Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

?therapy?

Legacy Member
wim_gunner zei:
HAWX,f*ck!
Ni iedereen is verslaafd aan straaljager games e ,een beetje makkelijker mag ook :angry:
Wuth? :p
Wat moesten ze er anders aan doen? Godmode standaard aan iedereen geven ofzo? :s

EternalSilence

Legacy Member
eergisterenavond met moeite geslapen, gisterenavond zo goed als niet
en nu moet ik nog weg vanavond ..

I wanna sleep :sleep:

ng

Legacy Member
Wat materiaal van het school geleend. Ik stel men routers op en wil mijn dce en dte kabel ineen steken.
Heb ik toch wel geen twee dte kabels bij.

Fuck!

u4ea

Legacy Member
?therapy? zei:
Wuth? :p
Wat moesten ze er anders aan doen? Godmode standaard aan iedereen geven ofzo? :s
zorgen da ge de kans krijgt om iemand neer te halen als ze me 5 tegelijk rond u cirkelen.
Ik moet achter iemand proberen te raken door af te remmen en bocht te maken, maar als die en de andere vliegtuigen terwijl altijd een raket afschieten da ge moet ontwijken kan da goed een halfuur duren eer da ge ze allemaal hebt ,terwijl er dan op u teller 1minuut 30 staat omda da heeft ge-autosaved:sop:

Sileced`

Legacy Member
Kut examen gemaakt, achteraf met wat mannen een pint gaan pakken. Blijkbaar een paar teveel, stuk of 9 teveel (33'ers). :sad: Onmiddellijk in slaap gevallen toen ik thuis kwam vanmiddag, nu wordt ge dan wakker van what the fuck , oriëntatie gevoel 0. Dan net gezien dat ik 8,5/20 heb, vanmorgen voor niks om drie uur op gestaan om te herhalen bah. Eerste buis van dit jaar is binnen. :(

Huasheng

Legacy Member
Ik ben me dood aan het ergeren aan de laptop. Kan dat domme ding nu niet normaal functioneren :angry:

Bosvos

Legacy Member
ik heb koppijn, ik wil slapen, maar sommige buren vinden het nodig om hun hond buiten te steken als hij teveel blaft.
Die kuthond is nu al heel de dag nonstop aan het blaffen, overdag gaat dat nog, maar na 22.00 wil ne mens rustig in zijne zetel zitten zonder dat dat mormel blaft.

Selderijstok

Legacy Member
kwou gewoon een oplossing bieden voor hoofdschooier zijn probleem :sad:

En mijn grootste ergernis, dak te laat ben op een verjaardagsfeestje nu :sop:

Dis/-\ster

Legacy Member
Ik was op het werk bezig met een gyproc plafond, ik had juist een zware RF-plaat vast boven mijn hoofd, en opeens breekt mijn ladder onderaan.:s
Ben naar onderen gedonderd, plaat nog bovenop mij gekregen.

Resultaat: Scheenbeen gekneusd:sad:

En toen in het ziekenhuis nog 2 uur moeten wachten voordat er foto's gemaakt werden.:angry:

GaMe®

Legacy Member
Verdomme, ik zie net dat mijn vluchturen vanuit Egypte zijn totaal veranderd.

Normaal vloog ik zo:

Hurghada 21:55 - Brussel 02:15

= 5u20 vliegen, en we hebben nog ne GANSE dag om in Egypte te zonnen. Nu is die vlucht, 3 weken na mijn reservatie veranderd naar:

Hurghada 14:40 - Brussel 20:40 :angry:

= 7u vliegen!!? (daar is het 1u later) En een ganse dag kwijt. Want je moet wss 3u op voorhand al uitgechecked zijn en vertrekken naar de luchthaven.. :angry:

Hier ben ik echt serieus lastig van. Daar heb ik toch niet voor betaald. Ik had speciaal die dag als terugvlucht genomen omdat we dan nog een hele dag hadden en de vlucht zelf duurde niet zo lang en was rechtstreeks. Waarschijnlijk gaan we nu nog ergens een tussenlanding gaan moeten maken zoals op de heenvlucht. FFS! :angry:

Crosserke

Legacy Member
van donderdag tot vanavond steevast op het weer zeggen dat het dinsdag 21 graden wordt , nu blijkt het met moeite 18 te worden en kans op buien -_- ( bijgevolg proberen om pretpark uitstapje te verzetten naar maandag wat enorm short notice is )

?therapy?

Legacy Member
Een zéér fout feestje gedaan vandaag...
De enigste reden waarom ik daar nog bleef was omwille van een meisje dat oogcontact maakte en een hemelse glimlach maakte... maar ik was weer te laf om erop af te gaan :sad:

Just in case: het meisje dat op de heirbrug was en zo'n frans hoedje had mag mij altijd eens PM'en :love:
Het gebeurt zelden dat ik zoiets voel en dan verknal ik het :doh:
En met zelden bedoel ik dus eigenlijk dat het de 2de keer is dat het love at first sight is :s

FroFro

Legacy Member
GaMe® zei:
Verdomme, ik zie net dat mijn vluchturen vanuit Egypte zijn totaal veranderd.

Normaal vloog ik zo:

Hurghada 21:55 - Brussel 02:15

= 5u20 vliegen, en we hebben nog ne GANSE dag om in Egypte te zonnen. Nu is die vlucht, 3 weken na mijn reservatie veranderd naar:

Hurghada 14:40 - Brussel 20:40 :angry:

= 7u vliegen!!? (daar is het 1u later) En een ganse dag kwijt. Want je moet wss 3u op voorhand al uitgechecked zijn en vertrekken naar de luchthaven.. :angry:

Hier ben ik echt serieus lastig van. Daar heb ik toch niet voor betaald. Ik had speciaal die dag als terugvlucht genomen omdat we dan nog een hele dag hadden en de vlucht zelf duurde niet zo lang en was rechtstreeks. Waarschijnlijk gaan we nu nog ergens een tussenlanding gaan moeten maken zoals op de heenvlucht. FFS! :angry:

hurghada is crap anywayz. Ga zeker naar Luxor en/of Cairo or you'll be bored (unless you like plain strandvakanties natuurlijk :p)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan