Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GaMe®

Legacy Member
Net 2 shockerende filmpjes gezien van een meisje dat in haar oog geschoten wordt omdat ze gewoon aan het protesteren was. :s

PM maar voor de links, 't is te erg om hier te posten..

TheFuckingDutchman

Legacy Member
Vandaag paper afmaken waarvan ik pas 1/3 heb geschreven. Daarnaast naar de dokter op te checken of ik geschikt ben voor parachutespringen.

protnie

Legacy Member
GaMe® zei:
Net 2 shockerende filmpjes gezien van een meisje dat in haar oog geschoten wordt omdat ze gewoon aan het protesteren was. :s

PM maar voor de links, 't is te erg om hier te posten..
Ze hebben hier al gestaan maar ze hebben ze verhuisd naar actua. Geen idee of de filmpjes daar verwijderd zijn geweest.

wtf?hax!kthxbye zei:
Ik denk dat er wel wat meer naar de kloten is bij u dan alleen u bioritme.
²

Kowlier

Legacy Member
gisteren iets te veel gedronken, met als resultaat dat ik nu pèrdeslecht ben. en ik heb morgen examen...

Arifiene

Legacy Member
T feit dat ze nu de chauffages komen uitkloppen en dat ik daarvoor ook om 7u heb mogen opstaan om die mannen binnen te laten.
Ik haat men ouders.
5 weken examens, 4 weken een hels lawaai.

exCite

Legacy Member
Morgen punten gaan afhalen. Et ergste is dan da we eerst naar het Auditorium moeten. Daar roepen ze de namen af van diegene die geslaagd zijn. Hell :(.

chosen1

Legacy Member
exCite zei:
Morgen punten gaan afhalen. Et ergste is dan da we eerst naar het Auditorium moeten. Daar roepen ze de namen af van diegene die geslaagd zijn. Hell :(.

een normale proclamatie dus? :unsure:

Babs

Legacy Member
exCite zei:
Morgen punten gaan afhalen. Et ergste is dan da we eerst naar het Auditorium moeten. Daar roepen ze de namen af van diegene die geslaagd zijn. Hell :(.

Same here, ma ik ben er redelijk gerust in.
Paar examens niet goed gekunnen ofzo da ge schrik hebt?

Delirium

Legacy Member
Gisteren plezant feestje bij ne maat (da's wel een glimlach), maar we zijn zo opgegaan in de singstar dat het al rap 1u was.
Was vergeten dat ik er uit moest om 7u om te gaan werken (en ik maar om 2u in slaap viel en al om 6u wakker was) :sop:
Gevolg: moe en koppijn. Zit hier precies gelijk ne zombie naar mijn scherm te staren. *Hmmmm brains*

exCite

Legacy Member
BaBsie zei:
Same here, ma ik ben er redelijk gerust in.
Paar examens niet goed gekunnen ofzo da ge schrik hebt?

Ja 2 exaams :(, het voorlaatste en et laatste.
Businessprocessen met SAP, pffff, kgaan veel sjans nodig hebben voor mijn 10tje.
En dan UML & Projectmanagement, telt samen met een vak vant eerste semester waark 10 van had, maar ik denk da'k een 5 fzo ga hebben. Mee heeeeeel veel sjans kannek nog justekes genoeg buispunten halen en erdoor zijn. Maar daar reken ik eiglek al ni op ='(.

Mephisto

Legacy Member
@exCite, ge kunt er nu toch niks meer aan veranderen. :p
Zijt blij dat ge al van uw examens af zijt...

veGx

Legacy Member
Speciaal vroeger opgestaan om naar de dichtstbijzijnde fortis te fietsen die nog altijd veel te ver is (nadeel van in the middle of nowhere te leven) en daar te horen dat ik vandaag geen rekening kan sluiten omdat hun systeem plat ligt :sad:

Recipe4hate

Legacy Member
Laat gaan slapen. Rond 5u ofzo een ferm miauw gehoord van onze kat die binnen wou. Uiteindelijk moeten opstaan omda meneer bleef aanhouden. Een uur erna opnieuw gemiauw omdat hij terug buiten wou... Weer maar opgestaan. Nog geen half uur erna wou hij weer naar binnen. Veel van mijn nachtrust heb ik dus niet gehad :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan