ke zei:
Echt wel grappig hoe iedereen twee blokken maakt ASO en ( TSO & BSO ). Slaagt echt werkelijk nergens op hé :p

This teken dat er waarheid in zit. Het valt gewoon op
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan