Soeplepel
Legacy Member
Lakigigar zei:Ik heb een IQ test gedaan toen ik zes jaar, wellicht om te kijken of ik naar het lager onderwijs kon. En op beide testen haalde ik niet meer dan 60 punten. Ik weet het niet meer precies, maar ik denk dat er één 48 was, en één begin de 50, en wellicht moet in die periode autisme vastgesteld zijn (al zijn ze daar altijd heel geheimzinnig over), want ik heb ooit aan mijn advocaat gevraagd of ik de papieren mocht hebben, en ik kreeg ze allemaal niet. Ik mag nooit papieren lezen die iets met mij ter betrekking hebben, en één keer gingen we naar de rechtbank om papieren te lezen, en dat ging zo echt snel, snel, snel dat ik er niets van gelezen heb.
En het is omwille van dat alles dat mijn pa met dit alles naar de media wou stappen.
Dus ge hebt 'autisme' omdat ze het u zeggen. Ok.
Dus nu gaat gij door het leven 'ik heb autisme dus ik kan dit niet aan'.
Ook fitnessen of dansen of zo. 'k Heb dan altijd schrik dat ze mij gaan zien en denken dat ik raar loop/dans/fitness, dat ik mij belachelijk ga maken, er raar ga uitzien,... 't Slaat echt nergens op en dat begint nu pas wat weg te gaan (dit weekend gedanst op een concert zonder dat ik zat was