Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dakantochnie zei:

Zijn Filip Dewinter-gehalte is inderdaad erg hoog.Massman zei:Ik versta niet wat de mensen zien in een partij als LDD ... voor zover ik hoor, is het enige wat ze doen herhalen dat er inderdaad iets aan het fout lopen is. Gisteren ook op Phara, op de vraag wat er moet gebeuren in Antwerpen:
* Wat moet er volgens LDD gebeuren?
- Een snelle oplossing en dus duidelijkheid scheppen!
* En hoe doen we dat?
- Het Bam-traject lijkt ons de meest geschikte oplossing
* En wat met het referendum in Antwerpen?
- Dat moet er uiteraard komen!
* Advies of bindend?
- Doet er niet toe, zolang het een oplossing biedt.
* En in de rest van Vlaanderen?
- Ja, het referendum mag uitgebreid worden naar heel Vlaanderen, want het vormt een probleem voor de gehele Vlaamse economie
* En gaat dat niet lang duren?
- Euh ... zolang er maar duidelijkheid is!
Komt er dus op neer dat LDD vindt dat er een snelle, duidelijkheid scheppende, goed geïnformeerde oplossing moet komen waar iedereen zich kan in vinden.
![]()


128MB zei:fing kbc online, altijd foute karakters :ironic: stom europese overschrijvingen, kan'k weer naar de bank :ironic:
tuesadorable zei:Ze hebben me een USB-stick geschonken, net toen ik dacht "ik moet mijn rekening daar nog gaan afsluiten". Ik had net een USB-stick nodig. Ik kan er misschien een to-do list op plaatsen!
)'t Is zelfs zo erg dat ze er mij in de Fnac bovenop degene die ik kocht nog ene gratis lieten meepakken (4 gig stick) :')KiPpIe zei:To do:
Degelijke bank zoeken.
En een USB stick zou ik nu niet zo "blij" mee zijn, tegenwoordig smijten ze met die rommel bij wijze van spreken. Zoals bij jobmeeting van IBM kregen we allemaal een USB stick van 4GB, wat op zich niet slecht was.
Den andere heeft de grootste kutdag ooit tot nu, ws ontslagen en nu in een auto ongeluk yaaaaaaay 

hoofdschooier zei:Dagje naar Antwerpen geweest, veel rondgelopen... natuurlijk in slaap gevallen in de zetel daarstraks. Nu heb ik overal pijn (ik pas niet echt in mijne zetel in een natuurlijke pose) én ik ben uitgerust :/ dat zal weer Nat geo kijken worden tot ik in slaap val xD (moet dringend eens digitale tv in huis halen voor discovery, nat geo = 3 programma's per dag constant herhaald)


wim_gunner zei:inbegin is discovery
maar na nen tijd begint het u op tevalle da die programma's zich meer en meer beginne te herhalen![]()
Dennoman zei:Believe me, you don't![]()

Massman zei:Ik versta niet wat de mensen zien in een partij als LDD ... voor zover ik hoor, is het enige wat ze doen herhalen dat er inderdaad iets aan het fout lopen is. Gisteren ook op Phara, op de vraag wat er moet gebeuren in Antwerpen:
* Wat moet er volgens LDD gebeuren?
- Een snelle oplossing en dus duidelijkheid scheppen!
* En hoe doen we dat?
- Het Bam-traject lijkt ons de meest geschikte oplossing
* En wat met het referendum in Antwerpen?
- Dat moet er uiteraard komen!
* Advies of bindend?
- Doet er niet toe, zolang het een oplossing biedt.
* En in de rest van Vlaanderen?
- Ja, het referendum mag uitgebreid worden naar heel Vlaanderen, want het vormt een probleem voor de gehele Vlaamse economie
* En gaat dat niet lang duren?
- Euh ... zolang er maar duidelijkheid is!
Komt er dus op neer dat LDD vindt dat er een snelle, duidelijkheid scheppende, goed geïnformeerde oplossing moet komen waar iedereen zich kan in vinden.
![]()
)
)Massman zei:Ik versta niet wat de mensen zien in een partij als LDD ... voor zover ik hoor, is het enige wat ze doen herhalen dat er inderdaad iets aan het fout lopen is. Gisteren ook op Phara, op de vraag wat er moet gebeuren in Antwerpen:
* Wat moet er volgens LDD gebeuren?
- Een snelle oplossing en dus duidelijkheid scheppen!
* En hoe doen we dat?
- Het Bam-traject lijkt ons de meest geschikte oplossing
* En wat met het referendum in Antwerpen?
- Dat moet er uiteraard komen!
* Advies of bindend?
- Doet er niet toe, zolang het een oplossing biedt.
* En in de rest van Vlaanderen?
- Ja, het referendum mag uitgebreid worden naar heel Vlaanderen, want het vormt een probleem voor de gehele Vlaamse economie
* En gaat dat niet lang duren?
- Euh ... zolang er maar duidelijkheid is!
Komt er dus op neer dat LDD vindt dat er een snelle, duidelijkheid scheppende, goed geïnformeerde oplossing moet komen waar iedereen zich kan in vinden.
![]()