Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wall-o-flesh zei:Geschiedenis is nix waard jom. Zo e klotevak. Krijgter tvliegend schijt van.
. Is echt nu eens een vak waarbij ik mijn bladeren éénmaal moet lezen en ik ken het al. Misschien wel omdat het komt dat het me nogal interesseert
. Enkel die lessen over migratie in de wereld waren wel dom. Geef mij maar liever geschiedenislessen over de Romeinse tijd (boeit me nog wel deze tijd), koude oorlog en wereld oorlog 2. Wat ik wel minder vond is dat doorheen die 6 jaar in het middelbaar men zich altijd concentreerde op de Westerse wereld en voor een stuk het Midden-Oosten, maar nooit eens een les gaf over Japan (buiten dat het voorkwam in het stuk over WO2), China, Korea-oorlog, ... .wall-o-flesh zei:Kom mn examen dan maar doenTgaat over WO II tot euhm, denk iets van 9/11
![]()

Careless zei:Mijn luiheid op gebied van school is zo erg. Ik weet dat ik nogal iets snel onthoud dus het enigste wat ik zou moeten doen is die domme boek openleggen voor mijn neus en het eens lezen maar zelfstoe dat is nog te veel voor mij gevraagd.

PinkyNTheBrain zei:wat voor debiel zijt gij dan eigelijk![]()
.Careless zei:Is inderdaad debiel. Maar echt, het is gewoon te veel voor mij gevraagd om iets te lezen wat me niet boeit.

Careless zei:Is inderdaad debiel. Maar echt, het is gewoon te veel voor mij gevraagd om iets te lezen wat me niet boeit.

ik ken hetCareless zei:Is inderdaad debiel. Maar echt, het is gewoon te veel voor mij gevraagd om iets te lezen wat me niet boeit.

.