Starrk
Legacy Member
Factuur van 35€ ontvangen van Mobistar. 12€ SMSen aangerekend terwijl ik een getrouwheidsvoordeel heb van 1000 SMSen per maand. 123 daarvan zijn er verbruikt. Op de gedetailleerde factuur zie ik dat betalend SMSen en gratis SMSen elkaar onsystematisch afwisselen (los van datum, tijd, provider van bestemming).
Mobistar mailen is echter moeilijker dan verwacht. [email protected] werkt niet. Dan maar naar hun investerings- en persadres gestuurd :/
Ik kan pas morgen bellen aangezien mijn GSM thuis ligt.
Mobistar mailen is echter moeilijker dan verwacht. [email protected] werkt niet. Dan maar naar hun investerings- en persadres gestuurd :/
Ik kan pas morgen bellen aangezien mijn GSM thuis ligt.
ad:



:ironic:




