Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Cartek zei:
Het Nieuwsblad - Gemeente Antwerpen: Burgemeester Janssens wil quads uit Antwerpen

quadpiloten
"wij zijn niet bang van de politie"

Op zoek naar quadracers stootten we in Borgerhout op een groepje
allochtonen. De mannen wensten liever anoniem te blijven. 'overlast voor de
buurt? Niet onze zorg', zegt Ahmed. 'Alsof het ons verbaast dat de stad ons
liever weg wil. Ze kunnen ons toch niet maken. Dat de politie ons maar
achterna komt. Dit is onze buurt, hier bepalen wij de regels. Verkeersreglement,
laat me niet lachen. Wij rijden hier hoe wij willen.'


Toch een leuke denkwijze van die 'mensen'.
:puke:

de kogel! :angry:

Weer typisch dat die mensen altijd hun stereotype bevestigen :p

GMotha

Legacy Member
Cartek zei:
Het Nieuwsblad - Gemeente Antwerpen: Burgemeester Janssens wil quads uit Antwerpen

quadpiloten
"wij zijn niet bang van de politie"

Op zoek naar quadracers stootten we in Borgerhout op een groepje
allochtonen. De mannen wensten liever anoniem te blijven. 'overlast voor de
buurt? Niet onze zorg', zegt Ahmed. 'Alsof het ons verbaast dat de stad ons
liever weg wil. Ze kunnen ons toch niet maken. Dat de politie ons maar
achterna komt. Dit is onze buurt, hier bepalen wij de regels. Verkeersreglement,
laat me niet lachen. Wij rijden hier hoe wij willen.'


Toch een leuke denkwijze van die 'mensen'.
:puke:
Mja, als ge daar eens rondrijdt met den auto kunt ge eens een stompke geven:unsure:
"Oei, ik had u ni gezien."

Bosvos

Legacy Member
GMotha zei:
Mja, als ge daar eens rondrijdt met den auto kunt ge eens een stompke geven:unsure:
"Oei, ik had u ni gezien."

is dat een rage bij die allochtonen? Hier in Mechelen rijden ze ook allemaal rond op ne quad die ne normale mens van die leeftijd niet kan betalen.
Van verantwoord rijgedrag hebben ze blijkbaar nog niet gehoord.

edit: aargh ik ga 5 minuten naar de bakker, ik kom terug en ja hoor, de post was net geweest met mijn Six feet under DVDbox. Nu moet ik nog tot maandag wachten en naar de post aan het station gaan:sop: (terwijl er hier 500 meter verder een gazettenwinkel is met postpunt

Prodigy

Legacy Member
Cartek zei:
Het Nieuwsblad - Gemeente Antwerpen: Burgemeester Janssens wil quads uit Antwerpen

quadpiloten
"wij zijn niet bang van de politie"

Op zoek naar quadracers stootten we in Borgerhout op een groepje
allochtonen. De mannen wensten liever anoniem te blijven. 'overlast voor de
buurt? Niet onze zorg', zegt Ahmed. 'Alsof het ons verbaast dat de stad ons
liever weg wil. Ze kunnen ons toch niet maken. Dat de politie ons maar
achterna komt. Dit is onze buurt, hier bepalen wij de regels. Verkeersreglement,
laat me niet lachen. Wij rijden hier hoe wij willen.'


Toch een leuke denkwijze van die 'mensen'.
:puke:

Tssk, echt erg. Het concept 'respect voor het autoritair gezag' is hun precies totaal vreemd. Stelletje anarchisten, die verdienen echt ne goeie stamp. 't Zijn dan zo'n soort 'mensen' die bij 't minste 15 man komen optrommelen om u in de rug te komen aanvallen als je tegen hen rijdt op de botsauto's of ene eens 2 sec. serieus aankijkt.

Van zo'n zaken kan ik echt kwaad komen eh -_-
(Ik heb trouwens niets tegen allochtonen int algemeen, maar ge kunt toch moeilijk ontkennen dat er iets mis is met die Noord-Afrikaanse jeugd)

EternalSilence

Legacy Member
Gezonde mensen zouden sowieso rilatine moeten nemen, want dat geeft de hersenen meer macht en maakt op termijn slimmer. Dat stelt de Britse John Harris, hoogleraar bio-ethiek. Volgens hem is het geneesmiddel veilig voor gezonde mensen en biedt het alleen maar voordelen.

ADHD
Rilatine is het medicijn, voorgeschreven aan kinderen met ADHD stoornissen. Volgens de professor zijn ook anderen gebaat met de pilletjes: het vergroot de mentale en academische prestaties, focus en concentratie. Zo krijgen de hersenen nog meer macht.

Debat
Recent werd duidelijk dat niet enkel ADHD'ers heil zochten in de pil. Piloten, dokters, politiemensen en studenten gebruiken de drug om waakzamer te blijven. In Engeland is daardoor een heus debat ontstaan. Zo trekt ook de Amerikaanse Food and Drug Administration aan de alarmbel. De organisatie vreest op lange termijn voor misbruiken, verslaving en het risico op hartproblemen.

Evolutionair

De professor veegt al deze kritieken van tafel. "Rilatine biedt een manier om de hersenen nog beter aan het werk te zetten. Zo wordt de mens evolutionair nog slimmer"


WHAT THE F*CK ...
ik zal die 'hoogleraar' eens alle dagen volsteken met rilatine, eens zien hoe 'gezond' dat is.
Is f*cking puur vergif...
Ik heb het 10 jaar lang moeten slikken omwille van mijn (geteste/erkende) ADD.
En ik kan u verzekeren dat die pillen allesbehalve goed zijn.
door 1 maand rilatine slikken, verlies ik 10kg (no f*cking kidding ... ging niet meer powertrainen en die pillen hebben als nadelen: gewichtsverlies, spiersamentrekkingen, neerslachtigheid, spierafbraak, verhoogde hartslag, pijnlijke borst, verminderde eetlust, slapeloosheid = ik heb allemaal last gehad van die nadelen).

Die hoogleraar zou beter zelf eens een jaar die pillen slikken .. (hij zal er 8 moeten slikken op 1 dag voor wat 'effect', want is afhankelijk van je leeftijd).
hoe dan ook, na verloop van tijd werken die pillen niet meer.
ik ben op mijn 8jaar begonnen met 1 pil per dag..
Laatst moest ik er 8-10(!) per dag slikken.


Ik wens nog alle dagen dat ik nooit add had, en die pillen nooit moest slikken.

Dreetn

Legacy Member
GVD mijn ma die vanochtend toen ik nog aan het slapen was in me kamer kwam kijken voor witte was, natuurlijk neemt ze mijn zakdoek mee van op mijn nachtkastje. Dus ik word wakker omdat mijn neus begint te lopen, dan ben ik nog naar de badkamer moeten gaan achter een nieuwe zakdoek GVD!

Adelbert

Legacy Member
dreet'n zei:
GVD mijn ma die vanochtend toen ik nog aan het slapen was in me kamer kwam kijken voor witte was, natuurlijk neemt ze mijn zakdoek mee van op mijn nachtkastje. Dus ik word wakker omdat mijn neus begint te lopen, dan ben ik nog naar de badkamer moeten gaan achter een nieuwe zakdoek GVD!

:angry:

protnie

Legacy Member
dreet'n zei:
GVD mijn ma die vanochtend toen ik nog aan het slapen was in me kamer kwam kijken voor witte was, natuurlijk neemt ze mijn zakdoek mee van op mijn nachtkastje. Dus ik word wakker omdat mijn neus begint te lopen, dan ben ik nog naar de badkamer moeten gaan achter een nieuwe zakdoek GVD!
Ken zo'n soortgelijke situaties.
"Waar is die zakdoek nu naartoe :sop:"

Dennoman

Legacy Member
dreet'n zei:
GVD mijn ma die vanochtend toen ik nog aan het slapen was in me kamer kwam kijken voor witte was, natuurlijk neemt ze mijn zakdoek mee van op mijn nachtkastje. Dus ik word wakker omdat mijn neus begint te lopen, dan ben ik nog naar de badkamer moeten gaan achter een nieuwe zakdoek GVD!
Ik zou haar als vergelding de kop inslaan, dan staat er tenminste nog eens iets in de gazet.

Memphis

Legacy Member
Dat van die quads in Antwerpen kan ik wel beamen. Ik werk daar op zondag als student en 't zou ni den eerste keer zijn dat daar op't einde van de meir een hoopje quads aankomt en het voetpad en dergelijk gebruikt om op twee wielen te rijden :/

Preske

Legacy Member
De koeien die hier rechtover in de wei staan, zijn al twee dagen en nachten onophoudelijk ant loeien.
Heel leuk 's nachts

Joeshoe

Legacy Member
Na 3 weken geen alcohol aan te raken, na 2 pintjes al ne lichte koppijn hebben :(
Kwetet, tis zielig, maar als ik een week geen alcohol aanraak is mijn lichaam da totaal nimeer gewoon.
Schijtexamens

Karre

Legacy Member
Doom Dragon zei:
WHAT THE F*CK ...
ik zal die 'hoogleraar' eens alle dagen volsteken met rilatine, eens zien hoe 'gezond' dat is.
Is f*cking puur vergif...
Ik heb het 10 jaar lang moeten slikken omwille van mijn (geteste/erkende) ADD.
En ik kan u verzekeren dat die pillen allesbehalve goed zijn.
door 1 maand rilatine slikken, verlies ik 10kg (no f*cking kidding ... ging niet meer powertrainen en die pillen hebben als nadelen: gewichtsverlies, spiersamentrekkingen, neerslachtigheid, spierafbraak, verhoogde hartslag, pijnlijke borst, verminderde eetlust, slapeloosheid = ik heb allemaal last gehad van die nadelen).

Die hoogleraar zou beter zelf eens een jaar die pillen slikken .. (hij zal er 8 moeten slikken op 1 dag voor wat 'effect', want is afhankelijk van je leeftijd).
hoe dan ook, na verloop van tijd werken die pillen niet meer.
ik ben op mijn 8jaar begonnen met 1 pil per dag..
Laatst moest ik er 8-10(!) per dag slikken.


Ik wens nog alle dagen dat ik nooit add had, en die pillen nooit moest slikken.

Die gewichtsverlies zou nochtans niet zo erg zijn in onze Westerse wereld :unsure:.

CtrlAshDel

Legacy Member
JoeCatshoe zei:
Na 3 weken geen alcohol aan te raken, na 2 pintjes al ne lichte koppijn hebben :(
Kwetet, tis zielig, maar als ik een week geen alcohol aanraak is mijn lichaam da totaal nimeer gewoon.
Schijtexamens
Ik heb al 8 maand geen druppel alcohol of andere verdovende middelen aangeraakt. Owee de dag dat ik opnieuw één van de twee ga mogen aanraken. Precies wa schrik voor :unsure:

S.conceiçao7

Legacy Member
Preske zei:
De koeien die hier rechtover in de wei staan, zijn al twee dagen en nachten onophoudelijk ant loeien.
Heel leuk 's nachts

omdat ze moeten gemolken worden misschien?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan