Recipe4hate
Legacy Member
Dis/-\ster zei:zojuist mijn hand op 2 plaatsen gebrokenad:
alvast een goed begin van de vakantie!
Wat heb je gedaan?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dis/-\ster zei:zojuist mijn hand op 2 plaatsen gebrokenad:
alvast een goed begin van de vakantie!
Recipe4hate zei:Wat heb je gedaan?

wijRaGeR zei:Zijt blij, wie wilt er nu Het Laatste Nieuws lezen? Die krant is enkel goed in een on-line versie, omdat ge dan met de achterlijke commentaren van sommige (lees: de meeste) mensen kunt lachen.

AlexCareless zei:Een vlinder. A butterfly. Un papillon. Ein Schmetterling!
Ik moet Alex wel gelijk geven, een vlinder in het Duits klinkt alsof het één of ander gruwelijk monster is.

alexii zei:huurrr durrr ik heb een mening over kranten
Dillyracer zei:Als er iemand over HLN begint, dan kan je je gewoon verwachten aan commentaar erop![]()

ad
daar is een progje voor ofzoiets, vraag da es op raceforumDoom Dragon zei:Mijn oude GTA 4 savegames krijg ik maar niet in werking ..
iemand een idee hoe?![]()
