Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Adrei

Legacy Member
10 euro verloren met pokeren. Ik zat natuurlijk aan zo'n tafel waar ik niet wou zitten, na de flop een raise, na de turn een raise en bij de river ook een raise, elke keer weer.
Bij de andere tafel had ge meer checks. Spijtig maja, volgende keer beter zeker?

Uit fouten leer je gelukkig. ^^ Toch de 2de doemper van de dag. :(

RaptorFan

Legacy Member
fireflymr zei:
Ik ook niet, maar dat is gebaseerd op persoonlijk ervaring (niets waard, ik weet het, maar voor mij wel). Het is toch duidelijk dat er ernstige problemen zijn binnen de Marokkaanse gemeenschap die er in veel mindere mate zijn met Turken en bv Algerijnen. In mijn stad toch.

True, ik was jarenlang bij de drie blanken in mijn voetbalploeg en het is gewoon een feit dat Marokkanen véél driftiger zijn dan Turken, Koerden, Tunesiërs, etc.

FroFro

Legacy Member
oh my fucking god mijn hart gaat tekeer. Ben keihard wakker geschrokken door mijn computermuziek da veel te luid stond, ik ben uit mijn bed gestrompeld om da uit te zetten en keihad gevallen.


*edit*
En nu gaan mijn wekkers af -,- had ds voor mijne computer moete afgaan

Yusifer

Legacy Member
Doe nu al m'n derde week stage bij OCMW (enkel voor referenties op m'n CV te zetten, zal geen werkaanbieding achteraf zijn) en ik vind het werk nogal leuk (eerste keer!), maar nu moet ik al voor de tweede keer me afwezig melden omdat ik zware buikpijn hebt. :( Eerste keer (vorige week maandag was dat) ben ik nog gegaan maar toch na een uur of twee naar huis mogen gaan omdat ik er niet zo goed uitzag, maar vandaag moest ik zelfs een beetje braken en ook nog bijkomende keelpijn, slikken is pijnlijk. In zo'n toestand durf ik gewoon niet naar buiten te gaan, hopelijk is het tegen morgen gedaan want anders moet ik den dokter contacteren.

Wel niet aangenaam, dat ik al 2 dagen afwezig ben terwijl het maar 20 uur per week is. :( M'n stageverantwoordelijke zei me nog vriendelijk dat als ik ziek ben ik me niet moet forceren, maar tis sowieso toch nie plezant.

Nooby4Ever

Legacy Member
Lol, elke keer er iets mis gaat op de pc van men ouders krijg ik de schuld, of ik er nu bij was of ni. Ik heb alles veranderd door mij is alles weg enz, meestal zit ik alleen op hun pc voor hun te helpen ofzo maar krijg altijd de schuld

Kon er int begin wel nog mee lachen maar soms begint het echt irri te worden. Als je dan je pa een setup vol spyware ziet instaleren "Ik klik gewoon ja" zegt em dan -_-

Blacky69

Legacy Member
Nooby4Ever zei:
Lol, elke keer er iets mis gaat op de pc van men ouders krijg ik de schuld, of ik er nu bij was of ni. Ik heb alles veranderd door mij is alles weg enz, meestal zit ik alleen op hun pc voor hun te helpen ofzo maar krijg altijd de schuld

Kon er int begin wel nog mee lachen maar soms begint het echt irri te worden. Als je dan je pa een setup vol spyware ziet instaleren "Ik klik gewoon ja" zegt em dan -_-

Khad vroeger hetzelfde probleem :) Elke keer er iets aan was, was ik de schuldige... :angry: Na telkens weer de PC te scannen, kwam er op dat er foutmeldingen waren op mijn pa zijn account. En dan nog beweren dat het zijn fout niet is...

h0pje

Legacy Member
hatetn zei:
toch schoon dat ze in 5 min kunnen bevestigen dat ze het zelf zoeken

Heb je dat nu over het verhaal van DuffyT? If so, what the fuck?

Nooby4Ever zei:
Lol, elke keer er iets mis gaat op de pc van men ouders krijg ik de schuld, of ik er nu bij was of ni. Ik heb alles veranderd door mij is alles weg enz, meestal zit ik alleen op hun pc voor hun te helpen ofzo maar krijg altijd de schuld

Kon er int begin wel nog mee lachen maar soms begint het echt irri te worden. Als je dan je pa een setup vol spyware ziet instaleren "Ik klik gewoon ja" zegt em dan -_-

Ahaha, je verhaal is zooooo herkenbaar :) Dan zag ik mijn pa gewoon mappen in de Windowsfolder deleten omdat dat "de prestaties verbetert" en als die pc dan crashte was het mijn schuld :')
Nu heb ik mijn eigen laptop en daar scheelt er nooit iets aan, verdacht.

SweetEmmaRose

Legacy Member
Kan NET ni surfen en opladen tegelijk, dan moetk de laptop neerzetten ofzo, had ik mijn verlengstuk ma bij :(

Dennoman

Legacy Member
bllablablabla zei:
In Leuven? Waar juist als ik vragen mag :p? Wok gaat er altijd vlotjes in!!!
Wok on Air in de Tiense. 't Is wel duur voor wat ge maar krijgt in porties, maar 't zijn wel de beste stir-fried noodles die ik gegeten heb sinds China. Groenten nog heel knapperig, weinig vetstof, heerlijke smaak, ... good stuff.

chimairaa

Legacy Member
Iemand die mijn cursus wil hebben, net voor de paasvakantie en ik had al toegestemd :(.

Bubba

Legacy Member
Adrei zei:
10 euro verloren met pokeren. Ik zat natuurlijk aan zo'n tafel waar ik niet wou zitten, na de flop een raise, na de turn een raise en bij de river ook een raise, elke keer weer.
Bij de andere tafel had ge meer checks. Spijtig maja, volgende keer beter zeker?

Uit fouten leer je gelukkig. ^^ Toch de 2de doemper van de dag. :(

Lol, ja, das wel jammer als ze zo raisen hé. :D

Massman

Legacy Member
Dennoman zei:
De logica van de simpelen van geest.

Je beseft toch dat je nu exact hetzelfde doet? Op basis van één geval van veralgemenen, beschouw je die mensen als 'simpel van geest' ... wat maakt dat dan van jou?

Dobbelsteen

Legacy Member
Adrei zei:
10 euro verloren met pokeren. Ik zat natuurlijk aan zo'n tafel waar ik niet wou zitten, na de flop een raise, na de turn een raise en bij de river ook een raise, elke keer weer.
Bij de andere tafel had ge meer checks. Spijtig maja, volgende keer beter zeker?

Uit fouten leer je gelukkig. ^^ Toch de 2de doemper van de dag. :(

Preflop raisen als je een speelbare hand hebt, of anders eens een gigantische bluf proberen. De donkeys zullen zich daarna wel inhouden of snel verdwenen zijn ;)

Cinnead

Legacy Member
ziek aan't worden en ambras met men vader .. goed begin van de vakantie

BuYcKi

Legacy Member
Gwiedo zei:
Preflop raisen als je een speelbare hand hebt, of anders eens een gigantische bluf proberen. De donkeys zullen zich daarna wel inhouden of snel verdwenen zijn ;)

Maar wat is een speelbare hand?
Voor de flop heeft iedereen evenveel kans of ge moest al een paar hebben ofzo.

Ik fold dan soms met een 3 en 4 wat komt er?
Straat op de flop.. Gezellig.

Is gewoon belachelijk spelen tegen zo'n mensen, bij ons is da ook soms zo,
erger mij (en anderen ook) daar enorm aan. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan