Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Prastepius

Legacy Member
dat ik gvd nog eens cossakcs wil spelen en ik het installeer en het onmogelijk is om te verbinden met het cossacks internet toestanden .. normaal is da via optie gamespy maar nu blijft ie searching doen.. is e riets fout ofzo?
IEMAND?

Carrion

Legacy Member
Al die Kimberly mopkes -_- gistere pas achter gekomen wa da nu was met die Kimberly en 't is nu al zo afgezaagd

Prastepius

Legacy Member
Prastepius zei:
dat ik gvd nog eens cossakcs wil spelen en ik het installeer en het onmogelijk is om te verbinden met het cossacks internet toestanden .. normaal is da via optie gamespy maar nu blijft ie searching doen.. is e riets fout ofzo?
IEMAND?

ik kan geen connectie maken met internet via da spel..

komaan people do ur magic !!!!!!!!!!!!!!

FroFro

Legacy Member
Iedereen is al vertrokken richting het examen. Krijg schrik :( Kga ook stilaan vertrekken.

HighWire

Legacy Member
Prastepius zei:
ik kan geen connectie maken met internet via da spel..

komaan people do ur magic !!!!!!!!!!!!!!

Post het al is eerst in het juiste forum... Dit is de ergernis thread, helpdesk is beetje verder naar beneden...

n9ne

Legacy Member
fucking counter-strike. Kunt ge nie ene keer nen mix spelen zonder cheaters/ whiners

sluysen

Legacy Member
laatste examen morgen..de zin om te blokken is precies volledig weg, I wonder why...:s

Areknia

Legacy Member
Geen concentratie voor te leren. Te goed weer en kijk al te veel uit naar al de dingen die ik ga doen na mijn examens. Can't stop thinking about it.

Phaetor

Legacy Member
dat er nog steeds geen prijzen voor de nieuwe iphones bekend zijn in België :angry:

En laatste examen morgen en natuurlijk totaal geen zin meer om te leren :(

sluysen

Legacy Member
Phaetor zei:
dat er nog steeds geen prijzen voor de nieuwe iphones bekend zijn in België :angry:

En laatste examen morgen en natuurlijk totaal geen zin meer om te leren :(

veel te veel voor wa da het is.. da zal het kosten

FurtiveDuck

Legacy Member
Examens... (Secundair Onderwijs)

Deze ochtend arriveren we om een examen van 2 uur te maken. We staan, zoals altijd, netjes in de rij te wachten tot we naar binnen mogen. Alle klassen zijn weg, onze leerkracht komt niet af. Eventjes in de studie gaan zitten en het lerarenkorps zegt ons dat ze de leerkracht in kwestie niet kunnen bereiken. Dan een half uurtje scrabble moeten spelen in de studie (:p) en plotseling komt er een andere leerkracht aandraven: "'k Heb hun examen gevonden!" - hop hop hop, naar het lokaal. We krijgen het examen voor onze neus, vullen onze naam in... "ja lap," roept er ene "tis t examen van 't vijfde jaar"

Gast echt waar, ik kreeg het e. Nu mogen we dat examen de laatste dag erbij nemen en 2 uur langer blijven. De leerkracht dacht dat ons examen vrijdag was.

Deze namiddag Wiskunde leren en 't ga weer vlotjes zenne. NOT.

:angry:

FurtiveDuck

Legacy Member
fireflymr zei:
en nog blijven zitten ook...

Niet noodzakelijk e, als ze in januari hun verjaardag hebben.. of voor het volgende schooljaar dan zijn die automatisch een jaartje ouder.

Nooby4Ever

Legacy Member
FurtiveDuck zei:
Niet noodzakelijk e, als ze in januari hun verjaardag hebben.. of voor het volgende schooljaar dan zijn die automatisch een jaartje ouder.

ja zoals ik, geboren in januarie + dna nog eens echt blijven zitten int 2de middelbaar :cry:

Carrion

Legacy Member
Nooby4Ever zei:
ja zoals ik, geboren in januarie + dna nog eens echt blijven zitten int 2de middelbaar :cry:

ze hadde u beter nog ne keer uw middelbaar laten overdoen aangezien ge januari nog altijd nie correct kunt schrijven :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan