Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

zarathustra

Legacy Member
GMotha zei:
Bezie het positief, nu kunt ge zelf uw vakantie kiezen, terwijl de schoolgangertjes lekker aan het blokken zijn^^

nah niet echt want ik heb de 'dringende vraag' gekregen om eens wat verlof op te pakken wegens 'de economische omstandigheden'.

Ergo ga ik in de nabije toekomst prolly een paar dagen verlof pakken.. om wat te doen? niks dus -_-

nuja ik was eigenlijk zelfs niet van plan verlof op te pakken dit jaar, maar goed als ik moet dan moet ik eh >_<

tuesadorable

Legacy Member
Gisteren perongeluk met den auto van mijn ma ergens tegen gereden. Ik heb amper dieptezicht en was moe waardoor die capaciteit van goed zien nog een beetje vermindert... 't Was niet erg, de 'kap' van mijn achterlicht is kapot, de rest leeft nog.

Maar, ze zijn vrij kwaad thuis en 't was al gene goede sfeer omdat ze in hun midlife zijn beland nu ze oma en opa worden, en ik een opmerking had gemaakt op hun bestelde reis (terwijl mijn pa geen week kan werken per maand, en het dus echt moeilijk gaat).

Het is nu echt op mijn tanden bijten en zwijgen...

FroFro

Legacy Member
tuesadorable zei:
Gisteren perongeluk met den auto van mijn ma ergens tegen gereden. Ik heb amper dieptezicht en was moe waardoor die capaciteit van goed zien nog een beetje vermindert... 't Was niet erg, de 'kap' van mijn achterlicht is kapot, de rest leeft nog.

Maar, ze zijn vrij kwaad thuis en 't was al gene goede sfeer omdat ze in hun midlife zijn beland nu ze oma en opa worden, en ik een opmerking had gemaakt op hun bestelde reis (terwijl mijn pa geen week kan werken per maand, en het dus echt moeilijk gaat).

Het is nu echt op mijn tanden bijten en zwijgen...

:hug:

tuesadorable

Legacy Member
Weeral? :(

Ik zal je nog eens verdedigen als je zaagt dat je geen lief kan krijgen.... :p

S.conceiçao7

Legacy Member
tuesadorable zei:
Weeral? :(

Ik zal je nog eens verdedigen als je zaagt dat je geen lief kan krijgen.... :p

gij zijt toch dedie van jabbeke hé, daar nie ver van de citi one frituur

e.House

Legacy Member
Overvolle trein, heb van Lier tot Mol recht gestaan vervolgens wel kunnen gaan zitten. Kut verbinding.

Mephisto

Legacy Member
Fr3aK zei:
Ten eerste moet ge u daarboven zetten en ze negeren...

Ten tweede, België is hun land, al die allochtonen van uw leeftijd zijn genaturaliseerd, het bewijst dus enkel maar hoe onwetend gij zijt.
't is dat die mannen zich allemaal zo Belg voelen hé. :sop:

aikrez

Legacy Member
kapster wat te veel geschraapt in mijnen nek met dat mes
hurts like a mofo :angry:

DuffyT

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
gij zijt toch dedie van jabbeke hé, daar nie ver van de citi one frituur

Ik ben ook van J-city, hehe it's a small world after all:D en de city one frituur is echt om van te :puke: zulke slechte frieten

chimairaa

Legacy Member
tuesadorable zei:
Gisteren perongeluk met den auto van mijn ma ergens tegen gereden. Ik heb amper dieptezicht en was moe waardoor die capaciteit van goed zien nog een beetje vermindert... 't Was niet erg, de 'kap' van mijn achterlicht is kapot, de rest leeft nog.

Maar, ze zijn vrij kwaad thuis en 't was al gene goede sfeer omdat ze in hun midlife zijn beland nu ze oma en opa worden, en ik een opmerking had gemaakt op hun bestelde reis (terwijl mijn pa geen week kan werken per maand, en het dus echt moeilijk gaat).

Het is nu echt op mijn tanden bijten en zwijgen...

Aw best wel ambetante situatie :(

u4ea

Legacy Member
HAWX,f*ck!
Ni iedereen is verslaafd aan straaljager games e ,een beetje makkelijker mag ook :angry:

|) ][ |V| ][

Legacy Member
tuesadorable zei:
Gisteren perongeluk met den auto van mijn ma ergens tegen gereden. Ik heb amper dieptezicht en was moe waardoor die capaciteit van goed zien nog een beetje vermindert... 't Was niet erg, de 'kap' van mijn achterlicht is kapot, de rest leeft nog.

Maar, ze zijn vrij kwaad thuis en 't was al gene goede sfeer omdat ze in hun midlife zijn beland nu ze oma en opa worden, en ik een opmerking had gemaakt op hun bestelde reis (terwijl mijn pa geen week kan werken per maand, en het dus echt moeilijk gaat).

Het is nu echt op mijn tanden bijten en zwijgen...

Vrouwen hebben altijd wel een uitvlucht als ze ergens tegen rijden :D

pixbillye

Legacy Member
|) ][ |V| ][;11406723 zei:
Vrouwen hebben altijd wel een uitvlucht als ze ergens tegen rijden :D

hehe, u uitspraak doet mij denken aan de film "aanrijding in Moskou" ^^

tuesadorable

Legacy Member
|) ][ |V| ][;11406723 zei:
Vrouwen hebben altijd wel een uitvlucht als ze ergens tegen rijden :D

Ik heb vijf jaar 'oogschool' achter de rug, ik vind dit echt een goede reden! :p

Foezjie

Legacy Member
Hoofdpijn, just nu dat Bal van't Plein is en daarna schoolreis Italië..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan