?therapy?
Legacy Member
Wuth?wim_gunner zei:HAWX,f*ck!
Ni iedereen is verslaafd aan straaljager games e ,een beetje makkelijker mag ook![]()

Wat moesten ze er anders aan doen? Godmode standaard aan iedereen geven ofzo?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wuth?wim_gunner zei:HAWX,f*ck!
Ni iedereen is verslaafd aan straaljager games e ,een beetje makkelijker mag ook![]()


wim_gunner zei:HAWX,f*ck!
Ni iedereen is verslaafd aan straaljager games e ,een beetje makkelijker mag ook![]()
ad:er is geen easyAdelbert zei:kheb het uitgespeeld...
op easyad:

zorgen da ge de kans krijgt om iemand neer te halen als ze me 5 tegelijk rond u cirkelen.?therapy? zei:Wuth?
Wat moesten ze er anders aan doen? Godmode standaard aan iedereen geven ofzo?![]()

wim_gunner zei:er is geen easy
Da begint op normal ,dan hard,dan expert.

ad: Onmiddellijk in slaap gevallen toen ik thuis kwam vanmiddag, nu wordt ge dan wakker van what the fuck , oriëntatie gevoel 0. Dan net gezien dat ik 8,5/20 heb, vanmorgen voor niks om drie uur op gestaan om te herhalen bah. Eerste buis van dit jaar is binnen. 
Selderijstok zei:

ad:



ad:

GaMe® zei:Verdomme, ik zie net dat mijn vluchturen vanuit Egypte zijn totaal veranderd.
Normaal vloog ik zo:
Hurghada 21:55 - Brussel 02:15
= 5u20 vliegen, en we hebben nog ne GANSE dag om in Egypte te zonnen. Nu is die vlucht, 3 weken na mijn reservatie veranderd naar:
Hurghada 14:40 - Brussel 20:40
= 7u vliegen!!? (daar is het 1u later) En een ganse dag kwijt. Want je moet wss 3u op voorhand al uitgechecked zijn en vertrekken naar de luchthaven..
Hier ben ik echt serieus lastig van. Daar heb ik toch niet voor betaald. Ik had speciaal die dag als terugvlucht genomen omdat we dan nog een hele dag hadden en de vlucht zelf duurde niet zo lang en was rechtstreeks. Waarschijnlijk gaan we nu nog ergens een tussenlanding gaan moeten maken zoals op de heenvlucht. FFS!![]()
)