Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Karre

Legacy Member
Ik heb Nederlands wat onderschat (bleek een pak meer zijn dan ik dacht :p) en ik moet straks al vertrekken naar het mondeling :doh: En Nederlands in de derde graad is echt geen Nederlands meer in mijn ogen. Lijkt mij meer een vak om algemene kennis op te doen.

ZackWhite

Legacy Member
Geschiedenis is nix waard jom. Zo e klotevak. Krijgter tvliegend schijt van.

Karre

Legacy Member
wall-o-flesh zei:
Geschiedenis is nix waard jom. Zo e klotevak. Krijgter tvliegend schijt van.

Alé man, zo'n gemakkelijk vak :p. Is echt nu eens een vak waarbij ik mijn bladeren éénmaal moet lezen en ik ken het al. Misschien wel omdat het komt dat het me nogal interesseert :). Enkel die lessen over migratie in de wereld waren wel dom. Geef mij maar liever geschiedenislessen over de Romeinse tijd (boeit me nog wel deze tijd), koude oorlog en wereld oorlog 2. Wat ik wel minder vond is dat doorheen die 6 jaar in het middelbaar men zich altijd concentreerde op de Westerse wereld en voor een stuk het Midden-Oosten, maar nooit eens een les gaf over Japan (buiten dat het voorkwam in het stuk over WO2), China, Korea-oorlog, ... .

ZackWhite

Legacy Member
Kom mn examen dan maar doen :p Tgaat over WO II tot euhm, denk iets van 9/11 :p

Karre

Legacy Member
Welke richting doe je trouwens? Gezien je 21 jaar oud bent veronderstel ik dat je op Unief/Hoge school zit?

ZackWhite

Legacy Member
nee, was gestopt na te blijven zitte int 6de :) Uiteindelijk toch mer besloten om verder te doen ma dan in tweedekans. En ja ik vind het nog altijd een stom beslissing om er mee te stoppen maja ben al blij dak de moed heb gevonden om terug te beginne :p

GenesisX

Legacy Member
Om 7u opstaan, om 8u vertrekken naar het mondeling examen, om 8u30 merken dat niemand van je eigen groep er is en om 8u40 afdruipen omdat je blijkbaar deze middag moet komen ipv deze ochtend.

FML

Karre

Legacy Member
Het leren lukt hier echt voor geen meter. De literatuur die we bij Nederlands hebben gezien is echt zo saai :sleep:

RB26DETT

Legacy Member
sebiet examen, ik zou nog eens moeten nakijken maar 't komt er niet van

Karre

Legacy Member
Mijn luiheid op gebied van school is zo erg. Ik weet dat ik nogal iets snel onthoud dus het enigste wat ik zou moeten doen is die domme boek openleggen voor mijn neus en het eens lezen maar zelfstoe dat is nog te veel voor mij gevraagd.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Careless zei:
Mijn luiheid op gebied van school is zo erg. Ik weet dat ik nogal iets snel onthoud dus het enigste wat ik zou moeten doen is die domme boek openleggen voor mijn neus en het eens lezen maar zelfstoe dat is nog te veel voor mij gevraagd.

wat voor debiel zijt gij dan eigelijk :rofl:

Karre

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
wat voor debiel zijt gij dan eigelijk :rofl:

Is inderdaad debiel. Maar echt, het is gewoon te veel voor mij gevraagd om iets te lezen wat me niet boeit :p.

protnie

Legacy Member
GMail:

Controleer je account.
Je bent bijna klaar. We zullen je via SMS een activeringscode sturen naar je mobiele telefoon.
Vul onderstaand formulier in.


wtf is dat nu voor zever :s

Karre

Legacy Member
Nu ja, laat ik het wel even nuanceren, als ik echt het nut er van in zie en weet dat het bijdraagt tot uw algemene kennis of wat dan ook dan doe ik er moeite voor. Maar in bepaalde verhalen die we bij Nederlands zien zie ik er het nut echt wel niet van in. Het verhaal van Don Quichot bijvoorbeeld, oftewel heb ik een stuk gemist van die les waarbij het nut zagen van het verhaal in de literaire wereld maar het enigste wat we daaromtrent deden was een kort fragment lezen en dan wat vragen oplossen over Sancho Panzo en Don Quichot. Heb inmiddels dan toch maar eens mijn leerstof overlopen :p.

Cartek

Legacy Member
Het Nieuwsblad - Gemeente Antwerpen: Burgemeester Janssens wil quads uit Antwerpen

quadpiloten
"wij zijn niet bang van de politie"

Op zoek naar quadracers stootten we in Borgerhout op een groepje
allochtonen. De mannen wensten liever anoniem te blijven. 'overlast voor de
buurt? Niet onze zorg', zegt Ahmed. 'Alsof het ons verbaast dat de stad ons
liever weg wil. Ze kunnen ons toch niet maken. Dat de politie ons maar
achterna komt. Dit is onze buurt, hier bepalen wij de regels. Verkeersreglement,
laat me niet lachen. Wij rijden hier hoe wij willen.'


Toch een leuke denkwijze van die 'mensen'.
:puke:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan