Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Preske

Legacy Member
helemaal niet.
ik zeg het, ik moet nog maar aan m'n gat krabben en ze klagen al

Stabby

Legacy Member
Weer een k*tdag vandaag. Nog altijd aant afkicken :( Hopelijk morgen beter met mijn nieuwe medicatie (Concerta)

FroFro

Legacy Member
koppijijijijn! En ge moet es ansjovisboter kopen, das zonder zeveren het meest stinkende ding da er in de winkels ligt. Lijkt verbazend hard op stront. Ge moet da onder mensen hunne neus smeren ^^

FroFro

Legacy Member
omg, een of andere kutmix van human van the killers :kots:

En tis echt zone vervelende koppijn, ene da ni echt keihard steekt maar op den achtergrond ligt te kutte :(

FroFro

Legacy Member
Dernet trouwens nog iets heel stom gehad; we zaten me wa vrienden op het balkon the BBQ'en, en da escaleerde al snel in het gooien van waterbalonnen naar beneden (we zitten op de zesde). We gooien er wel bijna altijd naast, het verschieten van die mensen is cooler om te zien dan die te zien soppen in natte kleren, zelf zouden we da ook ni super vinden. Dan op een gegeve moment gooiter ne maat nen emmer water naast ne kerel, die kijkt naar boven en wordt kei kwaad. Die begon zo te roepen "MOET IK NAAR BOVEN KOMEN?". Ik zo "Neenee, blijf daar maar". "KOM JIJ DAN NAAR BENEDEN? DAN KUNNEN WE DA REGELEN". Ik "Ja, wacht, blijf daar staan, ik drink ff mijn drankske leeg" (wtf bruno -,-). Ik ging obviously niet naar beneden, ik ben nog slechter in vechten dan in wijven, plus da leek zone bad-ass grote marrokaan. Die werd kwaad, pakt ne paraplu uit zijne kofferbak, ge zie die de verdiepingen tellen en die ga ons gebouw binnen. halve minuut later belt die aan, begint die op ons deur te rammen, blijft die maar bellen. 2 ander mensen dan maar gaan opendoen, en die kerel zei enkel da em er ni mee kon lachen, da wast zowa, kutstudenten basically.

Het was gene bad-ass marroef maar ne 50-jarige Indier. Ik had keiveel schrik :(

Adelbert

Legacy Member
FroFro zei:
Dernet trouwens nog iets heel stom gehad; we zaten me wa vrienden op het balkon the BBQ'en, en da escaleerde al snel in het gooien van waterbalonnen naar beneden (we zitten op de zesde). We gooien er wel bijna altijd naast, het verschieten van die mensen is cooler om te zien dan die te zien soppen in natte kleren, zelf zouden we da ook ni super vinden. Dan op een gegeve moment gooiter ne maat nen emmer water naast ne kerel, die kijkt naar boven en wordt kei kwaad. Die begon zo te roepen "MOET IK NAAR BOVEN KOMEN?". Ik zo "Neenee, blijf daar maar". "KOM JIJ DAN NAAR BENEDEN? DAN KUNNEN WE DA REGELEN". Ik "Ja, wacht, blijf daar staan, ik drink ff mijn drankske leeg" (wtf bruno -,-). Ik ging obviously niet naar beneden, ik ben nog slechter in vechten dan in wijven, plus da leek zone bad-ass grote marrokaan. Die werd kwaad, pakt ne paraplu uit zijne kofferbak, ge zie die de verdiepingen tellen en die ga ons gebouw binnen. halve minuut later belt die aan, begint die op ons deur te rammen, blijft die maar bellen. 2 ander mensen dan maar gaan opendoen, en die kerel zei enkel da em er ni mee kon lachen, da wast zowa, kutstudenten basically.

Het was gene bad-ass marroef maar ne 50-jarige Indier. Ik had keiveel schrik :(

haha :rofl:

_DKsissor_

Legacy Member
FroFro zei:
Dernet trouwens nog iets heel stom gehad; we zaten me wa vrienden op het balkon the BBQ'en, en da escaleerde al snel in het gooien van waterbalonnen naar beneden (we zitten op de zesde). We gooien er wel bijna altijd naast, het verschieten van die mensen is cooler om te zien dan die te zien soppen in natte kleren, zelf zouden we da ook ni super vinden. Dan op een gegeve moment gooiter ne maat nen emmer water naast ne kerel, die kijkt naar boven en wordt kei kwaad. Die begon zo te roepen "MOET IK NAAR BOVEN KOMEN?". Ik zo "Neenee, blijf daar maar". "KOM JIJ DAN NAAR BENEDEN? DAN KUNNEN WE DA REGELEN". Ik "Ja, wacht, blijf daar staan, ik drink ff mijn drankske leeg" (wtf bruno -,-). Ik ging obviously niet naar beneden, ik ben nog slechter in vechten dan in wijven, plus da leek zone bad-ass grote marrokaan. Die werd kwaad, pakt ne paraplu uit zijne kofferbak, ge zie die de verdiepingen tellen en die ga ons gebouw binnen. halve minuut later belt die aan, begint die op ons deur te rammen, blijft die maar bellen. 2 ander mensen dan maar gaan opendoen, en die kerel zei enkel da em er ni mee kon lachen, da wast zowa, kutstudenten basically.

