Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat docenten meer onthouden dan je denkt. Ik heb al wat gehoord hoor...Spectre zei:Ze heeft niks te verliezen Dakantochnie, waarom zou ze het niet doen?
Spectre zei:De vraag is eigenlijk emma, ga je uw jaar opnieuw doen als het nu blijft zoals het is?
Spectre zei:Welja, dan is dakantochnie zijn argument waardeloos. Daarmee dat ik het even wou vragen![]()
SweetEmmaRose zei:Nee, waarom zou ik
BuBbA zei:Dat is niet waar. Als ze nu een procedure start tegen een docent, en ze haalt haar gelijk, zit ze volgend jaar wel in haar 2de jaar maar dan heeft ze wel een docent tegen haar opgezet.
Kan je dat vak niet gewoon in 2de zit doen? Als je zo weinig tekort komt om te slagen lijkt het me niet echt zwaar om in 2de zit te zorgen dat je er wél door bent.
Met dezelfde reden als dat je het nu doet zeker? Om een diploma te halen.
squanman zei:Volg je hart

SweetEmmaRose zei:lol slecht advies![]()
ad:wim_gunner zei:damnit:typisch ,juist nu staat er een zalige promotie voor ne laptop ergens ,maar kan da pas gaan kopen als ik mijn vakantiegeld heb .
wat dus betekend da dan die promotie gedaan is en voor meer geld een slechtere laptop ga kopen![]()
KiPpIe zei:Leen het geld van u ouders ofzo en betaal ze terug met u vakantiegeld? En hebt ge echt nergens meer iets opzij staan, want een laptop is nu ook ni zo duur, he...


)
€900 blijft nog altijd veel geld zene
SweetEmmaRose zei:Goddamned dien ombuds is echt achterlijk


SweetEmmaRose zei:Goddamned dien ombuds is echt achterlijk
