't zijn gewoon ook hun kortzichtige religie die mij niet echt aanstaat. "Allah boven alles", tis alsof het aan sekte is. Als je Allah uitmaakt, beginnen ze boos te kijken - elke marokkaan.
- Ze komen met 20, niet alleen.
- Ze schelden in hun dialect, niet in het nederlands zodat wij het niet zouden kunnen verstaan.
- Grote mond totdat jij de uwe open zet.
- Ze denken dat ze de straat voor hun helemaal alleen hebben, door voortdurend met hun gsm (zonder oortjes) op het luidste geluidsniveau te spelen.
Ik kan echt zo blijven gaan gewoon... Er zijn er sommigen waar ik mee overeen kom, maar dat zijn dan ook de enigen waar ik mee kan babbelen (lees: deftig nederlands praten). Dicht bij mij is er een soort van broodjeszaak die uitgebaat wordt door een turkse. Als je daar binnenkomt en er staan 10 turken te spreken in het turks tegen haar dan zwijgt zij en spreekt ze voort in het nederlands. Als die andere 10 turken geen nederlands kennen zegt ze "pech, er is een klant". Voor zo mensen heb ik écht respect, maar jammer genoeg met het volk zo van 14 tot 20 hangt er nog een vijsje los.