Het was gene bad-ass marroef maar ne 50-jarige Indier. Ik had keiveel schrik :(
overlaatst een iets meer uit de hand gelopen versie op een zatte avond meegemaakt. Vervang waterbalonnen door pinten met pis :p.
Bij ons kwam een groep kwade studenten naarboven gelopen maar we dachten dat die ons nooit zouden vinden omdat het gebouw vrij groot was totdat we plots de lift naar beneden zagen gaan. Gelukkig hadden we op een voorafgaand zat moment reeds fietsen in de liften gezet waardoor we toch tijdig konden vluchten :p. (Enja kweet dat da vuil en marginaal is maar als ge zat zijt doet ge gekke dingen :D)

laurensvd

Legacy Member
Damn, om 19.00u men bed in gekropen en nu natuurlijk niet meer kunnen slapen...

Illcat

Legacy Member
Kan ni slapen door een irritant/pijnlijk gevoel in mijne mond, prolly wijsheidstanden peisk. Bah!

Nooby4Ever

Legacy Member
Gisteren koppijn en beetje geleerd, vandaag toets frans (waar ik slechtste vand e klas ben) .....tzal wa worden

Katoom

Legacy Member
FroFro zei:
Dernet trouwens nog iets heel stom gehad; we zaten me wa vrienden op het balkon the BBQ'en, en da escaleerde al snel in het gooien van waterbalonnen naar beneden (we zitten op de zesde). We gooien er wel bijna altijd naast, het verschieten van die mensen is cooler om te zien dan die te zien soppen in natte kleren, zelf zouden we da ook ni super vinden. Dan op een gegeve moment gooiter ne maat nen emmer water naast ne kerel, die kijkt naar boven en wordt kei kwaad. Die begon zo te roepen "MOET IK NAAR BOVEN KOMEN?". Ik zo "Neenee, blijf daar maar". "KOM JIJ DAN NAAR BENEDEN? DAN KUNNEN WE DA REGELEN". Ik "Ja, wacht, blijf daar staan, ik drink ff mijn drankske leeg" (wtf bruno -,-). Ik ging obviously niet naar beneden, ik ben nog slechter in vechten dan in wijven, plus da leek zone bad-ass grote marrokaan. Die werd kwaad, pakt ne paraplu uit zijne kofferbak, ge zie die de verdiepingen tellen en die ga ons gebouw binnen. halve minuut later belt die aan, begint die op ons deur te rammen, blijft die maar bellen. 2 ander mensen dan maar gaan opendoen, en die kerel zei enkel da em er ni mee kon lachen, da wast zowa, kutstudenten basically.

Het was gene bad-ass marroef maar ne 50-jarige Indier. Ik had keiveel schrik :(
:')

Babs

Legacy Member
Vannacht opgestaan om kwart voor 1, met de gedachte dat ik te laat was om iets belangrijk te gaan doen voor mijn rijbewijs.
Ik zat daar in paniek, aangezien ik niet meer wist wat, en begon echt te stressen.

Opeens tot het besef gekomen dat ge om 1 uur 'snachts niets kunt doen voor uw rijbewijs, en dan maar weer gaan slapen :sop:

Enorm vreemd en verschikkelijk irritant :angry:

128MB

Legacy Member
hoofdschooier zei:
Dan ben je Premium member bij RS en dan wil ik eens overdag iets downloaden (ik download normaal enkel na middernacht) en nu geraak ik ni rapper dan 90 kb/s
man same here :( en dan heb je nog een turboxl :ironic:

120kbps hier max :cry:

ook:

Dat ik op plaatsen moet zijn en ik geen eigen auto heb :cry:

Arifiene

Legacy Member
Preske zei:
ditto.
ik wil ook wel een (klein) frigo'ke op m'n kamer, maar dat maakt te veel lawaai.

Ma ik slaap niet in deze kamer,ik slaap in mijn andere kamer, én da ding maakt overdag niets van lawaai, zodus...

Stancke

Legacy Member
128MB zei:
Dat ik op plaatsen moet zijn en ik geen eigen auto heb :cry:

Koopt dan een auto? Gij werkt ondertussen toch al lang genoeg om iets naar uw goesting te kopen.

stelly

Legacy Member
BaBsie zei:
Enorm vreemd en verschikkelijk irritant :angry:

Als zoiets gebeurd ervaar ik da daarna als aangenaam. Eerst inderdaad wel gespannen omdat ge fucked zijt, maar daarna komt da bevrijdend gevoel dat ge terug kunt gaan slapen. Als ek dan 's morgens wakker wordt voel ik mij ook beter uitgeslapen dan anders wanneer zaken ganse nacht in uw hoofd hebben gezeten.

Babs

Legacy Member
stelly zei:
Als zoiets gebeurd ervaar ik da daarna als aangenaam. Eerst inderdaad wel gespannen omdat ge fucked zijt, maar daarna komt da bevrijdend gevoel dat ge terug kunt gaan slapen. Als ek dan 's morgens wakker wordt voel ik mij ook beter uitgeslapen dan anders wanneer zaken ganse nacht in uw hoofd hebben gezeten.

Ik val dan moeilijk terug in slaap ze :s
Ik snap ook totaal niet hoe ik da ineens in mijn hoofd kreeg. Waarschijnlijk omdat er vandaag weinig tijd is om alles in orde te brengen waardoor ik het 's nachts al wou gaan doen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan