Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BumbleBee

Legacy Member
Wou op gemakje studeren op terras, zijn ze blijkbaar naast de deur grote werken aan het doen.

nonkel wulle

Legacy Member
Spectre zei:
Godsdienst :sop:
wat een hoop crap zeg

Hah idem. Dat examen uit verzet niet 'geblokt'.

Morgen mondeling Frans.:') Das zo gemakkelijk dattek daar zoals heel de week es om 23.45 zal aan beginnen om dan 00.00 te stoppen. Daarna volgt dan de dagelijkse film/serie.:D

Karre

Legacy Member
Stomme kinderen van 14 jaar die op mijn bus zitten. Niets van respect hebben die nog. Eerst toen de bus aankwam zaten ze al tegen mij te stampen omdat ik niet direct opstapte. Misschien dat ik eerst de mensen wil doen laten afstappen uit beleefdheid? Dan begon die ene kerel daar zijn muziek voor heel de bus af te spelen. Nu, deze keer liet ik het er niet bij en stelde hem voor om oortjes te kopen zodat hij dan naar zijn muziek kan luisteren en de omgeving niet stoort.

Nog een ergernis, een hele dag (enkel de voormiddag eigenlijk een hele tijd programmeren en in de namiddag even ons gemaakte oefening (integratie in office) die we vooraf gemaakt hebben in de klas die we mondeling met de leerkracht moesten bespreken) examen achter de rug en nu nog maar net thuis en ik zou al nederlands moeten beginnen leren, heb er echt geen zin in :p. Normaal leer ik (als ik dan al leer want voor de meeste vakken is het niet nodig :p) in de namiddag zo'n 1 à 2 uur zodat ik dan 's avonds op mijn gemak achter de computer kan zitten.

D--Amo

Legacy Member
Spectre zei:
Godsdienst :sop:
wat een hoop crap zeg

Ach dat zijn zo van die examens van: argumenteer je antwoord voldoende en het is juist..

Daar moet je dus gewoon goed kunnen zeveren :p

Spectre

Legacy Member
Alsof ik mij uit "Geef de 5 joodse feesten" of "Geef de ingrediënten van een Joodse maaltijd tijdens het paasfeest" kan lullen :p

Karre

Legacy Member
di massimo zei:
Ach dat zijn zo van die examens van: argumenteer je antwoord voldoende en het is juist..

Daar moet je dus gewoon goed kunnen zeveren :p

Mij lijkt het eerder dat je zijn antwoord moet beargumenteren en zijn antwoord van in de les moet geven. Als je gewoon al laat blijken dat je niet godsdienstig bent geven de meeste godsdienstleerkrachten u al minder punten :sop:

BlackOccult

Legacy Member
Pff, ik ben weer zo moe.. :(
En dan geraakte ik daarstraks eens in slaap, word ik 2 keer gebeld door dezelfde. :sop:

protnie

Legacy Member
Careless zei:
Mij lijkt het eerder dat je zijn antwoord moet beargumenteren en zijn antwoord van in de les moet geven. Als je gewoon al laat blijken dat je niet godsdienstig bent geven de meeste godsdienstleerkrachten u al minder punten :sop:
Heb ik dik mijn voeten aan geveegd en er ook mijn eigen mening bijgezet. Denk eerder wel dat hij het zal appreciëren want die zegt toch altijd dat wij niet in discussie gaan enzo met hem ^^

Spectre

Legacy Member
Al hun vuilzakskes aant buitengooien :sop:. Net zo'n bruine van 14 jaar met de Mercedes van papa tegen een boom geknald met zijn flank. Zal hen leren om hier hele dag rond te crossen op het gras. Maar volgens mij zijn ze aan het vertrekken.

Arifiene

Legacy Member
Kzou graag es hebben dat bepaalde mensen wa rekening zouden beginnen houden met me, en niet zouden aannemen dat ik alles wel ok vind.
Werkt me echt op de zenuwen.

kaminikaze

Legacy Member
8 uur staan werken met werkschoenen die 2 maten te klein waren .
auwie

squan

Legacy Member
Arifiene zei:
Kzou graag es hebben dat bepaalde mensen wa rekening zouden beginnen houden met me, en niet zouden aannemen dat ik alles wel ok vind.
Werkt me echt op de zenuwen.

Aangerand geweest?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan