Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nonkel wulle

Legacy Member
Pilatus zei:
schijt gemeentearbeiders die met 5 man hierneffe opt pleintje aant zage zijn WTF, zat ik daar rustig in mijn tuin
ik hoor het zelf tot binnen :s

Alle geluk dat het gemeente arbeiders zijn en geen zigeuners!:)

Nooby4Ever

Legacy Member
Dennoman zei:
Wie doet er nu sardientjes bij pasta :/

Ansjovis ja :p

Wel ik doe eigenlijk zowa alle vis bij pasta, zalm, tonijn, .... :unsure: Soms als ik veel honger heb dan leg ik de pasta tussen een boterham :cool:

Spectre

Legacy Member
Maroefenland deel 2

Tot 5 uur hebben die hier voor de deur lawaai zitten maken, er heeft ene het kind van een ander geraakt met zijn auto en mijn gebuur zijn tuin ligt vol met trash :sop:
Called the cops on their asses maar die zeggen ook dat van zodra ze hun rug draaien dat ze hier terug staan dus ze kunnen niks doen :sop:

edit: blijkbaar hebben de kinderen van dat uitschot hier ook een ... kot vernield van de locale schuttersploeg. Ze hebben blijkbaar ook al rondgevraagd of er niemand een "mooi vrouwtje" wil huren. Blijkbaar een bende pooiers op wielen en er komen er maar meer en meer bij

D--Amo

Legacy Member
Weer geslapen tot 12u.. :crazy: Kan er niet aan doen, als ik mijn wekker niet zet, word ik gewoon niet wakker op een deftig uur.

Achjah, niet dat ik vandaag iets nuttig te doen heb :p

spray-bunny

Legacy Member
een 5tal respectloze *************.

Die mannen komen -terwijl het examen bezig is- binnen met veel lawaai. Ze wouden enkel hun handtekeningske zetten om pro forma te gaan (maw voor de studietoelage, want anders moet je niet afkomen). Dat moest zonodig met veel lawaai, ondertussen nog even bellen ook en dan de toezichter massaal uitmaken voor 'dikken' en met de deuren slaan.
Dat tien minuten aan een stuk:sop:.

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
jaja, de "ik erger mij aan ALLOCHTONEN"-thread is weer goed bezig ^^

spray-bunny

Legacy Member
Begin nu aub niet te flamen op mij, zodat ik moet uitleggen hoeveel allochtone vrienden ik heb en dat ik geen racist ben. Ik viseer die 5 eikels, niet alle allochtonen.
De allochtonen die mede examen aan het maken waren konden er ook niet mee lachen.

Spectre

Legacy Member
Ik viseer ze ook niet allemaal! Enkel al die voor mijn deur (zullen ze wel bijna allemaal zijn maar soit) :sop:

Iemand

Legacy Member
Toch opmerkelijk hoe vaak mensen wel geen problemen hebben met deze mensen.

SilentSpring

Legacy Member
di massimo zei:
Weer geslapen tot 12u.. :crazy: Kan er niet aan doen, als ik mijn wekker niet zet, word ik gewoon niet wakker op een deftig uur.

Achjah, niet dat ik vandaag iets nuttig te doen heb :p
klinkt bekend^^.
Dat doet me denken aan gisterenmorgen, om 9u45 moest ik vertrekken naar de garage, schiet ik om 9u30 wakker:unsure: Wekker stond op 9u maar 'k ga die afgezet hebben en 'k ben terug in slaap gevallen denk ik.

Anders ergernisje: m'n broer is juist terug van't spoed, blijkbaar heeft hij iets in z'n knie en nu zit hij voorlopig voor 2 weken in een verband en mag hij dat been niet bewegen. Z'n examens beginnen morgen, met andere woorden: den deze mag in z'n vakantie om 7u-7u30 opstaan om hem naar school te voeren:sop:
Met krukken de bus op is nogal lastig, en van de bushalte naar z'n school is't ook wat te ver om met krukken te doen.

KizZamP-

Legacy Member
Arifiene zei:
Iets dat ZIJ zo makkelijk konden oplossen ja, ik niet.
Toegang via mijn pc was geblokkeerd (en niet via ip), dus ik kon niets doen.

Dat lijkt mij zéér vergezocht hoor. Enige manier waar ze normaal gezien op kunnen blokkeren is IP en op een sessionhash van een cookie.

Hoe dan ook zeer raar dat het dan nog niet werkte :wtf:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan