Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik dacht echt da gij 19 waart fzopaarsbloed zei:Geven ze niet int vijfde.

Prastepius zei:dat ik gvd nog eens cossakcs wil spelen en ik het installeer en het onmogelijk is om te verbinden met het cossacks internet toestanden .. normaal is da via optie gamespy maar nu blijft ie searching doen.. is e riets fout ofzo?
IEMAND?
FroFro zei:Iedereen is al vertrokken richting het examen. Krijg schrikKga ook stilaan vertrekken.
You can do it /cheerleader modePrastepius zei:ik kan geen connectie maken met internet via da spel..
komaan people do ur magic !!!!!!!!!!!!!!
Phaetor zei:dat er nog steeds geen prijzen voor de nieuwe iphones bekend zijn in België
En laatste examen morgen en natuurlijk totaal geen zin meer om te leren![]()
p) en plotseling komt er een andere leerkracht aandraven: "'k Heb hun examen gevonden!" - hop hop hop, naar het lokaal. We krijgen het examen voor onze neus, vullen onze naam in... "ja lap," roept er ene "tis t examen van 't vijfde jaar"
paarsbloed zei:Nene
17
fireflymr zei:en nog blijven zitten ook...
FurtiveDuck zei:Niet noodzakelijk e, als ze in januari hun verjaardag hebben.. of voor het volgende schooljaar dan zijn die automatisch een jaartje ouder.

Nooby4Ever zei:ja zoals ik, geboren in januarie + dna nog eens echt blijven zitten int 2de middelbaar![]()
