Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FroFro

Legacy Member
Sileced` zei:
Gans R zijn topic staat vol van zowel kindjes als volwassene die stiekem hopen op een ritje. Bijgevolg krijg je zo een reacties ... :)

btw: FroFro dit, nog vorige is geen diss :p


Ik hoop ni stiekem op een ritje :p Ik was zelfs degene da zei da die ander kinders ni zo moesten zeiken over of hij aan de zee ging zijn om wat uur, maar gewoon moeste vrage of ze meemochten.

Ik wil gewoon later zelf zo'n karren kunne betalen :p

Arifiene

Legacy Member
Idioten die zomaar denken dat ze het recht hebben om dieren af te maken.
Razend kan ik erbij worden.
Ze zeggen dikwijls 'men kan een mens beoordelen aan de manier waarop hij met dieren omgaat'.
Ewel, dan heb ik toch al een serie complete randdebielen zien lopen, en zeker op dit forum.

Zo iemand is voor mij niets waard en mogen ze voor mijn part ook gewoon afmaken.

Dobbelsteen

Legacy Member
Arifiene zei:
Idioten die zomaar denken dat ze het recht hebben om dieren af te maken.
Razend kan ik erbij worden.
Ze zeggen dikwijls 'men kan een mens beoordelen aan de manier waarop hij met dieren omgaat'.
Ewel, dan heb ik toch al een serie complete randdebielen zien lopen, en zeker op dit forum.

Zo iemand is voor mij niets waard en mogen ze voor mijn part ook gewoon afmaken.

En als we het eerst vriendelijk aan het dier vragen? Zwijgen is toestemmen e :unsure:

Bubba

Legacy Member
Arifiene zei:
Idioten die zomaar denken dat ze het recht hebben om dieren af te maken.
Razend kan ik erbij worden.
Ze zeggen dikwijls 'men kan een mens beoordelen aan de manier waarop hij met dieren omgaat'.
Ewel, dan heb ik toch al een serie complete randdebielen zien lopen, en zeker op dit forum.

Zo iemand is voor mij niets waard en mogen ze voor mijn part ook gewoon afmaken.

Gij overdrijft gewoon altijd zo hard.

Als ik bij een kwekerij wa konijnen koop, die zelf vetmest en daarna slacht is daar toch totaal geen probleem mee. Natuurlijk, wat ze daar in die topic allemaal zeggen over duiven vergiftigen etc is wel iets geheel anders hé.

^MystiQ

Legacy Member
BuBbA zei:
Gij overdrijft gewoon altijd zo hard.

Je kan niet zeggen dat iemand hard overdrijft omdat zijn/haar mening omtrent die dingen anders liggen dan uw mening.

Durin

Legacy Member
Arifiene zei:
Idioten die zomaar denken dat ze het recht hebben om dieren af te maken.
Razend kan ik erbij worden.
Ze zeggen dikwijls 'men kan een mens beoordelen aan de manier waarop hij met dieren omgaat'.
Ewel, dan heb ik toch al een serie complete randdebielen zien lopen, en zeker op dit forum.

Zo iemand is voor mij niets waard en mogen ze voor mijn part ook gewoon afmaken.

²nd

Massman

Legacy Member
Math'ke zei:
Je kan niet zeggen dat iemand hard overdrijft omdat zijn/haar mening omtrent die dingen anders liggen dan uw mening.

BuBbA zei:
Natuurlijk, wat ze daar in die topic allemaal zeggen over duiven vergiftigen etc is wel iets geheel anders hé.

Hij deelt haar mening, echter minder extreem.

Ik zie niet in waarom "... en mogen ze voor mijn part ook gewoon afmaken" niet overdreven zou zijn :p

Bubba

Legacy Member
Math'ke zei:
Je kan niet zeggen dat iemand hard overdrijft omdat zijn/haar mening omtrent die dingen anders liggen dan uw mening.

Waarom niet?

Ik ben het eens met haar dat dieren vergiftigen schandalig is. Zoiets doe je gewoon niet, en al zeker niet met de redenen die zij in die topic opgeven. Maar om daarom meteen te spreken van hen af te maken en weet ik veel, dat gaat toch wel een stap te ver.

Vandaar dus dat het mijn mening is dat haar mening overdreven is.

BlackOccult

Legacy Member
brechen zei:
is da ding ooit onderhouden geweest? zonee, ist nie moeilijk dat da kapot ga :p
Kheb er geen idee van. :p Kweet enkel dat dat ding al zo'n 10 jaar oud is. ^^

MiniJeffrey

Legacy Member
Sidhe zei:
3d. MiniJeffrey heeft me zeker aangestoken he!

Maja, toen Java niet werkte tijdens de presentatie voelde ik al de microben en virusjes opkomen en heowel de drang groot was om over Van Schoor zijn papieren te kotsen heb ik me toch ingehouden!

Met als resultaat dat ik nu enorm ziek ben :( (maar nooit te ziek om te internetten enzo) =(

Sidhe

Legacy Member
Het Van Schoor virus is losgebroken ^^ Volgens mij zijn er vele slachtoffers gevallen vandaag.

MiniJeffrey

Legacy Member
Sidhe zei:
Het Van Schoor virus is losgebroken ^^ Volgens mij zijn er vele slachtoffers gevallen vandaag.

Oh Noes! Het 'dubbeltjes'-virus is uitgebroken, allemaal naar uw kartonnen schuilkelders gaan mediteren!:love:

gizmo666

Legacy Member
ik wou dat je op ebay kon filteren tussen vlaanderen en wallonie ipv heel belgie:angry:

Arifiene

Legacy Member
BuBbA zei:
Gij overdrijft gewoon altijd zo hard.

Als ik bij een kwekerij wa konijnen koop, die zelf vetmest en daarna slacht is daar toch totaal geen probleem mee. Natuurlijk, wat ze daar in die topic allemaal zeggen over duiven vergiftigen etc is wel iets geheel anders hé.
Ik overdrijf niet, ik ben gwn een enorme dierenvriend. Ik eet dan ook bewust geen konijnen en andere dieren.
En om even de mensen voor te zijn die met de gekende repliek 'jamaar wrm ben je dan geen vegetarier' gaan afkomen: Ik heb een co-enzym te kort dat ijzer transporteert waardoor ik regelmatig (liefst zo weinig mogelijk) vlees moet eten omdat ijzersuplementen niet voldoende opgenomen worden.
Overigens is mijn mening tov 'den-kimi' enorm negatief omdat die gast gwn meent dat hij boven de wet staat (om nog maar te zwijgen van het feit dat hij totaal geen moraal heeft en denkt alles te weten).
'Schiet die duiven maar af, hoe meer hoe beter' => das niet enkel barbaars maar echt ook wel marginaal.
Om nog maar te zwijgen van het feit dat hij dat zen hele belachelijke pleidooi staaft door 'argumenten' die in de verste verte niet waar zijn.


Als het een thread over dieren is dan begint hij over 'afschieten', 'afmaken' etc. Tenzij het over zijn geliefde hond gaat natuurlijk.
Iemand die geen respect heeft voor het leven van anderen (zie actua-forum) of dieren, daar heb ik ook geen respect voor, en die mag voor mijn part idd doodvallen.
Erg, maar dat is mijn mening. Zo'n mensen verzieken de wereld.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan