Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

protnie

Legacy Member
Dennoman zei:
Nu beginnen ze op het VTM Nieuws serieus al filmkes van JibJab te tonen, zo erg is het gesteld.
²
En het jammere is dat mijn ma altijd naar VTM nieuws wil kijken.

Dennoman

Legacy Member
GaMe® zei:
Wat is JibJab?
Website die satirische filmpjes maakt over de Amerikaanse verkiezingen.

Blijkbaar belangrijk genoeg om in het nieuws te komen, ergens tussen die brutale juwelenroof in Nijvel en de LouisLouisedag -_-

Joeshoe

Legacy Member
Nooby4Ever zei:
:sad: frans leren (puur voc vandaag, morge gramatica) loopt voor geen meter, waarom moeten wij ook frans hebben :cry: (mijn buisvak)

Troost u , hier ook :P
Engelse grammatica ken ik compleet en enorm veel woordenschat. Kan bijna foutloos engels typen, ik gebruik dan ook letterlijk dagelijks engels. Als je elke dag engels praat/schrijft met iemand die de taal als moedertaal heeft , dat doet echt al veel!
Tegenover frans, dat is de ver-van-mijn-bed show. Ik gebruik nooit frans, niemand hier spreekt frans. Als bijgevolg is het onmogelijk voor mij om al de woordenschat te leren. De grammatica valt mee, maar na een paar dagen/weken ben ik die ook al weer vergeten.
En de ouders en de leerkracht maar zagen dat frans belangrijk is , kust ze :tongue:

paarsbloed

Legacy Member
Hier is frans mijn 2de taal. Ben vrijwel 2-talig, maar Duits, da lukt totaal ni !

Dennoman

Legacy Member
Taalvakken :love:

Pa die constant hamert hierboven... urge to kill... rising.

Oliv112

Legacy Member
Taalvakken zijn vreselijk!!!
Vooral Frans haat ik, Engels lukt goed genoeg op intuïtie

paarsbloed

Legacy Member
Ksnap de haat voor Frans niet, imo een (veel) mooiere taal dan het Nederlands. Is idd wel moeilijk

Nooby4Ever

Legacy Member
paarsbloed zei:
Ksnap de haat voor Frans niet, imo een (veel) mooiere taal dan het Nederlands. Is idd wel moeilijk

vind zowel nl als fr ni zo mooi, engish wins (ook al ben ik er niet super in)

Dennoman

Legacy Member
paarsbloed zei:
Ksnap de haat voor Frans niet, imo een (veel) mooiere taal dan het Nederlands. Is idd wel moeilijk
Frans, brrr. 't Is dat het zo makkelijk is, anders snap ik niet waarom mensen die lelijke kikvorsvreterstaal spreken.

Nederlands en Duits >>>>> Engels > Frans

Bosvos

Legacy Member
Dennoman zei:
Bwah, vrij zeker dat het geënsceneerd is, maar 't is een leuk fragment é ^^

dan nog, als zoiets als ernstige talkshow wordt uitgezonden bereik je imo het tegengestelde van wat je in de eerste plaats wilde bereiken met dit interview.

Nu soit, er zijn genoeg mensen die in het echt ook zo kortzichtig zijn, daar erger ik mij ook aan :D

Cookiebear

Legacy Member
Dennoman zei:
Nederlands en Duits >>>>> Engels > Frans

Duits vind eigenlijk maar een lelijke taal, ge gaat precies elke keer iemand neerknallen...

"ich liebe dich!"
"NEE! alstublieft, niet doen, ik heb 2 kinderen thuis :cry:"

:unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan