Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Karre

Legacy Member
Een vlinder. A butterfly. Un papillon. Ein Schmetterling!

Ik moet Alex wel gelijk geven, een vlinder in het Duits klinkt alsof het één of ander gruwelijk monster is.

Cookiebear

Legacy Member
Careless zei:
Een vlinder. A butterfly. Un papion. Ein Schmetterling!

Ik moet Alex wel gelijk geven, een vlinder in het Duits klinkt alsof het één of ander gruwelijk monster is.

Alex agnew :rofl:

u4ea

Legacy Member
Careless zei:
Een vlinder. A butterfly. Un papion. Ein Schmetterling!

Ik moet Alex wel gelijk geven, een vlinder in het Duits klinkt alsof het één of ander gruwelijk monster is.

wtf,ik denk da gij mijn dubbelganger zijt ,gij leeft +- hetzelfde leven als mij:p

bloodoo

Legacy Member
Careless zei:
Een vlinder. A butterfly. Une papillon. Ein Schmetterling!

Ik moet Alex wel gelijk geven, een vlinder in het Duits klinkt alsof het één of ander gruwelijk monster is.

lol, wel zalig voorbeeld :p

Goldrusher

Legacy Member
Cookiebear zei:
"ich liebe dich!"
"NEE! alstublieft, niet doen, ik heb 2 kinderen thuis :cry:"
:rofl:

Dennoman zei:
Nu beginnen ze op het VTM Nieuws serieus al filmkes van JibJab te tonen, zo erg is het gesteld.
't Is een filmpje dat getoond werd op de Radio and Television Correspondents' Association's 65th annual dinner waar Obama zelve aanwezig was. Niet zomaar een filmpje dat ze even van de JibJab site hebben geplukt om de uitzending mee te vullen.

BumbleBee

Legacy Member
Nja omdat ik nog maar 10minuten wakker ben, zal dat moeilijk gaan. Ik neem eentje van gisteren: :)

Meisje van ongeveer 8j fzo gezien met haar hoofdje vol getekend met sterren. :sop: Zo de ganse linkerzijde van haar hoofd nogal in de vorm van you know who. Pf, zielig zeg. Werk van de ouders?

|) ][ |V| ][

Legacy Member
paarsbloed zei:
un papillon zeker

Pfff, ik zit 5 dagen op 7 in Frankrijk en sla un en une ook constant door elkaar. Nog nooit een Fransman zich weten ergeren of zelfs er mee lachen ze :p

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
|) ][ |V| ][;11786468 zei:
Pfff, ik zit 5 dagen op 7 in Frankrijk en sla un en une ook constant door elkaar. Nog nooit een Fransman zich weten ergeren of zelfs er mee lachen ze :p


Fransen lachen niet met taalfouten van anderen ;)

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Idd, hoeveel scheve dingen ik daar al gezegd heb ... :unsure: Alleen mijn collega's lachen eens, omdat ze me toch kennen, maar iemand die je niet kent zal eerder helpen dan lachen :p

Tha_nOn

Legacy Member
Careless zei:
Een vlinder. A butterfly. Une papillon. Ein Schmetterling!

Ik moet Alex wel gelijk geven, een vlinder in het Duits klinkt alsof het één of ander gruwelijk monster is.

vind ik zever, das puur omdat hij da dan ook agressief uitspreekt, het zijn idd minder zachte klanken als de rest maar kunt da evengoed zacht uitspreken

er zijn evengoed een aantal duitse woorden die ik juist heel zacht vind (ohrläpchen, kaninchen)
en ge kunt de meeste woorden ook zacht uitspreken ze, zelfs al is de betekenis helemaal ni zo lief en snoezelig (schlampe ^^)

pie-jie

Legacy Member
Tha_nOn zei:
vind ik zever, das puur omdat hij da dan ook agressief uitspreekt, het zijn idd minder zachte klanken als de rest maar kunt da evengoed zacht uitspreken

er zijn evengoed een aantal duitse woorden die ik juist heel zacht vind (ohrläpchen, kaninchen)
en ge kunt de meeste woorden ook zacht uitspreken ze, zelfs al is de betekenis helemaal ni zo lief en snoezelig (schlampe ^^)

BISST DU KRANK?! :angry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan