Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MiniJeffrey

Legacy Member
Arifiene zei:
Ik overdrijf niet, ik ben gwn een enorme dierenvriend. Ik eet dan ook bewust geen konijnen en andere dieren.
En om even de mensen voor te zijn die met de gekende repliek 'jamaar wrm ben je dan geen vegetarier' gaan afkomen: Ik heb een co-enzym te kort dat ijzer transporteert waardoor ik regelmatig (liefst zo weinig mogelijk) vlees moet eten omdat ijzersuplementen niet voldoende opgenomen worden.
Overigens is mijn mening tov 'den-kimi' enorm negatief omdat die gast gwn meent dat hij boven de wet staat (om nog maar te zwijgen van het feit dat hij totaal geen moraal heeft en denkt alles te weten).
'Schiet die duiven maar af, hoe meer hoe beter' => das niet enkel barbaars maar echt ook wel marginaal.
Om nog maar te zwijgen van het feit dat hij dat zen hele belachelijke pleidooi staaft door 'argumenten' die in de verste verte niet waar zijn.


Als het een thread over dieren is dan begint hij over 'afschieten', 'afmaken' etc. Tenzij het over zijn geliefde hond gaat natuurlijk.
Iemand die geen respect heeft voor het leven van anderen (zie actua-forum) of dieren, daar heb ik ook geen respect voor, en die mag voor mijn part idd doodvallen.
Erg, maar dat is mijn mening. Zo'n mensen verzieken de wereld.

Toen onlangs een duif te plof tegen mijn venster vloog en enorm gekwetst enerviel heb ik onmiddelijk de vogeldinges gebeld, na heel wat gebel en weg en weer gerijd heb ik hem dan kunnen achterlaten bij een duivenmelker, die ging ze verzorgen en de eigenaar (ze had een ring) contacteren.

Lief eh!

Maar jaag u es niet zo op (hier en andere topic), de topic wordt volledig verkakt en zal wss gesloten of gekuisd worden als het zo door gaat;)

Arifiene

Legacy Member
MiniJeffrey zei:
Toen onlangs een duif te plof tegen mijn venster vloog en enorm gekwetst enerviel heb ik onmiddelijk de vogeldinges gebeld, na heel wat gebel en weg en weer gerijd heb ik hem dan kunnen achterlaten bij een duivenmelker, die ging ze verzorgen en de eigenaar (ze had een ring) contacteren.

Lief eh!

Maar jaag u es niet zo op (hier en andere topic), de topic wordt volledig verkakt en zal wss gesloten of gekuisd worden als het zo door gaat;)

Héél lief (en ja da meen ik).

Sorry maar ik jaag me daar wel in op. Zo'n uitspraken moet ge gwn niet maken, punt uit.
Ik heb zen post trouwens al deze ochtend gereport, en er komt geen reactie op.

Hollow

Legacy Member
Smallband, en de onbeveiligde netwerken hier in de buurt zijn qua snelheid niet veel beter :sop:.

Dennoman

Legacy Member
Bij ons op kot is er ooit een duif met een lamme/gebroken vleugel op de vensterbank geland. Beest had ook een ring, dus heb toen mijne nonkel even gebeld (duivenmelker) en die heeft de eigenaar gevonden via zijn vereniging. 't Arme beest kwam blijkbaar helemaal uit het zuiden van Frankrijk. Is wel boeiend om die historie achteraf nog eens te horen, waar dat beest vandaan kwam enzo :)

Sidhe

Legacy Member
Ergernis van vandaag: ik geloof alles wat je me verteld, ook op 1 april :ironic:

(ne maat van mij gaat naar de para's ... tuurlijk :doh:)

aikrez

Legacy Member
dpd die pakket afzet bij nr 75 terwijl ik in 55 woon
nog een chance dat die mevrouw het komen brengen heeft

n9ne

Legacy Member
maten die absoluut willen dak meega naar ronde van vlaanderen. Wielrennen interessert mij gene zak. period.

Dennoman

Legacy Member
forn9 zei:
maten die absoluut willen dak meega naar ronde van vlaanderen. Wielrennen interessert mij gene zak. period.
Mjah, heb het een paar keer meegemaakt (zij het dan wielerkoersen, niet meteen de Ronde van Vlaanderen) en die sfeer langs de kant is niet te kloppen moet ik zeggen :) Ge staat zo echt keilang te wachten en dan komt het peloton op max. 10 seconden voorbijgevlogen :)

n9ne

Legacy Member
Dennoman zei:
Mjah, heb het een paar keer meegemaakt (zij het dan wielerkoersen, niet meteen de Ronde van Vlaanderen) en die sfeer langs de kant is niet te kloppen moet ik zeggen :) Ge staat zo echt keilang te wachten en dan komt het peloton op max. 10 seconden voorbijgevlogen :)

Mjah, ze passeren hier in wetteren, dus tis miss 2km fietsen voor k aan de voorraadpost ben, maar kheb die dag al iets te doen, en voor ons met nen bak in iemand zijnen tuin te installeren heb ik genen koers nodig :p

u4ea

Legacy Member
mensen da zitte zage dak mee cs moe kome spele ,alsk dan kom spele zie ik da iedereen zo'n hoge latency heeft da ge precies mannekes ziet teleporteren.
En dan ist natuurlijk "Haha ,ik own u "

Foezjie

Legacy Member
Wat is da toch in de kledingswinkels! Nergens vind je nog t-shirts met niets van tekening op..

Ik wil t-shirts zonder iets op, gewoon int donkerblauw ofzo, maar nee, das blijkbaar nie 'in' ofzo...

PFf

Poplipo

Legacy Member
fujitsi zei:
Wat is da toch in de kledingswinkels! Nergens vind je nog t-shirts met niets van tekening op..

Ik wil t-shirts zonder iets op, gewoon int donkerblauw ofzo, maar nee, das blijkbaar nie 'in' ofzo...

PFf
Beetje een toegevingske doen é ivm kleren, heb dat ook moeten doen en geen slechte reacties gekregen toch :unsure:

Karre

Legacy Member
fujitsi zei:
Wat is da toch in de kledingswinkels! Nergens vind je nog t-shirts met niets van tekening op..

Ik wil t-shirts zonder iets op, gewoon int donkerblauw ofzo, maar nee, das blijkbaar nie 'in' ofzo...

PFf

Is inderdaad rot. Ik heb ook dus het liefst een t-shirt, trui of wat dan ook zonder al te veel op. Het logo van het merk mag er trouwens wel op maar zo echt van die truien/t-shirts met te veel kleuren door elkaar met daarbij nog eens tekeningen of wat dan ook :puke:

Flipkikker

Legacy Member
Dikke k*t met de skireis.
Al van enkele maanden tevoren wisten we zaterdag 11 april smorgens gingen terug thuis zijn.
Nu 2 dagen voor vertrek komen we te weten dat het zondag 12 april wordt.

We gingen met een hele bende die mee komt op skireis supporteren in petrol bij onze vrienden die dan optreden (en die ook mee zijn op skireis, en dus zonder alternatief vervoer niet op tijd op hun optreden geraken :ironic: )

Nu moeten we op deze korte tijd vervoer enzo zien te regelen en hopen dat die sportura een bus eerder kan laten vertrekken (no way dus :s)

Verdomme :doh::angry:

[LRRP]

Legacy Member
Arifiene zei:
Idioten die zomaar denken dat ze het recht hebben om dieren af te maken.
Razend kan ik erbij worden.
Ze zeggen dikwijls 'men kan een mens beoordelen aan de manier waarop hij met dieren omgaat'.
Ewel, dan heb ik toch al een serie complete randdebielen zien lopen, en zeker op dit forum.

Zo iemand is voor mij niets waard en mogen ze voor mijn part ook gewoon afmaken.

Ga jij mij doodschieten :cry:, ik heb zo'n leuk leven en wil nog belange niet sterven :sad:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan