Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Flipkikker

Legacy Member
Meitzl zei:
te duur? Of gewoon niet tof?

Goei vraag :)

Tzal wel ne combinatie van beide zijn zeker?
Tkomt erop neer dat we auto's nodig hebben en de auto die ik mee kan nemen te duur is (moet verzekerd worden)

Ofwel zegde int begin:
wij 4 gaan op reis en héél misschien kunnen jullie mee (zijn nog met 2-3 die ook mee gaan normaalgezien)
ofwel zegde:
wij gaan de reis organiseren zodat iedereen van ons die mee wil ook mee kan

Nu komt het ferm over van: ge zijt geen 100 € waard, dus dumpen we je maar :sop:

noreeeee

Legacy Member
den-kimi zei:
wat is het probleem daar nu juist mee? hij kiest geen kant maar wil gewoon dat er een snelle oplossing komt voor het fileprobleem. die man zegt gewoon wat een groot deel van de bevolking (ik incluis) denkt. het is om het even hoe ze het probleem aanpakken, zolang ze het maar oplossen. en hij heeft daarin groot gelijk

Iedereen wil een snelle oplossing. Niemand heeft er baat bij dat het niet opgelost geraakt. Denkt ge nu echt datd e traditionele partijen om de mensen te kloten maar rond blijven zeveren. Tkomt er gewoon opneer dat LLD zgt dat het allemaal maar misloopt en dat er een oplossing moet komen. Maar ze hebben gewoon zelf geen enkele oplossing het enigste wat ze kunnen is wenen zoals alle populisten.

Dakantochnie

Legacy Member
noreeeee zei:
De casinokapitalisten hebben voor heel wat meer geld schade gecreerd hoor.
Prima, slaag hen dan af. :)
Nee, we gaan wat ruiten inslaan, muren volkladden, politie verwonden, ... Enfin, we gaan vooral zelf nog wat meer geld in 't water gooien. Intelligent, echt!

Wie geweldadig wordt in woorden of daden, heeft op voorhand de discussie verloren, altijd.

gizmo666

Legacy Member
dakantochnie zei:
Prima, slaag hen dan af. :)
Nee, we gaan wat ruiten inslaan, muren volkladden, politie verwonden, ... Enfin, we gaan vooral zelf nog wat meer geld in 't water gooien. Intelligent, echt!

Wie geweldadig wordt in woorden of daden, heeft op voorhand de discussie verloren, altijd.

denken die nu echt dat de crisis opgelost gaat geraken door alles af te breken?:crazy:

Desdenova

Legacy Member
Al 2 nachte kut geslape, vanwege de (luidruchtige) buurvrouw op kot >_>

Jammer dat ik me op het verkeerde kot bevond ^^

Xirtanneke

Legacy Member
Seffes een sollicitatiegesprek. Ben gisteren met nat haar in slaap gevallen, dus ik heb vandaag allemaal 'golfjes' in mijn haar. Ook had ik eergisteren een spat olie bij het koken in mijn gezicht gekregen. Gisteren stond daar dan een blaartje op en vandaag ziet dat eruit alsof ik een reusachtige puist gehad heb... Hmmz... en laat een representatief uiterlijk nu net een functievereiste zijn.

protnie

Legacy Member
Xirtanneke zei:
Seffes een sollicitatiegesprek. Ben gisteren met nat haar in slaap gevallen, dus ik heb vandaag allemaal 'golfjes' in mijn haar. Ook had ik eergisteren een spat olie bij het koken in mijn gezicht gekregen. Gisteren stond daar dan een blaartje op en vandaag ziet dat eruit alsof ik een reusachtige puist gehad heb... Hmmz... en laat een representatief uiterlijk nu net een functievereiste zijn.
Toch succes toegewenst :niceone:

protnie

Legacy Member
Xirtanneke zei:
Job als receptioniste. Hetzelfde als ik altijd al gedaan heb eigenlijk...
Bwa, denk niet dat ze je niet zullen aannemen door die zogezegde puist :p

h0pje

Legacy Member
protnie zei:
Bwa, denk niet dat ze je niet zullen aannemen door die zogezegde puist :p

Die puist maakt niet echt uit, tis dat golvend haar waar ik voor zou oppassen :s

Mienod

Legacy Member
Ik weet nog dat ik een keer wou wokken en had pepers gesneden en ik had mijn handen toch niet vergeten te wassen zeker. Brandende ogen en lippen, tranen tot en met en mijn gezicht vol rode plekken. En een uur later had ik een sollicitatiegesprek..

Toevallig belde dat bedrijf om te vragen of ik een dag later wou komen en ik heb direct ja gezegd :D

iamhollywood

Legacy Member
Xirtanneke zei:
Seffes een sollicitatiegesprek. Ben gisteren met nat haar in slaap gevallen, dus ik heb vandaag allemaal 'golfjes' in mijn haar. Ook had ik eergisteren een spat olie bij het koken in mijn gezicht gekregen. Gisteren stond daar dan een blaartje op en vandaag ziet dat eruit alsof ik een reusachtige puist gehad heb... Hmmz... en laat een representatief uiterlijk nu net een functievereiste zijn.

Waarom heb je die golfjes er dan niet uitgehaald? :p
Haar wassen en stijl drogen.

Dennoman

Legacy Member
Kotbuur. Wat een vage aso is me dat zeg, heb me al vaak afgevraagd of die misschien aan de drugs zit ofzo. Kennelijk heeft hij toch een lief of tenminste een goeie vriendin, hoe hij daar aan is geraakt, no idea.

Laatst ook tegengekomen op straat. Hij zag mij duidelijk, ik wuif, reactie nul.

En nu zit hij te kotsen op 't wc hierboven. Hoop dat het gal is :evil:

Oh, en gisteren op restaurant tijdens 't wachten op het eten een keer een Story vastgepakt. Achteraan stond daar Albert & Co (AKA de nieuwste manier Geert Hoste-style met het koningshuis te lachen, dus lame) met letterlijk de tekst "Je familie leidt onder je koningschap".

Erm, 't was toch te bedoeling dat je anderen moest uitlachen, auteur oh auteur? :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan