Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wim_gunner zei:damn ,nu koop ik een nieuw toetsenbord ,koop ik een azerty inplaats van qwerty,waardoor er dus geen tilde knop opzit -.-

128MB zei:Zorgenvrije Aankoop Garantie van pixmania
kheb da nog nie es gevraagd en die rekenen ineens €20 extra bij excl btw ...
ge moet eerst uw betaling doen en dan pas krijgde een "compleet" overzicht van waar ge allemaal voor betaald. wa een afzetterij

128MB zei:Zorgenvrije Aankoop Garantie van pixmania
kheb da nog nie es gevraagd en die rekenen ineens €20 extra bij excl btw ...
ge moet eerst uw betaling doen en dan pas krijgde een "compleet" overzicht van waar ge allemaal voor betaald. wa een afzetterij
KiPpIe zei:Normaal gezien naast u rechtershift toets, toch? (moet ge wel alt gr gebruiken)

Nooby4Ever zei:ad: frans leren (puur voc vandaag, morge gramatica) loopt voor geen meter, waarom moeten wij ook frans hebben
(mijn buisvak)

Nooby4Ever zei:ad: frans leren (puur voc vandaag, morge gramatica) loopt voor geen meter, waarom moeten wij ook frans hebben
(mijn buisvak)
Was ook altijd buisvak voor mij, maar nu hja woordenschat beetje leren maar grammatica hebben we nu al 2 jaar herhaling van dusja 
freakykiller zei:in welk jaar zit geWas ook altijd buisvak voor mij, maar nu hja woordenschat beetje leren maar grammatica hebben we nu al 2 jaar herhaling van dusja
![]()
ad:Nooby4Ever zei:4de middelbaar, is al mijn heel leven men buisvakad:
freakykiller zei:Ja 4de middelbaar was de eerste keer dat ik de grammatica effectief bekeek, heeft goede gevolgen gehad voor de komende jaren![]()
This een kut vak maar na een tijde in feite makkelijk, oké ik heb er geen 80% voor maar aleja kan het wel al redelijk vloeiend
Dennoman zei:Pascale Naessens die over wratten praat![]()
Nooby4Ever zei:mijn probleem is dat ik het nooit gebruik en al de voc direct vergeet, en kan al amper mijn nederlands spellings regels goed (nooit goed geweest in talen) laat staan dat ik het in het frans kan
wim_gunner zei:² dermee kank frans ook ni goe, omda ik da nooit gebruik denkik ,daarom dat ik alles vergeet.
Bij engels kan ik de gramatica ook niet(de theorie toch niet),ik schrijf mijn zinnen puur uit intuïtie ,da klopt dan meestal ook.

Nooby4Ever zei:mijn probleem is dat ik het nooit gebruik en al de voc direct vergeet, en kan al amper mijn nederlands spellings regels goed (nooit goed geweest in talen) laat staan dat ik het in het frans kan
