D--Amo
Legacy Member
Recipe4hate zei:Laat gaan slapen. Rond 5u ofzo een ferm miauw gehoord van onze kat die binnen wou. Uiteindelijk moeten opstaan omda meneer bleef aanhouden. Een uur erna opnieuw gemiauw omdat hij terug buiten wou... Weer maar opgestaan. Nog geen half uur erna wou hij weer naar binnen. Veel van mijn nachtrust heb ik dus niet gehad![]()
Dat zou ik er niet voor over hebben. Screw it, ge blijft binnen verdomme! Die mag nog zoveel miauwen als ze wilt






