Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

D--Amo

Legacy Member
Recipe4hate zei:
Laat gaan slapen. Rond 5u ofzo een ferm miauw gehoord van onze kat die binnen wou. Uiteindelijk moeten opstaan omda meneer bleef aanhouden. Een uur erna opnieuw gemiauw omdat hij terug buiten wou... Weer maar opgestaan. Nog geen half uur erna wou hij weer naar binnen. Veel van mijn nachtrust heb ik dus niet gehad :(

Dat zou ik er niet voor over hebben. Screw it, ge blijft binnen verdomme! Die mag nog zoveel miauwen als ze wilt :p

Dreetn

Legacy Member
Vanochtend in het trg keren van e feestje op me bek gegaan met me velo, heel me kin ligt open :(

SweetEmmaRose

Legacy Member
Op uw jaar buizen met 9.85 door een operatie, tis goe gesteld met het onderwijs in belgie amai mn fucking klote, wa nu?

pie-jie

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Op uw jaar buizen met 9.85 door een operatie, tis goe gesteld met het onderwijs in belgie amai mn fucking klote, wa nu?

blame het belgisch onderwijs aja! en go back to ireland :d

pie-jie

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
aan wa ligget anders smartass???????????????

kga je vrijdag weten te vertellen of ik nen smartass ben of niet :D

en anders kon je gestudeerd hebben al die tijd da je hier opt forum zat eh ja :P
precies of tis weer de schuld van België zu

Carrion

Legacy Member
eXe./special zei:
kga je vrijdag weten te vertellen of ik nen smartass ben of niet :D

en anders kon je gestudeerd hebben al die tijd da je hier opt forum zat eh ja :P
precies of tis weer de schuld van België zu

K zou wel is willen weten als gy geopereerd word aan een gezwel en constant in het ziekenhuis ligt, zou gy dan zegge, 'tja, 't is m'n eigen schuld he" :wtf:

GMotha

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Op uw jaar buizen met 9.85 door een operatie, tis goe gesteld met het onderwijs in belgie amai mn fucking klote, wa nu?
Kans op herexamens?
Anders kunt ge ni veel doen, jammer genoeg.

SweetEmmaRose

Legacy Member
GMotha zei:
Kans op herexamens?
Anders kunt ge ni veel doen, jammer genoeg.
Nop

Spectre zei:
Ik vind het echt kut voor u maar scholen durven weleens de klootzak uithangen als het op resultaten aankomt.

Das juist het klote, ik heb harder gewerkt dan al die manne samen en ik word nog gestraft. Ik heb alle instanties op tijd en genoeg verwittigd en da haalt gewoon niks uit.

Uiteraard niks aan te doen nu, maar daar zenk vet mee.

Spectre

Legacy Member
Ik weet hoe het voelt hoor. Ben in het derde middelbaar ook zo op een dwaze manier achteruit geschoven terwijl ze allemaal goed op de hoogte waren van de situatie. :sop:
Dan hoort ge dat zo'n paar nietsnutten er dan wel vlotjes door zijn en ik had al niet veel meer nodig om die mensen daar de huid vol te schelden en een andere school te kiezen.

TheFuckingDutchman

Legacy Member
Kun je niet nogmaals aanvragen om over te mogen Emma? Ze even wakker schudden dat ze retarded bezig zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan