MiniJeffrey
Legacy Member
Arifiene zei:Ik overdrijf niet, ik ben gwn een enorme dierenvriend. Ik eet dan ook bewust geen konijnen en andere dieren.
En om even de mensen voor te zijn die met de gekende repliek 'jamaar wrm ben je dan geen vegetarier' gaan afkomen: Ik heb een co-enzym te kort dat ijzer transporteert waardoor ik regelmatig (liefst zo weinig mogelijk) vlees moet eten omdat ijzersuplementen niet voldoende opgenomen worden.
Overigens is mijn mening tov 'den-kimi' enorm negatief omdat die gast gwn meent dat hij boven de wet staat (om nog maar te zwijgen van het feit dat hij totaal geen moraal heeft en denkt alles te weten).
'Schiet die duiven maar af, hoe meer hoe beter' => das niet enkel barbaars maar echt ook wel marginaal.
Om nog maar te zwijgen van het feit dat hij dat zen hele belachelijke pleidooi staaft door 'argumenten' die in de verste verte niet waar zijn.
Als het een thread over dieren is dan begint hij over 'afschieten', 'afmaken' etc. Tenzij het over zijn geliefde hond gaat natuurlijk.
Iemand die geen respect heeft voor het leven van anderen (zie actua-forum) of dieren, daar heb ik ook geen respect voor, en die mag voor mijn part idd doodvallen.
Erg, maar dat is mijn mening. Zo'n mensen verzieken de wereld.
Toen onlangs een duif te plof tegen mijn venster vloog en enorm gekwetst enerviel heb ik onmiddelijk de vogeldinges gebeld, na heel wat gebel en weg en weer gerijd heb ik hem dan kunnen achterlaten bij een duivenmelker, die ging ze verzorgen en de eigenaar (ze had een ring) contacteren.
Lief eh!
Maar jaag u es niet zo op (hier en andere topic), de topic wordt volledig verkakt en zal wss gesloten of gekuisd worden als het zo door gaat

.
ad:



, ik heb zo'n leuk leven en wil nog belange niet sterven