Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Spectre zei:Het Vista-tijdperkWat was Leopard een verfrissing

Spectre zei:Goed, want uw linux-gezever ben ik al beu sinds 2004

Spectre zei:Goed, want uw linux-gezever ben ik al beu sinds 2004
Spectre zei:Nee, hij zou beginnen zeiken hoe slecht Mac en Windows wel niet zijn en hoe heilig Linux wel niet is. Waar moeit ge u trouwens mee![]()
Een openbaar forum, elke dag duizenden potentiële moeiers met al uw privédiscussiesSpectre zei:Waar moeit ge u trouwens mee![]()

Careless zei:Als je geen commentaar wilt krijgen moet je niet op een forum zitten? En trouwens voor zover ik mij kan herinneren heb ik hem nog geen anti-Windows crap zien uitkramen eerlijk gezegd.
Spectre zei:Registered: 05/07/06
Serieus kerel, examenstress?wall-o-flesh zei:Geregistreerd: 05/11/06![]()
Carrion zei:Spectre is precies slecht gezind![]()
IS DAT HIER GEDAAN MET DA MOEIEN OF HOE ZIT HET?!paarsbloed zei:Spectre moet is aan de piet van zijn overburen gaan trekken !


Dennoman zei:IS DAT HIER GEDAAN MET DA MOEIEN OF HOE ZIT HET?!![]()

Carrion zei:Ma nu zijt gy u toch ook aant moeien![]()
Ik vraag mij toch écht af hoe je dat doet hoor. Elke normale mens heeft nu toch examens of moet gaan werken?GenesisX zei:Verveling alom. Hier is echt niks te doen.
