[LRRP]
Legacy Member
Soms word ik zot op mijn werk. Normaal moest Inbev hebben geleverd (normaal gaan we zelf achter ons gerief, maar onze magazijnier is in verlof (CE))
Nu kan morgevroeg geen enkele vrachtwagen vertrekken omdat we geen vaten jupiler hebben
Heel mijn planning om zeep natuurlijk.
Ik kan met volgende scenario voorstellen morgenvroeg=> 4 opleggers die tegelijkertijd toekomen
Nu kan morgevroeg geen enkele vrachtwagen vertrekken omdat we geen vaten jupiler hebben
Heel mijn planning om zeep natuurlijk. Ik kan met volgende scenario voorstellen morgenvroeg=> 4 opleggers die tegelijkertijd toekomen






!
