Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tgc_9012 zei:Ansjovisboter?
Is da dan boter me stukskes vis in ofwa?


FroFro zei:Dernet trouwens nog iets heel stom gehad; we zaten me wa vrienden op het balkon the BBQ'en, en da escaleerde al snel in het gooien van waterbalonnen naar beneden (we zitten op de zesde). We gooien er wel bijna altijd naast, het verschieten van die mensen is cooler om te zien dan die te zien soppen in natte kleren, zelf zouden we da ook ni super vinden. Dan op een gegeve moment gooiter ne maat nen emmer water naast ne kerel, die kijkt naar boven en wordt kei kwaad. Die begon zo te roepen "MOET IK NAAR BOVEN KOMEN?". Ik zo "Neenee, blijf daar maar". "KOM JIJ DAN NAAR BENEDEN? DAN KUNNEN WE DA REGELEN". Ik "Ja, wacht, blijf daar staan, ik drink ff mijn drankske leeg" (wtf bruno -,-). Ik ging obviously niet naar beneden, ik ben nog slechter in vechten dan in wijven, plus da leek zone bad-ass grote marrokaan. Die werd kwaad, pakt ne paraplu uit zijne kofferbak, ge zie die de verdiepingen tellen en die ga ons gebouw binnen. halve minuut later belt die aan, begint die op ons deur te rammen, blijft die maar bellen. 2 ander mensen dan maar gaan opendoen, en die kerel zei enkel da em er ni mee kon lachen, da wast zowa, kutstudenten basically.
Het was gene bad-ass marroef maar ne 50-jarige Indier. Ik had keiveel schrik![]()

overlaatst een iets meer uit de hand gelopen versie op een zatte avond meegemaakt. Vervang waterbalonnen door pinten met pisFroFro zei:Dernet trouwens nog iets heel stom gehad; we zaten me wa vrienden op het balkon the BBQ'en, en da escaleerde al snel in het gooien van waterbalonnen naar beneden (we zitten op de zesde). We gooien er wel bijna altijd naast, het verschieten van die mensen is cooler om te zien dan die te zien soppen in natte kleren, zelf zouden we da ook ni super vinden. Dan op een gegeve moment gooiter ne maat nen emmer water naast ne kerel, die kijkt naar boven en wordt kei kwaad. Die begon zo te roepen "MOET IK NAAR BOVEN KOMEN?". Ik zo "Neenee, blijf daar maar". "KOM JIJ DAN NAAR BENEDEN? DAN KUNNEN WE DA REGELEN". Ik "Ja, wacht, blijf daar staan, ik drink ff mijn drankske leeg" (wtf bruno -,-). Ik ging obviously niet naar beneden, ik ben nog slechter in vechten dan in wijven, plus da leek zone bad-ass grote marrokaan. Die werd kwaad, pakt ne paraplu uit zijne kofferbak, ge zie die de verdiepingen tellen en die ga ons gebouw binnen. halve minuut later belt die aan, begint die op ons deur te rammen, blijft die maar bellen. 2 ander mensen dan maar gaan opendoen, en die kerel zei enkel da em er ni mee kon lachen, da wast zowa, kutstudenten basically.
Het was gene bad-ass marroef maar ne 50-jarige Indier. Ik had keiveel schrik![]()
.
. (Enja kweet dat da vuil en marginaal is maar als ge zat zijt doet ge gekke dingen
):')FroFro zei:Dernet trouwens nog iets heel stom gehad; we zaten me wa vrienden op het balkon the BBQ'en, en da escaleerde al snel in het gooien van waterbalonnen naar beneden (we zitten op de zesde). We gooien er wel bijna altijd naast, het verschieten van die mensen is cooler om te zien dan die te zien soppen in natte kleren, zelf zouden we da ook ni super vinden. Dan op een gegeve moment gooiter ne maat nen emmer water naast ne kerel, die kijkt naar boven en wordt kei kwaad. Die begon zo te roepen "MOET IK NAAR BOVEN KOMEN?". Ik zo "Neenee, blijf daar maar". "KOM JIJ DAN NAAR BENEDEN? DAN KUNNEN WE DA REGELEN". Ik "Ja, wacht, blijf daar staan, ik drink ff mijn drankske leeg" (wtf bruno -,-). Ik ging obviously niet naar beneden, ik ben nog slechter in vechten dan in wijven, plus da leek zone bad-ass grote marrokaan. Die werd kwaad, pakt ne paraplu uit zijne kofferbak, ge zie die de verdiepingen tellen en die ga ons gebouw binnen. halve minuut later belt die aan, begint die op ons deur te rammen, blijft die maar bellen. 2 ander mensen dan maar gaan opendoen, en die kerel zei enkel da em er ni mee kon lachen, da wast zowa, kutstudenten basically.
Het was gene bad-ass marroef maar ne 50-jarige Indier. Ik had keiveel schrik![]()


man same herehoofdschooier zei:Dan ben je Premium member bij RS en dan wil ik eens overdag iets downloaden (ik download normaal enkel na middernacht) en nu geraak ik ni rapper dan 90 kb/s
en dan heb je nog een turboxl :ironic:

Preske zei:ditto.
ik wil ook wel een (klein) frigo'ke op m'n kamer, maar dat maakt te veel lawaai.
128MB zei:Dat ik op plaatsen moet zijn en ik geen eigen auto heb![]()
BaBsie zei:Enorm vreemd en verschikkelijk irritant![]()
stelly zei:Als zoiets gebeurd ervaar ik da daarna als aangenaam. Eerst inderdaad wel gespannen omdat ge fucked zijt, maar daarna komt da bevrijdend gevoel dat ge terug kunt gaan slapen. Als ek dan 's morgens wakker wordt voel ik mij ook beter uitgeslapen dan anders wanneer zaken ganse nacht in uw hoofd hebben gezeten.

