Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Adrei

Legacy Member
't was dan ook op die auto's bedoeld, wat die caravans erachter doen weet ik niet. :unsure:
Zijn het dan zigeuners? Maar dan kunde u afvragen wat ze met zo'n auto's doen.

Arifiene

Legacy Member
Killer Queen zei:
Dat gebash op 9L op random people, meestal over Netlog, vind dat zo laag en ben dat echt "muug".
En dan beweren ze van Arifiene dat ze pedant is. Ja hallo.

Of mss kun je gewoon Arifiene uit je beweringen laten.

edit: die rommelkapaza.
Heel men register gecleaned, new ip, cookies en cache leeg en er NOG ni op geraken.
GVD.

Sivve

Legacy Member
Killer Queen zei:
Dat gebash op 9L op random people, meestal over Netlog, vind dat zo laag en ben dat echt "muug".
En dan beweren ze van Arifiene dat ze pedant is. Ja hallo.

Iets klopt hier niet.

Oldskooler

Legacy Member
Externe Hd die niet meer wou opstarten.

Door gewoon de adapter van stroom te voorzien zonder verbonden te zijn met de HD, en wachten tot de adapter warm was, kreeg ik de boel weer aan de praat...

Toch niet gezond.

Altijd een gepruts met externe hd's. Na 1 à 2 jaar gegarandeerd iets kapoet, hoewel de schijf zelf vaak nog wel intact is.

Blacky69

Legacy Member
Oldskooler zei:
Externe Hd die niet meer wou opstarten.

Door gewoon de adapter van stroom te voorzien zonder verbonden te zijn met de HD, en wachten tot de adapter warm was, kreeg ik de boel weer aan de praat...

Toch niet gezond.

Altijd een gepruts met externe hd's. Na 1 à 2 jaar gegarandeerd iets kapoet, hoewel de schijf zelf vaak nog wel intact is.

Koop gewoon een interne schijf, en verbind deze dmv IDE-USB aan uw PC :)
Nog nooit geen problemen mee gehad;

ng

Legacy Member
Adrei zei:
't was dan ook op die auto's bedoeld, wat die caravans erachter doen weet ik niet. :unsure:
Zijn het dan zigeuners? Maar dan kunde u afvragen wat ze met zo'n auto's doen.

De caravans trekken uiteraard.

Jack-in-the-box

Legacy Member
FroFro zei:
kvind het vooral vervelend als ik same me iemand anders de trap opga maar die deelt niet mijn enthousiasme :') Moet ik altijd bove wachten =(

Studeerde gij eigelijk nog of kende gans 9 lives vanbuite? :D

Shellshock

Legacy Member
Moeder die in de zetel om de tien seconden in slaap valt en daarbij snurkt. Als ge dan zegt da ze boven moet gaan slapen, want ze stoort me met dat snurken, doet ze vervelend blijft zitten, om dan tien seconden later weer hetzelfde tafereeltje te krijgen.

Toen ik vroeger klein was en mijn ogen werden een beetje zwaar MOEST ik naar bed gaan en ze moesten het geen twee keer zeggen, of er zwaaide wat.
Maar doet mevrouw dat zelf? Nee?

Ouders, soms zijn het echt kleine kinderen. :sop:

squan

Legacy Member
wtf?hax!kthxbye zei:
Dat Kimberly-gedoe begint nu wel tegen te steken imo.

Nie normaal hoe zoiets van grappig tot overhyped gaat in een paar uur tijd va, tegenwoordig.

squan

Legacy Member
Shellshock zei:
Moeder die in de zetel om de tien seconden in slaap valt en daarbij snurkt. Als ge dan zegt da ze boven moet gaan slapen, want ze stoort me met dat snurken, doet ze vervelend blijft zitten, om dan tien seconden later weer hetzelfde tafereeltje te krijgen.

Ken da, allé vroeger toch. "Zet keer op Canvas" 10 minuten later ligt ze te maffen...

Ik dan andere post opzetten, komt ze opeens wakker "Allé! Kwas wel aant luisteren é! Tmoet ook altijd under goesting zijn é!"

Shellshock

Legacy Member
squanman zei:
Ken da, allé vroeger toch. "Zet keer op Canvas" 10 minuten later ligt ze te maffen...

Ik dan andere post opzetten, komt ze opeens wakker "Allé! Kwas wel aant luisteren é! Tmoet ook altijd under goesting zijn é!"

Zó herkenbaar. :sad:
Bonusergernis:

ALMELO - Dat Henk Gerrits (54) zich na een verkeersongeval in een aangepaste driewieler moet voortbewegen, vormde voor drie struikrovers kennelijk geen enkel moreel bezwaar. Tegenover het trio vormde de lichamelijk gehandicapte tukker een weerloze prooi.

Na de laffe beroving is Henk behoorlijk aangeslagen, maar desondanks stapt hij graag weer op zijn aangepaste fiets. Foto: Reinier van Willigen
Ads door Google
Afkicken
Uw verslaving beheerst uw leven. Gratis brochure over de behandeling
Addiction-SolutionS.be
Rookverslaving?
volg deze eenvoudige richtlijnen op en je stopt direct binnen 3 uren.
StopNuMetRoken.com/Rookverslaving
16 KG Afvallen in 4 Weken
Snel & Zonder JoJo effect Niet Goed is Geld Terug. Bestel nu!
www.RDX-ultra.nl/Afvallen

Gerrits toont zich aangeslagen na de lafhartige overval. De bewoner van instelling De Burcht in Almelo was met zijn driewieler vanaf het winkelcentrum De Schelfhorst op weg naar huis. Plots kwam een jongen uit de bosjes het fietspad op, sloeg zijn slag en ging er met twee handlangers vandoor.

"Die jongens moeten meteen hebben gezien dat ze met een invalide slachtoffer te doen hebben. Daarover bestaat geen misverstand. En dan heb je het over de zwakkeren in onze samenleving. Maar kennelijk zaten deze knapen daar niet mee", zegt Bert Brokelman van De Burcht.

Het slachtoffer zelf heeft sinds het verkeersongeval een beperkt spraakvermogen en laat daarom het woord doen door Brokelman. Gerrits is ernstig gedupeerd. "Ze hebben zijn portemonnee uit het mandje voor op zijn driewieler gegrist", zo meldt zijn begeleider Brokelman.

"Het is natuurlijk vervelend dat Henk bestolen is van enkele tientjes, maar vele malen vervelender is dat hij daarmee ook al zijn pasjes is kwijtgeraakt. Het bankpasje, ID-kaart, maar ook het pasje voor het aangepast taxivervoer. We hebben meteen alles laten blokkeren. En dan zijn er natuurlijk de emoties die ermee gepaard gaan. Henk is behoorlijk van slag."

De politie is intussen een onderzoek begonnen. De daders zijn 13 tot 15 jaar oud en hebben alle drie een getinte huidskleur. De jongen die de portemonnee uit het mandje griste, heeft iets langer haar tot in de nek en droeg een gele blouse met zwarte strepen.
Henk kapot van beroving - Binnenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [binnenland]

:puke:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan