Wijsheid
Legacy Member
fraCk zei:hier ook -_-
Nog een lid hier..
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
fraCk zei:hier ook -_-
Sileced` zei:Gans R zijn topic staat vol van zowel kindjes als volwassene die stiekem hopen op een ritje. Bijgevolg krijg je zo een reacties ...
btw: FroFro dit, nog vorige is geen diss![]()
Ik was zelfs degene da zei da die ander kinders ni zo moesten zeiken over of hij aan de zee ging zijn om wat uur, maar gewoon moeste vrage of ze meemochten.
Arifiene zei:Idioten die zomaar denken dat ze het recht hebben om dieren af te maken.
Razend kan ik erbij worden.
Ze zeggen dikwijls 'men kan een mens beoordelen aan de manier waarop hij met dieren omgaat'.
Ewel, dan heb ik toch al een serie complete randdebielen zien lopen, en zeker op dit forum.
Zo iemand is voor mij niets waard en mogen ze voor mijn part ook gewoon afmaken.

Arifiene zei:Idioten die zomaar denken dat ze het recht hebben om dieren af te maken.
Razend kan ik erbij worden.
Ze zeggen dikwijls 'men kan een mens beoordelen aan de manier waarop hij met dieren omgaat'.
Ewel, dan heb ik toch al een serie complete randdebielen zien lopen, en zeker op dit forum.
Zo iemand is voor mij niets waard en mogen ze voor mijn part ook gewoon afmaken.
BuBbA zei:Gij overdrijft gewoon altijd zo hard.
Arifiene zei:Idioten die zomaar denken dat ze het recht hebben om dieren af te maken.
Razend kan ik erbij worden.
Ze zeggen dikwijls 'men kan een mens beoordelen aan de manier waarop hij met dieren omgaat'.
Ewel, dan heb ik toch al een serie complete randdebielen zien lopen, en zeker op dit forum.
Zo iemand is voor mij niets waard en mogen ze voor mijn part ook gewoon afmaken.
Gwiedo zei:En als we het eerst vriendelijk aan het dier vragen? Zwijgen is toestemmen e![]()

Math'ke zei:Je kan niet zeggen dat iemand hard overdrijft omdat zijn/haar mening omtrent die dingen anders liggen dan uw mening.
BuBbA zei:Natuurlijk, wat ze daar in die topic allemaal zeggen over duiven vergiftigen etc is wel iets geheel anders hé.

Math'ke zei:Je kan niet zeggen dat iemand hard overdrijft omdat zijn/haar mening omtrent die dingen anders liggen dan uw mening.
MiniJeffrey zei:ziek zijn :=(
Kheb er geen idee van.brechen zei:is da ding ooit onderhouden geweest? zonee, ist nie moeilijk dat da kapot ga![]()
Kweet enkel dat dat ding al zo'n 10 jaar oud is. ^^Ironhorn zei:seconded, alleen zonder de gekke smiley
Sidhe zei:3d. MiniJeffrey heeft me zeker aangestoken he!
(maar nooit te ziek om te internetten enzo) =(Sidhe zei:Het Van Schoor virus is losgebroken ^^ Volgens mij zijn er vele slachtoffers gevallen vandaag.

Ik overdrijf niet, ik ben gwn een enorme dierenvriend. Ik eet dan ook bewust geen konijnen en andere dieren.BuBbA zei:Gij overdrijft gewoon altijd zo hard.
Als ik bij een kwekerij wa konijnen koop, die zelf vetmest en daarna slacht is daar toch totaal geen probleem mee. Natuurlijk, wat ze daar in die topic allemaal zeggen over duiven vergiftigen etc is wel iets geheel anders hé.
gizmo666 zei:ik wou dat je op ebay kon filteren tussen vlaanderen en wallonie ipv heel belgie![]()
