Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SweetEmmaRose

Legacy Member
Ik heb zo al geen ruiten, het is algemeen geweten bij ons dat als ge buist op uw eerste jaar en die terug opnieuw doet da ze u gegarandeerd opnieuw buizen.

Dakantochnie

Legacy Member
Spectre zei:
Ze heeft niks te verliezen Dakantochnie, waarom zou ze het niet doen?
Omdat docenten meer onthouden dan je denkt. Ik heb al wat gehoord hoor...
Maar ja, als ze toch niets te verliezen heeft zoals ze zelf zegt hierboven...

Spectre

Legacy Member
De vraag is eigenlijk emma, ga je uw jaar opnieuw doen als het nu blijft zoals het is?

Spectre

Legacy Member
Welja, dan is dakantochnie zijn argument waardeloos. Daarmee dat ik het even wou vragen ;)

Bubba

Legacy Member
Spectre zei:
Welja, dan is dakantochnie zijn argument waardeloos. Daarmee dat ik het even wou vragen ;)

Dat is niet waar. Als ze nu een procedure start tegen een docent, en ze haalt haar gelijk, zit ze volgend jaar wel in haar 2de jaar maar dan heeft ze wel een docent tegen haar opgezet.

Kan je dat vak niet gewoon in 2de zit doen? Als je zo weinig tekort komt om te slagen lijkt het me niet echt zwaar om in 2de zit te zorgen dat je er wél door bent.

SweetEmmaRose zei:
Nee, waarom zou ik

Met dezelfde reden als dat je het nu doet zeker? Om een diploma te halen.

SweetEmmaRose

Legacy Member
BuBbA zei:
Dat is niet waar. Als ze nu een procedure start tegen een docent, en ze haalt haar gelijk, zit ze volgend jaar wel in haar 2de jaar maar dan heeft ze wel een docent tegen haar opgezet.

Kan je dat vak niet gewoon in 2de zit doen? Als je zo weinig tekort komt om te slagen lijkt het me niet echt zwaar om in 2de zit te zorgen dat je er wél door bent.



Met dezelfde reden als dat je het nu doet zeker? Om een diploma te halen.

Voor de laatste keer NEE da gaat niet in tweede zit.

Ja sorry, maar na 1x te blijve zitte, 1 verkeerde studiekeuze, gaank echt ni nog een jaar laten liggen door een achterlijke school.

u4ea

Legacy Member
damnit:typisch ,juist nu staat er een zalige promotie voor ne laptop ergens ,maar kan da pas gaan kopen als ik mijn vakantiegeld heb .
wat dus betekend da dan die promotie gedaan is en voor meer geld een slechtere laptop ga kopen :sop:

KiPpIe

Legacy Member
wim_gunner zei:
damnit:typisch ,juist nu staat er een zalige promotie voor ne laptop ergens ,maar kan da pas gaan kopen als ik mijn vakantiegeld heb .
wat dus betekend da dan die promotie gedaan is en voor meer geld een slechtere laptop ga kopen :sop:

Leen het geld van u ouders ofzo en betaal ze terug met u vakantiegeld? En hebt ge echt nergens meer iets opzij staan, want een laptop is nu ook ni zo duur, he...

u4ea

Legacy Member
KiPpIe zei:
Leen het geld van u ouders ofzo en betaal ze terug met u vakantiegeld? En hebt ge echt nergens meer iets opzij staan, want een laptop is nu ook ni zo duur, he...

Ja ,denk ni da mijn ouders da zoma gaan lene:p
"Als ge u geld hebt van u vakantiewerk zijn der ondertusse al veel betere laptops uit!" en nog andere redenen:p
+ laptop is niet het enige, ik heb juist een keyboard gekocht da mijn ma wel wou betalen omdat mijn vorige kapot is.

+voor eindrapport krijg ik waarschijnlijk ne samsung star(soms ben ik verwend ,ik weet het:p)

en niet zo duur?:p €900 blijft nog altijd veel geld zene:p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan