Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Massman

Legacy Member
dakantochnie zei:

Ik versta niet wat de mensen zien in een partij als LDD ... voor zover ik hoor, is het enige wat ze doen herhalen dat er inderdaad iets aan het fout lopen is. Gisteren ook op Phara, op de vraag wat er moet gebeuren in Antwerpen:

* Wat moet er volgens LDD gebeuren?
- Een snelle oplossing en dus duidelijkheid scheppen!
* En hoe doen we dat?
- Het Bam-traject lijkt ons de meest geschikte oplossing
* En wat met het referendum in Antwerpen?
- Dat moet er uiteraard komen!
* Advies of bindend?
- Doet er niet toe, zolang het een oplossing biedt.
* En in de rest van Vlaanderen?
- Ja, het referendum mag uitgebreid worden naar heel Vlaanderen, want het vormt een probleem voor de gehele Vlaamse economie
* En gaat dat niet lang duren?
- Euh ... zolang er maar duidelijkheid is!

:sop:

Komt er dus op neer dat LDD vindt dat er een snelle, duidelijkheid scheppende, goed geïnformeerde oplossing moet komen waar iedereen zich kan in vinden.

:niceone:

h0pje

Legacy Member
Bah LDD, als Vlaanderen eens zou weten welke zogenaamde 'politici' toppostjes krijgen wanneer ze verkozen worden zou niemand er op stemmen. Daar zitten nogal wat politici die een wanbeleid gevoerd hebben op lokaal niveau.

Dakantochnie

Legacy Member
Massman zei:
Ik versta niet wat de mensen zien in een partij als LDD ... voor zover ik hoor, is het enige wat ze doen herhalen dat er inderdaad iets aan het fout lopen is. Gisteren ook op Phara, op de vraag wat er moet gebeuren in Antwerpen:

* Wat moet er volgens LDD gebeuren?
- Een snelle oplossing en dus duidelijkheid scheppen!
* En hoe doen we dat?
- Het Bam-traject lijkt ons de meest geschikte oplossing
* En wat met het referendum in Antwerpen?
- Dat moet er uiteraard komen!
* Advies of bindend?
- Doet er niet toe, zolang het een oplossing biedt.
* En in de rest van Vlaanderen?
- Ja, het referendum mag uitgebreid worden naar heel Vlaanderen, want het vormt een probleem voor de gehele Vlaamse economie
* En gaat dat niet lang duren?
- Euh ... zolang er maar duidelijkheid is!

:sop:

Komt er dus op neer dat LDD vindt dat er een snelle, duidelijkheid scheppende, goed geïnformeerde oplossing moet komen waar iedereen zich kan in vinden.

:niceone:
Zijn Filip Dewinter-gehalte is inderdaad erg hoog.
Rechteroever: "Het is schande dat elke aannemer zomaar in het wildeweg kan bouwen en hierbij duurbetaalde gronden van de mensen in waarde naar beneden duuwt!"
Linkeroever: "Het is ronduit schandalig, de manier waarop mensen die willen investeren in onze economie door te bouwen, gewoonweg gedwarsboomd worden door de overheid!"

:rofl:

Ach ja, we zijn echt een apenland op 't vlak van politiek. :p

tuesadorable

Legacy Member
128MB zei:
fing kbc online, altijd foute karakters :ironic: stom europese overschrijvingen, kan'k weer naar de bank :ironic:

Ze hebben me een USB-stick geschonken, net toen ik dacht "ik moet mijn rekening daar nog gaan afsluiten". Ik had net een USB-stick nodig. Ik kan er misschien een to-do list op plaatsen!

KiPpIe

Legacy Member
tuesadorable zei:
Ze hebben me een USB-stick geschonken, net toen ik dacht "ik moet mijn rekening daar nog gaan afsluiten". Ik had net een USB-stick nodig. Ik kan er misschien een to-do list op plaatsen!

To do:
Degelijke bank zoeken.


En een USB stick zou ik nu niet zo "blij" mee zijn, tegenwoordig smijten ze met die rommel bij wijze van spreken. Zoals bij jobmeeting van IBM kregen we allemaal een USB stick van 4GB, wat op zich niet slecht was.

Bosvos

Legacy Member
Dagje naar Antwerpen geweest, veel rondgelopen... natuurlijk in slaap gevallen in de zetel daarstraks. Nu heb ik overal pijn (ik pas niet echt in mijne zetel in een natuurlijke pose) én ik ben uitgerust :/ dat zal weer Nat geo kijken worden tot ik in slaap val xD (moet dringend eens digitale tv in huis halen voor discovery, nat geo = 3 programma's per dag constant herhaald :()

Dennoman

Legacy Member
KiPpIe zei:
To do:
Degelijke bank zoeken.


En een USB stick zou ik nu niet zo "blij" mee zijn, tegenwoordig smijten ze met die rommel bij wijze van spreken. Zoals bij jobmeeting van IBM kregen we allemaal een USB stick van 4GB, wat op zich niet slecht was.
't Is zelfs zo erg dat ze er mij in de Fnac bovenop degene die ik kocht nog ene gratis lieten meepakken (4 gig stick) :')

SweetEmmaRose

Legacy Member
Ik ga vriendelijk moeten zijn vandaag :( Den andere heeft de grootste kutdag ooit tot nu, ws ontslagen en nu in een auto ongeluk yaaaaaaay :sop:
Kben wel blij dattem mij direct belde om het te zeggen en dattem dus later ging thuis zijn, anders maat ik mij altijd zo'n zorge :$

u4ea

Legacy Member
hoofdschooier zei:
Dagje naar Antwerpen geweest, veel rondgelopen... natuurlijk in slaap gevallen in de zetel daarstraks. Nu heb ik overal pijn (ik pas niet echt in mijne zetel in een natuurlijke pose) én ik ben uitgerust :/ dat zal weer Nat geo kijken worden tot ik in slaap val xD (moet dringend eens digitale tv in huis halen voor discovery, nat geo = 3 programma's per dag constant herhaald :()

inbegin is discovery :love:
maar na nen tijd begint het u op tevalle da die programma's zich meer en meer beginne te herhalen:p

Nooby4Ever

Legacy Member
wim_gunner zei:
inbegin is discovery :love:
maar na nen tijd begint het u op tevalle da die programma's zich meer en meer beginne te herhalen:p

idd, maar blijft wel interessanter als nat geo

Sileced`

Legacy Member
Ik heb nog één dag voor 150blz te leren en gepakt worden op selectief leren is dieper ingaan op andere vragen. Dat gaat echt niet goed komen, en ik had dan maar één examen deze keer. :sop: Allemaal door een onnozele labo taak massa's tijd (dagen) verloren.

Adelbert

Legacy Member
Massman zei:
Ik versta niet wat de mensen zien in een partij als LDD ... voor zover ik hoor, is het enige wat ze doen herhalen dat er inderdaad iets aan het fout lopen is. Gisteren ook op Phara, op de vraag wat er moet gebeuren in Antwerpen:

* Wat moet er volgens LDD gebeuren?
- Een snelle oplossing en dus duidelijkheid scheppen!
* En hoe doen we dat?
- Het Bam-traject lijkt ons de meest geschikte oplossing
* En wat met het referendum in Antwerpen?
- Dat moet er uiteraard komen!
* Advies of bindend?
- Doet er niet toe, zolang het een oplossing biedt.
* En in de rest van Vlaanderen?
- Ja, het referendum mag uitgebreid worden naar heel Vlaanderen, want het vormt een probleem voor de gehele Vlaamse economie
* En gaat dat niet lang duren?
- Euh ... zolang er maar duidelijkheid is!

:sop:

Komt er dus op neer dat LDD vindt dat er een snelle, duidelijkheid scheppende, goed geïnformeerde oplossing moet komen waar iedereen zich kan in vinden.

:niceone:

khebbet ook gezien, die sloeg op niets, en phara maar doorvragen. Zulke mensen zou je moeten verbieden om in de politiek bezig te mogen zitten. Die partij zou een land moeten besturen!? :rofl:

Feitelijk zou je ook mensen die helemaal geen weet hebben van de politiek of de standpunten van partijen waarop ze stemmen, hun stemrecht moeten afnemen(jaja kweet dat da niet kan :p)

ik hoop vanuit de bodem van mijn hart dat die stoeme LDD niet in de regering zit na de verkiezingen. Kga dan ook eens EXTRA hard gaan stemmen si, en zorgen dat er niemand van mijn gezin voor LDD stemt!

Flipkikker

Legacy Member
Pfff,

Al heel den dag slechtgezind, eigenlijk al sinds gisteren, gewoon door de fucked up reisplannen :(
Morgen laatste hoop waarschijnlijk op een goei terugreis, aan snowboarden zelf hebk nog nie veel gedacht eigenlijk, gewoon nen stomme domper

Met de reis van september ook al nie veel goeds gehoord,
blijkbaar ben ik te duur om mee te gaan, dus laten ze mij maar vallen... (zo expliciet hebben ze het nog nie gezegd, maar tkomt er wel dik op neer :s)
Kvraag mij soms af wrm ik nog moeite doe om met hen iets te plannen eigenlijk, kheb zelf al mee opzoekwerk zitten doen en route gepland etc :doh:

denkimi

Legacy Member
Massman zei:
Ik versta niet wat de mensen zien in een partij als LDD ... voor zover ik hoor, is het enige wat ze doen herhalen dat er inderdaad iets aan het fout lopen is. Gisteren ook op Phara, op de vraag wat er moet gebeuren in Antwerpen:

* Wat moet er volgens LDD gebeuren?
- Een snelle oplossing en dus duidelijkheid scheppen!
* En hoe doen we dat?
- Het Bam-traject lijkt ons de meest geschikte oplossing
* En wat met het referendum in Antwerpen?
- Dat moet er uiteraard komen!
* Advies of bindend?
- Doet er niet toe, zolang het een oplossing biedt.
* En in de rest van Vlaanderen?
- Ja, het referendum mag uitgebreid worden naar heel Vlaanderen, want het vormt een probleem voor de gehele Vlaamse economie
* En gaat dat niet lang duren?
- Euh ... zolang er maar duidelijkheid is!

:sop:

Komt er dus op neer dat LDD vindt dat er een snelle, duidelijkheid scheppende, goed geïnformeerde oplossing moet komen waar iedereen zich kan in vinden.

:niceone:

wat is het probleem daar nu juist mee? hij kiest geen kant maar wil gewoon dat er een snelle oplossing komt voor het fileprobleem. die man zegt gewoon wat een groot deel van de bevolking (ik incluis) denkt. het is om het even hoe ze het probleem aanpakken, zolang ze het maar oplossen. en hij heeft daarin groot gelijk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan