Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dis/-\ster

Legacy Member
Recipe4hate zei:
Wat heb je gedaan?

we waren aan het voetballen, en ik liep langs een hoge ijzeren draad af mlet de bal. En opeens komt er daar ne kameraad op mij afgevlogen. Toen zijn mijn vingers tussen de draad blijven steken denk ik, en toen zei het krak :)

Bot binnenin mijn hand van middel- en ringvinger zijn gebroken.

SilentSpring

Legacy Member
HLN die m'n 10% studentenkorting dit jaar niet in mindering gebracht heeft.
Via het formulier op hun site dus een mailtje verzonden, krijg ik 5min later een mail terug dat het adres niet meer bestaat.

'k heb m'n mail dus weer opnieuw mogen typen...

RaGeR

Legacy Member
Zijt blij, wie wilt er nu Het Laatste Nieuws lezen? Die krant is enkel goed in een on-line versie, omdat ge dan met de achterlijke commentaren van sommige (lees: de meeste) mensen kunt lachen.

SilentSpring

Legacy Member
RaGeR zei:
Zijt blij, wie wilt er nu Het Laatste Nieuws lezen? Die krant is enkel goed in een on-line versie, omdat ge dan met de achterlijke commentaren van sommige (lees: de meeste) mensen kunt lachen.
wij:p
Het Nieuwsblad lees ik niet zo graag, DS en andere zijn te droog.
Een gazet mag voor ons wat luchtig zijn, voor serieuzer nieuws zijn er sites/andere adressen genoeg.

Anoniem04

Legacy Member
Als er iemand over HLN begint, dan kan je je gewoon verwachten aan commentaar erop :lol:

protnie

Legacy Member
Careless zei:
Een vlinder. A butterfly. Un papillon. Ein Schmetterling!

Ik moet Alex wel gelijk geven, een vlinder in het Duits klinkt alsof het één of ander gruwelijk monster is.
Alex :bow:

n9ne

Legacy Member
Kheb eigenlijk atm niets nodig (behalve nen auto) en als ge zo begint rond te kijken ist van : AJA, da zou eigenlijk wel leuk zijn, en da ook, en da ook. Must resist!

paarsbloed

Legacy Member
Kvind HLN nog cva, zeker omwille van het goede sportnieuws. De rest lees ik eens vluchtig maar het sportnieuws van het NB suckt gewoon hard.

RaGeR

Legacy Member
Dillyracer zei:
Als er iemand over HLN begint, dan kan je je gewoon verwachten aan commentaar erop :lol:

Geef me eens ongelijk. :p
Het Laatste Nieuws is voor België wat The Sun voor Groot-Brittannië is (zonder de blote vrouwen op p.3 dan :sad:)

Hayrus

Legacy Member
Morgen een examen Integraalrekening. Ik heb vandaag zoveel oefeningen gemaakt; kon niet meer nadenken op het einde. Hopelijk wordt het niet te zwaar..

Karre

Legacy Member
Hooikoorts :( Ik ben hier precies gewoon aan het wenen en ik krijg hier de ene niesbui achter de andere.

EternalSilence

Legacy Member
Mijn oude GTA 4 savegames krijg ik maar niet in werking .. :sop:

iemand een idee hoe? :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan