Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Careless zei:Een vlinder. A butterfly. Un papion. Ein Schmetterling!
Ik moet Alex wel gelijk geven, een vlinder in het Duits klinkt alsof het één of ander gruwelijk monster is.

Careless zei:Un papion
fireflymr zei:Une papillon.
.Careless zei:Een vlinder. A butterfly. Un papion. Ein Schmetterling!
Ik moet Alex wel gelijk geven, een vlinder in het Duits klinkt alsof het één of ander gruwelijk monster is.

wim_gunner zei:wtf,ik denk da gij mijn dubbelganger zijt ,gij leeft +- hetzelfde leven als mij![]()
Careless zei:Een vlinder. A butterfly. Une papillon. Ein Schmetterling!
Ik moet Alex wel gelijk geven, een vlinder in het Duits klinkt alsof het één of ander gruwelijk monster is.

fireflymr zei:Une papillon.
paarsbloed zei:un papillon zeker
.Careless zei:Jij volgde ook informaticabeheer zeker?
Cookiebear zei:"ich liebe dich!"
"NEE! alstublieft, niet doen, ik heb 2 kinderen thuis"

't Is een filmpje dat getoond werd op de Radio and Television Correspondents' Association's 65th annual dinner waar Obama zelve aanwezig was. Niet zomaar een filmpje dat ze even van de JibJab site hebben geplukt om de uitzending mee te vullen.Dennoman zei:Nu beginnen ze op het VTM Nieuws serieus al filmkes van JibJab te tonen, zo erg is het gesteld.

Zo de ganse linkerzijde van haar hoofd nogal in de vorm van you know who. Pf, zielig zeg. Werk van de ouders?paarsbloed zei:un papillon zeker

|) ][ |V| ][;11786468 zei:Pfff, ik zit 5 dagen op 7 in Frankrijk en sla un en une ook constant door elkaar. Nog nooit een Fransman zich weten ergeren of zelfs er mee lachen ze![]()

Careless zei:Een vlinder. A butterfly. Une papillon. Ein Schmetterling!
Ik moet Alex wel gelijk geven, een vlinder in het Duits klinkt alsof het één of ander gruwelijk monster is.
Tha_nOn zei:vind ik zever, das puur omdat hij da dan ook agressief uitspreekt, het zijn idd minder zachte klanken als de rest maar kunt da evengoed zacht uitspreken
er zijn evengoed een aantal duitse woorden die ik juist heel zacht vind (ohrläpchen, kaninchen)
en ge kunt de meeste woorden ook zacht uitspreken ze, zelfs al is de betekenis helemaal ni zo lief en snoezelig (schlampe ^^)
