Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Starrk

Legacy Member
Factuur van 35€ ontvangen van Mobistar. 12€ SMSen aangerekend terwijl ik een getrouwheidsvoordeel heb van 1000 SMSen per maand. 123 daarvan zijn er verbruikt. Op de gedetailleerde factuur zie ik dat betalend SMSen en gratis SMSen elkaar onsystematisch afwisselen (los van datum, tijd, provider van bestemming).

Mobistar mailen is echter moeilijker dan verwacht. [email protected] werkt niet. Dan maar naar hun investerings- en persadres gestuurd :/

Ik kan pas morgen bellen aangezien mijn GSM thuis ligt.

Stancke

Legacy Member
Fack, morgen m'n laatste zwaar vak en kga er wss niet geraken. Uit pure frustratie dan maar een half brood met hagelslag gegeten:sad:

Arifiene

Legacy Member
eXe./special zei:
probeer eens een andere pc? of heeft het te maken met je e-mail mss?

Email, pc, alles.
Khad da al geprobeerd.
Maar, goed nieuws!
"Beste,

Ik heb het voor je nagekeken en zie dat het systeem
je automatisch geblokkeerd heeft. Dat is ten onrechte
gebeurd. Ik heb je dan ook weer gedeblokkeerd, waar-
door je weer gebruik kan maken van Kapaza!

Met vriendelijke groet,
Kapaza! helpdesk"

Gvd, kwist dak niets fout gedaan had eh.

edit: deze mail kwam na een fax, want op mijn mails reageerden ze eerst niet.

Selderijstok

Legacy Member
Out of Foreign Customs, June 16, 2009, 2:20 pm, BELGIUM
Into Foreign Customs, June 14, 2009, 8:51 pm, BELGIUM
Arrived Abroad, June 14, 2009, 8:51 pm, BELGIUM
International Dispatch, June 11, 2009, 4:59 pm, ISC LOS ANGELES CA (USPS)
Arrival
Electronic Shipping Info Received, June 08, 2009

Waar is mijn pakje nu :sad:?

FroFro

Legacy Member
Selderijstok zei:
Out of Foreign Customs, June 16, 2009, 2:20 pm, BELGIUM
Into Foreign Customs, June 14, 2009, 8:51 pm, BELGIUM
Arrived Abroad, June 14, 2009, 8:51 pm, BELGIUM
International Dispatch, June 11, 2009, 4:59 pm, ISC LOS ANGELES CA (USPS)
Arrival
Electronic Shipping Info Received, June 08, 2009

Waar is mijn pakje nu :sad:?
my guess is back to LA

Nooby4Ever

Legacy Member
pff sardientjes is ni men ding, heel de pasta verkloot van smaak. Volgende keer wordt eht gewoon een zalmke ofzo

BumbleBee

Legacy Member
Deze morgen geen één bloemenwinkel te vinden in de buurt die open was.

Arifiene

Legacy Member
FroFro zei:
persistent voor iets da zo makkelijk opgelost had kunne worde :p

Iets dat ZIJ zo makkelijk konden oplossen ja, ik niet.
Toegang via mijn pc was geblokkeerd (en niet via ip), dus ik kon niets doen.

Pilatus

Legacy Member
schijt gemeentearbeiders die met 5 man hierneffe opt pleintje aant zage zijn WTF, zat ik daar rustig in mijn tuin
ik hoor het zelf tot binnen :s

FroFro

Legacy Member
Pilatus zei:
schijt gemeentearbeiders die met 5 man hierneffe opt pleintje aant zage zijn WTF, zat ik daar rustig in mijn tuin
ik hoor het zelf tot binnen :s
zagen of zeiken?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan