Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LeSec

Legacy Member
MiniJeffrey zei:
Boehoeh, buiten in het 'waar geef jij geld aan uit', is die merknaam hier onlangs niet eens meer ter sprake gekomen. Dus klets niet uit je nek en zoek maar beter gefundeerde zaken om mij aan te vallen.

De fotothread vergeten ofzo?
Ge zijt een even grote fanboy als die kerel die gij hebt aangevallen.

Nogal hypocriet om iemand anders fanboy te noemen terwijl ge er zelf duidelijk een zijt niwaar. Niet dage dat niet moogt zijn hé. Ben er zeker van dat LV uitstekende kwaliteit levert hoor :p

MiniJeffrey

Legacy Member
The_Messenjah zei:
De fotothread vergeten ofzo?
Ge zijt een even grote fanboy als die kerel die gij hebt aangevallen.

Nogal hypocriet om iemand anders fanboy te noemen terwijl ge er zelf duidelijk een zijt niwaar. Niet dage dat niet moogt zijn hé. Ben er zeker van dat LV uitstekende kwaliteit levert hoor :p

Bwaja, maar er is toch een verschil tussen gewoon iets graag kopen omdat het super kwaliteit levert, dan bijna niet kunnen slapen omdat morgen het nieuwe iphone OS release verschijnt...

In dat gebied ben ik mssn inderdaad fan van ** :p maar een fanboy is toch nog iets anders (denkik) :p

Dennoman

Legacy Member
:lol:

Na de game en hardware fanboys nu ook de fijne lederwaren fanboys :rofl:
Dit in combinatie met het Kimberley-verhaal laten me er toch telkens weer aan herinneren dat ik hou van het internet :love:

MiniJeffrey

Legacy Member
Dennoman zei:
:lol:

Na de game en hardware fanboys nu ook de fijne lederwaren fanboys :rofl:
Dit in combinatie met het Kimberley-verhaal laten me er toch telkens weer aan herinneren dat ik hou van het internet :love:

Ik ben gelukkig nog niet zo marginaal om 56 sterren op men teut te laten zetten zonder dat ik het zogezegd merk want ik lig te slapen, of in een coma te glijden, van mijn overdosis alcohol gemengd met drugs. Dat ik een spraakgebrek heb, zal me ook worst wezen.

Het leven van Kimberly Starface...

Spectre

Legacy Member
Mac is niet altijd revolutionair met zijn iPods en Macs, het werkt altijd gewoon zoals het zou moeten. En constant patches voor beveiligingsgaten? Ik herinner mij nog goed dat ik elke avond mijn laptop afsloot met 'Windows is currently installing patch 1 from 13'

Dennoman

Legacy Member
Spectre zei:
Mac is niet altijd revolutionair met zijn iPods en Macs, het werkt altijd gewoon zoals het zou moeten.
Als 't niet regent :') (in geval van iPhone dan toch :p)
MiniJeffrey zei:
Ik ben gelukkig nog niet zo marginaal om 56 sterren op men teut te laten zetten zonder dat ik het zogezegd merk want ik lig te slapen, of in een coma te glijden, van mijn overdosis alcohol gemengd met drugs. Dat ik een spraakgebrek heb, zal me ook worst wezen.

Het leven van Kimberly Starface...
't Was dan ook meer op Messenjah bedoeld, wat een bizarre terminologie voor iemand die een voorkeur heeft voor een bepaald merk handtassen/portemonnees/andere lederwaren :')
Ik koop altijd Coca-Cola ipv Pepsi, dus ben ik een Coca-Cola fanboy :lol:

MiniJeffrey

Legacy Member
Spectre zei:
Mac is niet altijd revolutionair met zijn iPods en Macs, het werkt altijd gewoon zoals het zou moeten. En constant patches voor beveiligingsgaten? Ik herinner mij nog goed dat ik elke avond mijn laptop afsloot met 'Windows is currently installing patch 1 from 13'

Oeioei, uit welk stenen tijdperk kom jij? :p

Er zijn toch slechts éénmaal, hoogstens tweemaal per maand updates? patch tuesday en af en toe es een update voor je windows defender.

Dennoman is een coca-cola fanboy! Ik dan ook eigenlijk...

Fatalix

Legacy Member
Spectre zei:
Mac is niet altijd revolutionair met zijn iPods en Macs, het werkt altijd gewoon zoals het zou moeten.


Maar jongens toch ;'))))


One thing PC users can do, and MAC users can't do?

Shut The Fuck Up.

Spectre

Legacy Member
alsof ik de discussie begonnen ben :sop:
blijf maar met ulle prul zitten, like I give a fuck

ElBramo

Legacy Member
Errrr, vandaag mijn laatste examen gehad en de verveling begint al toe te slaan.

Dennoman

Legacy Member
Fatalix zei:
Maar jongens toch ;'))))


One thing PC users can do, and MAC users can't do?

Shut The Fuck Up.
:bow:
Mac users, superior yet easily butthurt :lol:

Bleh, net de slechtste dürüm ooit geproefd. Met de nadruk op geproefd, want ik heb er driekwart van weg moeten smijten, zo slecht was 'm: koud, droog, en ik denk dat minstens één van de groenten bedorven was.

'k Heb braakneigingen als ik er nog maar aan terugdenk :puke:
Denk wel dat ik geconditioneerd ben tegen dürüms aangezien ik een paar maanden geleden voedselvergiftiging heb opgelopen na het eten van zo'n ding. Damn you, honden van Pavlov :(

Nooby4Ever

Legacy Member
Ik moet leren , et ga ni en kheb koppijn :cry: pff gelukkig dta ma engels is maja toch... moet wel +50% zen

Karre

Legacy Member
Spectre zei:
alsof ik de discussie begonnen ben :sop:
blijf maar met ulle prul zitten, like I give a fuck

:')

Zulke comments zeggen al genoeg. Ik blijf me trouwens afvragen van waar die Apple fanboys zulke zever blijven halen. Leer misschien eens deftig met een PC werken? Ik heb hier nooit problemen met mijn PC puur omdat ik hem deftig onderhoud en er niet mee zit te prutsen.

Fatalix

Legacy Member
Spectre zei:
alsof ik de discussie begonnen ben :sop:
blijf maar met ulle prul zitten, like I give a fuck

precies wa pissed off dat je apparatus del maccus zo duur was? :>

Arifiene

Legacy Member
MiniJeffrey zei:
Bwaja, maar er is toch een verschil tussen gewoon iets graag kopen omdat het super kwaliteit levert, dan bijna niet kunnen slapen omdat morgen het nieuwe iphone OS release verschijnt...

In dat gebied ben ik mssn inderdaad fan van ** :p maar een fanboy is toch nog iets anders (denkik) :p

Allé, voor ene keer dan:
Ik begrijp jullie beiden.

Let the boys have their toys ok :p.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan