Flipkikker
Legacy Member
Meitzl zei:te duur? Of gewoon niet tof?
Goei vraag

Tzal wel ne combinatie van beide zijn zeker?
Tkomt erop neer dat we auto's nodig hebben en de auto die ik mee kan nemen te duur is (moet verzekerd worden)
Ofwel zegde int begin:
wij 4 gaan op reis en héél misschien kunnen jullie mee (zijn nog met 2-3 die ook mee gaan normaalgezien)
ofwel zegde:
wij gaan de reis organiseren zodat iedereen van ons die mee wil ook mee kan
Nu komt het ferm over van: ge zijt geen 100 € waard, dus dumpen we je maar







