Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Matt.

Legacy Member
RaGeR zei:
Is dat een reden om files te veroorzaken. Mijn mama zorgt dat mijn kleren gewassen zijn. Zij gaat toch ook niet heel Brussel platleggen nu.

ja, het is niet hetzelfde maar daar gaat het niet om..

Oldskooler zei:
Nee, dat doet mijn moeder.

Feit is dat er anders toch niemand luistert. Stakers blokkeren de ingang van hun bedrijf omdat ze hogere lonen willen. Aangezien ze in Brussel de prijs van de melk (of wa was 't) bepalen, gaan die boeren daar staken...
Feit is dat de gewone mens die er niets mee te maken heeft, altijd de dupe is. Er moet enige vorm van druk zijn, en jammer genoeg is dit een van de enige manieren van druk uitoefenen als ge nie in de privésector werkt.

GILBOUTOn

Legacy Member
Wij hebben examenstudie en ik kom er pissed van als men die studie 5 minuten langer laat duren als normaal omdat een of andere homo praat. Ophangen die zooi!

fireflymr

Legacy Member
GILBOUTOn zei:
Wij hebben examenstudie en ik kom er pissed van als men die studie 5 minuten langer laat duren als normaal omdat een of andere homo praat. Ophangen die zooi!

Ik heb een schijthekel aan mensen die te makkelijk te beïnvloeden zijn door het 'verdeel en heers'-principe.

Cinnead

Legacy Member
Nieuwe voeding die sinds gisteren is aangekomen werkt van geen kanten ..
PC valt uit bij het minste programma dat een beetje rekenkracht vraagt

Njah .. lesje geleerd, duurder is dus werkelijk ook beter
stom B-merk :angry:

GuntherDW

Legacy Member
obsidian123 zei:
Nieuwe voeding die sinds gisteren is aangekomen werkt van geen kanten ..
PC valt uit bij het minste programma dat een beetje rekenkracht vraagt

Njah .. lesje geleerd, duurder is dus werkelijk ook beter
stom B-merk :angry:

:wtf: ?
en wrom ni zelf in elkaar steken? dan wete tenminste exact wa erin zit, en kunde het direct goed doen :p

Carrion

Legacy Member
GuntherDW zei:
:wtf: ?
en wrom ni zelf in elkaar steken? dan wete tenminste exact wa erin zit, en kunde het direct goed doen :p

Lees nog eens tegoei :p

Z'n voeding die 'm erin heeft gestoken is kapot of te zwak :p staat toch nerges dat 'm ne hele pc gekocht heeft :p

lttuvix

Legacy Member
Baby uit Leopoldsburg verkocht voor 25.000 euro
Een 39-jarige vrouw uit Leopoldsburg heeft haar baby verkocht aan een koppel uit Noord-Nederland. Ze kreeg zo'n 25.000 euro voor de transactie, zo bevestigen bronnen bij het gerecht. Dat schrijven Het Belang van Limburg en Gazet van Antwerpen zaterdag.

Het gerecht kwam de vrouw op het spoor na een reportage op tv. Na verhoor bleek dat ze op 27 juli 2007 in het ziekenhuis van Overpelt was bevallen, maar dat haar zoontje niet in haar gezin woonde. Kort na de geboorte had ze het meegegeven aan een koppel uit Noord-Nederland, dat ze via het internet had leren kennen. Het kind is verwekt met sperma van de Nederlandse vader. Volgens het politie-onderzoek zijn er sterke aanwijzingen dat de baby voor ongeveer 25.000 euro verkocht werd. Het Hasseltse parket liet weten dat het de zaak seponeert. "Verder geven we geen commentaar", aldus persmagistraat Sofie Delbroek. "Er is in ons land helaas geen wet die de verkoop van een kind verbiedt", reageert strafpleiter Jef Vermassen. Hij vindt het vreemd dat draagmoeder en koopouders in deze zaak vrijuit gaan, terwijl zijn cliënt Bart Philtjens, de biologische vader van baby D., wél vervolgd wordt omdat hij de draagmoeder vermoedelijk een som betaalde.

allé jong, bestaat er dan toch een prijs voor een kind...

RaGeR

Legacy Member
Bedenk eens wat ge met 25.000€ allemaal kunt doen! :love:
En het is nog veel meer aagnezien ge nu niks meer voor uwe kleine moet kopen...

Solide

Legacy Member
Het komt natuurlijk wel walgelijk over, maar ik denk dat die vrouw, als ze het kind niet kon verkopen, het wel voor adoptie had afgestaan. Dat hoop ik althans want als ge op die manier met uw kinderen omgaat ..

GuntherDW

Legacy Member
Carrion zei:
Lees nog eens tegoei :p

Z'n voeding die 'm erin heeft gestoken is kapot of te zwak :p staat toch nerges dat 'm ne hele pc gekocht heeft :p

ah, kdacht z'n pc :p
maar idd, told him da em geen B-merk moest kopen :p

Adelbert

Legacy Member
dat de "Je glimlach van vandaag"-topic niet meer in m'n subscribed topics staat :(

?therapy?

Legacy Member
Véél te laat thuis gekomen vanmorgen . :sop:
En u ouders al tegenkomen. :unsure:

Sebiets weer geneut omdat het examens zijn enzo. Ma pfft, kben nog op een deftig uur wakker imo

Recipe4hate

Legacy Member
-solid snake- zei:
Het komt natuurlijk wel walgelijk over, maar ik denk dat die vrouw, als ze het kind niet kon verkopen, het wel voor adoptie had afgestaan. Dat hoop ik althans want als ge op die manier met uw kinderen omgaat ..

Wel handig als dat kind ontvoerd wordt. Weten ze precies hoeveel losgeld ze kunnen vragen.

Maar om serieus te zijn: zoiets doe je toch gewoon niet :wtf:

S.conceiçao7

Legacy Member
Recipe4hate zei:
Wel handig als dat kind ontvoerd wordt. Weten ze precies hoeveel losgeld ze kunnen vragen.

Maar om serieus te zijn: zoiets doe je toch gewoon niet :wtf:

en waarom nie? als je het nu eenmaal nie kunt opvoeden....

of had jij liever abortus gezien?

u4ea

Legacy Member
damn ,nu koop ik een nieuw toetsenbord ,koop ik een azerty inplaats van qwerty,waardoor er dus geen tilde knop opzit -.-
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan